Binnenlandse Politiek

Net als een blank Europa, dat meende hij niet zo en jodenhaat en buitenlanderhaat. Allemaal filosofisch. dat is nou net het problemen met Baudet: alles roepen en dan zeggen dat wij het allemaal verkeerd zien. Ik wens 'm echt iets serieus heel ergs toe. Langdurig.
Een seizoenskaart van PSV?
 

Wat.Een.Clusterfuck :FP:
Hebben ze vast geen actieve herinnering aan. Bezem er door ajb!
 
Ik ben geen fan van mevrouw Kaag.
Het is dus voor mij te hopen dat julie de volgende bijdrage kunnen relativeren:

' Mevrouw Kaag schijnt ook goed te kunnen zingen: zie het groene pakje.
Zie het denkbeeldige blonde pruikje.
Zie haar indrukwekkende bijdrage aan het politiek debat! '

 
Nu ga ik over the top.
Sorry:

'
Sigrid Kaag (D66) over de ministerraden waarover RTL berichtte. "Ik weet niet meer of ik daar zelf persoonlijk wel bij was. [...] Ik weet fysiek niet of ik toen in Nederland was, of bijvoorbeeld in Niger."


Image
 
Nu ga ik over the top.
Sorry:

'
Sigrid Kaag (D66) over de ministerraden waarover RTL berichtte. "Ik weet niet meer of ik daar zelf persoonlijk wel bij was. [...] Ik weet fysiek niet of ik toen in Nederland was, of bijvoorbeeld in Niger."
Image
„Volgens mij was ik net even naar het toilet toen die anderen dat allemaal bedacht hebben“
 
En ondertussen zijn tgv een WOB-verzoek heel veel stukken aangaande de aanpak van de corona-crisis boven tafel gekomen. 1e conclusie, kabinet stuurde aanvankelijk inderdaad op herd-immunitie, hoewel Rutte dit later heeft ontkent. Deze aanpak zou 20.000 tot 40.000 doden opleveren, wat aanvaardbaar was voor het kabinet.
 
Tijd dat er een vrouw komt op die positie. Die hebben een geheugen als een olifant.
 
Wat een sukkels zijn het toch. Voor een paar tientjes heb je een heel mooie leren map, waar je dat allemaal in kan doen.
Maar de nieuwswaardigheid van dit voorval staat meteen in de eerste alinea:
"Op de foto’s is niet te lezen wat er op de papieren stond."

...maar die krant moet vol natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan