Binnenlandse Politiek

Dat een partijleider zegt dat ie niet gelooft dat dino's hebben bestaan is niet raar, totdat je beseft dat t niet de partijleider van SGP/CU/CDA betreft..
For Piet's sake, laat me raden; Sjerrie is weer aan t twitteren omdat het covid debat zijn aandacht niet kon vasthouden? Of een stunt van Krol in een ingezonden brief uit angst dat men hem vergeet?
 
For Piet's sake, laat me raden; Sjerrie is weer aan t twitteren omdat het covid debat zijn aandacht niet kon vasthouden? Of een stunt van Krol in een ingezonden brief uit angst dat men hem vergeet?
Bingo, waarbij ik meteen aangeef dat de altijd integere Henk Krol geen partijleider is.
 
Bingo, waarbij ik meteen aangeef dat de altijd integere Henk Krol geen partijleider is.
Jawel hoor, Henk is partijleider van Lijst Henk Krol. Heeft alleen geen mandaat voor een stoeltje (9000 stemmen vindt ik overigens nog verrassend veel). Heb m nog nooit een dinosaurier horen feliciteren, misschien leven ze dus nog?
 
Nee. Ik niet. Hij stuurt (de laatste tijd) zoveel onzin de wereld in dat ik inmiddels het stadium voorbij ben dat dit wel eens een grapje kan zijn.
giphy.gif
 
Laatst bewerkt:
Hij bedoelt t hooguit filosofisch dacht ik??

Net als een blank Europa, dat meende hij niet zo en jodenhaat en buitenlanderhaat. Allemaal filosofisch. dat is nou net het problemen met Baudet: alles roepen en dan zeggen dat wij het allemaal verkeerd zien. Ik wens 'm echt iets serieus heel ergs toe. Langdurig.
 
Vind Smeets nóg enger dan Graus. Wegwezen. En nooit meer iets van je laten horen.
Geen idee of ik je vrouw als hoer inzetten voor je beveiligers erger of minder erg is dan foute uitspraken tegen 16-ers. Beiden gewoon laakbaar, beiden weg wat mij betreft.
 
Geen idee of ik je vrouw als hoer inzetten voor je beveiligers erger of minder erg is dan foute uitspraken tegen 16-ers. Beiden gewoon laakbaar, beiden weg wat mij betreft.
Nou ja, het bleef niet bij uitspraken...
”Zeg jongen, lust jij een lolly?”
 
Maar daarna werd ook de daad bij het woord gevoegd. Volgens mij allemaal (net) binnen de wet, daar is hij ook jurist voor, maar ethisch rammelde het wel een beetje.
Binnen de wet ja, maar zeer laakbaar, helemaal eens. Net zoals t gedoe rondom Graus, hoewel daar mogelijk nog een zaak van komt en het niet binnen de wet blijkt te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan