Binnenlandse Politiek

Quagmire

Aanvoerder
En al zouden er nieuwe verkiezingen komen, krijgt VVD als nog 30+ en Markie minimaal 1.5m stemmen, want dit is een incident, hij blijft de beste tot het volgende incident :cool:

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Prima entertainment dit, hoor. Interessante theorieën ook. Fijne invalshoeken en prettig om over te filosoferen.

En toch komt er gewoon een Rutte IV.

Mark (pun intended) my words.

Laat ik zeggen dat als ik dat soort dingen plaats, ik redeneer vanuit een kader van politieke geloofwaardigheid. Dat is natuurlijk helemaal geen garantie en kan alsnog alle kanten op, en wie weet wordt het toch weer een Rutte 4, maar het kraakt mijns inziens wel degelijk. Ik ben benieuwd naar het vervolg. Over een poosje kunnen we evalueren.

vb0ss

Winnaar wedstrijdvoorspellingen Eredivisie in 2015
En al zouden er nieuwe verkiezingen komen, krijgt VVD als nog 30+ en Markie minimaal 1.5m stemmen, want dit is een incident, hij blijft de beste tot het volgende incident :cool:
Ik heb VVD gestemd en zou mijn stem inderdaad niet wijzigen. Ik stem niet op VVD vanwege Mark, maar vanwege de standpunten - en die zijn hetzelfde gebleven.

ELPSV

Routinier
Dat. En dan ook dit nog:

Klik!

Wat een verzameling arrogantie is die partij toch ook...
Bijzonder grote plaat voor hun kop.
Maar dat hebben ze op heel veel onderwerpen, al heel lang.

(2 miljoen Nederlanders blijkbaar ook? :zwijgen:)

Maar onze harde 'crimefighter' Fredje Teeven, die van de bonnetjes, the Boy Robin van t land, waarom zou iemand die man nog ook maar 1 miliseconde serieus nemen?
Had Ivo 'Batman' Opstelten niks te melden? Zal toch wel?

Prometheus040

Jeugdspeler
Dat. En dan ook dit nog:

Klik!

Toen ik Fred Teeven de revue zag passeren ben ik gestopt met lezen. Die vent is zelf niet te vertrouwen met zijn bonnetjes. Iets met pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Dat ie maar lekker een extra rondje gaat rijden met zijn bus, frikandel.

Mikasa

Internationale Legende
168875946_10226431181432103_1951911452617224569_n.jpg
Ik moest aan mijn vrouw vragen wie dit was.
Top, zet Rutte in de 2e kamer als kamerlid, daar stemmen we primair voor.

Daarnaast, hoeveel mensen hebben bewust op Rutte gestemd en hoeveel gewoon op de nr1 van de partij van hun keuze.
Gezien de spotjes van de VVD bijna iedereen.

J.B.

Aanvoerder
Dat. En dan ook dit nog:

Klik!

Allemaal partijpolitiek (en dat doen ze momenteel allemaal). Verschil is, de VVD heeft 34 zetels.. Die weten donders goed dat ze een machtspositie hebben. Als de VVD er voor kiest de oppositie in te gaan dan is dat de nachtmerrie van zowel CDA als D66..

Quagmire

Aanvoerder
Johan D. is mijn held van de eeuw, maar Rutte begint te klimmen naar plek 2, Ouwehand stelt hem net een heel simpele vraag en zijn antwoord is bijna 3 minuten lang met 0% relevantie op de vraag, draait er 100% omheen maar blijft dicht bij de gestelde vraag gedachte met 0% relevantie.. Dit is gewoon een masterclass politiek met Markie, geen seconde krijgt men hem in een hoek.

Als Mark een voetbalclub was die met 0-12 achter stond kon je er nog op rekenen dat die wint met 14-12, grote foei gehalte voor die man maar tegelijk ook enorme bewondering gewoon.

Bovenaan Onderaan