Binnenlandse Politiek

ELPSV

Routinier
Johan D. is mijn held van de eeuw, maar Rutte begint te klimmen naar plek 2, Ouwehand stelt hem net een heel simpele vraag en zijn antwoord is bijna 3 minuten lang met 0% relevantie op de vraag, draait er 100% omheen maar blijft dicht bij de gestelde vraag gedachte met 0% relevantie.. Dit is gewoon een masterclass politiek met Markie, geen seconde krijgt men hem in een hoek.

Als Mark een voetbalclub was die met 0-12 achter stond kon je er nog op rekenen dat die wint met 14-12, grote foei gehalte voor die man maar tegelijk ook enorme bewondering gewoon.

Er is bij jou sprake van een zeer apart proces van helden selecteren ;)

Luc de Jong

Routinier
Johan D. is mijn held van de eeuw, maar Rutte begint te klimmen naar plek 2, Ouwehand stelt hem net een heel simpele vraag en zijn antwoord is bijna 3 minuten lang met 0% relevantie op de vraag, draait er 100% omheen maar blijft dicht bij de gestelde vraag gedachte met 0% relevantie.. Dit is gewoon een masterclass politiek met Markie, geen seconde krijgt men hem in een hoek.

Als Mark een voetbalclub was die met 0-12 achter stond kon je er nog op rekenen dat die wint met 14-12, grote foei gehalte voor die man maar tegelijk ook enorme bewondering gewoon.
En toch als er nieuwe verkiezingen zouden komen zou die veel minder zetels behalen. Dan doe je toch iets niet goed lijkt me

vb0ss

Winnaar wedstrijdvoorspellingen Eredivisie in 2015
En toch als er nieuwe verkiezingen zouden komen zou die veel minder zetels behalen. Dan doe je toch iets niet goed lijkt me
Maar de verkiezingen zijn net geweest. Over vier jaar zijn alle potentiële VVD-stemmers dit allang vergeten. Ik bedoel, wie had het vorige maand nog over de vergeten dividendbelasting-memo's? Niemand. Veel mensen hebben een korte horizon, da's het geluk van Mark.

Luc de Jong

Routinier
Maar de verkiezingen zijn net geweest. Over vier jaar zijn alle potentiële VVD-stemmers dit allang vergeten. Ik bedoel, wie had het vorige maand nog over de vergeten dividendbelasting-memo's? Niemand. Veel mensen hebben een korte horizon, da's het geluk van Mark.
Klopt, maar het verschil is dat er nu nieuwe verkiezingen komen door aanleiding van dit incident met Rutte, nieuwe verkiezingen gebeuren niet zo maar. Denk dat mensen het niet zijn vergeten als ze opeens nog een keer moeten stemmen.

Mikasa

Internationale Legende
De 541 dagen gaan we nooit redden, daar zijn wij Nederlanders veel te nuchter voor.
De vorige formatie kwam al halverwege? Als er nu nieuwe verkiezingen georganiseerd moeten worden, komt er nog wel een tijd bij. De verkiezingen konden al niet verplaatst worden ivm Corona, want dat was allemaal zo moeilijk.

Mikasa

Internationale Legende
Vera Bergkamp (D66) gekozen tot Kamervoorzitter - https://nos.nl/l/2375791

Zonder dat ik enig idee heb over wie zij is, vind ik het jammer. Vond Arib echt een uitstekende voorzitter die het van mij mocht blijven doen.
Er was de laatste tijd ook commentaar op Arib. Dus wie weet gaat het met Bergkamp wel beter. Voor jou zou ze in ieder geval haar naam mee moeten hebben.... ;) Voor wie eigenlijk niet?

Het schijnt dat Bosma eigenlijk ook een hele goede voorzitter is. Hij verving Arib al meerdere keren. Maar ja, er komt nooit een meerderheid voor een PVV voorzitter. En logisch natuurlijk.

Rednas

Administrator
Administrator
Er was de laatste tijd ook commentaar op Arib. Dus wie weet gaat het met Bergkamp wel beter. Voor jou zou ze in ieder geval haar naam mee moeten hebben.... ;) Voor wie eigenlijk niet?

Het schijnt dat Bosma eigenlijk ook een hele goede voorzitter is. Hij verving Arib al meerdere keren. Maar ja, er komt nooit een meerderheid voor een PVV voorzitter. En logisch natuurlijk.
Elke nederlaag voor een PVVer is mooi meegenomen!

Ralf Edström

Trainer Coach
Oprechte vraag: wat was daar geweldig aan?
Heb niet mee gekregen dat bosma voorzitter was en iets met baudet had.
Geweldig grappig. Zal het is opzoeken. Kon het niet vinden. Gewoon leuk te zien hoe Baudet Bosma woorden in de mond legde en ze het gewoon goed met elkaar konden vinden.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Eerst was D66 nog verantwoordelijk voor de rel rond Rutte door bewust de notities te lekken, nu is het alweer zo dat D66 Bergkamp als voorzitter "krijgt" zodat Rutte kan blijven zitten in een handjeklap voor posities. Dat duivelse D66(6) toch.

Eerlijk is eerlijk voor wat betreft (wellicht) toch weer Rutte als MP, die deur hebben ze zelf ook op een kier laten staan, dus je kunt er weinig concreets tegen in brengen.

Edit: voor zover nodig qua toelichting op de eerste alinea, dat is niet hoe ik er zelf in zit maar wat ik gezegd zie worden.

Laatst bewerkt:

J.B.

Aanvoerder

Als het om Rutte gaat helemaal eens.. voor mij is de VVD nooit interessant geweest, ik heb het lang overwogen, dat zegt al iets.. komt ook dat hij wel degene is geweest die de economie m.i. een enorme boost heeft gegeven. En blijkt ook tijdens de crisis behoorlijk stabiel. Zonder de coronacrisis had de VVD groter geweest, dat kan niet anders..

Bovenaan Onderaan