Binnenlandse Politiek

De belastingdienst geeft dan ook meteen aan dat ze “ hun” deel van het nog toe te kennen bedrag aan die ouders, gelijk gaan innen. Echt dit slaat echt alles :zien: :FP:
 
De belastingdienst geeft dan ook meteen aan dat ze “ hun” deel van het nog toe te kennen bedrag aan die ouders, gelijk gaan innen. Echt dit slaat echt alles :zien: :FP:
o.O
Zouden ze bij BD überhaupt wel onderzocht hebben hoeveel van die schulden die die mensen hebben komen doordat ze genoodzaakt waren schulden te maken nadat ze zoveel terug moesten betalen na van fraude beticht te zijn?

Krankzinnig dit. Al hebben ze schulden die op geen enkele wijze gerelateerd zijn aan de toeslagnaffaire, dan nog los je dat toch niet zo op!?
Had dan schuldenkwijtschelding als compensatie gegeven ipv geld. Of had er op zn minst ff mee gewacht zeg... wat een idioten :FP:
 
Hoe dat zo? Ivm abortus?
Bijvoorbeeld. We denken vaak in rechts versus links, maar de verschillen tussen progressief en conservatief zijn minstens net zo groot. GroenLinks en PVV kan ook niet in één kabinet.
 
Bijvoorbeeld. We denken vaak in rechts versus links, maar de verschillen tussen progressief en conservatief zijn minstens net zo groot. GroenLinks en PVV kan ook niet in één kabinet.
We zullen toch ergens tot een compromis moeten komen. En GL en PVV zijn en blijven oppositiepartijen..
 
In de krant stond iemand die twijfelde tussen het Forum en de Partij voor de Dieren. Dat vond ik toch ook best....apart.
Uhm ja... daar zit best een groot, zeg maar gerust onoverbrugbaar, verschil tussen o.O
Vanwege de klimaatverandering standpunten alleen al.

Of het moet die persoon gaan om een soort onbehagen over huidige wereldsystemen zonder zich verder te verdiepen in standpunten
 
We zullen toch ergens tot een compromis moeten komen. En GL en PVV zijn en blijven oppositiepartijen..
Dat laatste is niet mijn punt. En juist dat tot compromissen komen is, hoewel het soms verandering in de weg staat, één van de sterke punten van het Nederlandse politieke systeem.

Mijn punt was vooral dat CU en D66 dusdanig ver van elkaar afstaan dat ik die twee partijen niet heel snel weer samen zie regeren. Vooral voor de achterban van CU was het samenwerken met (en toegeven aan de eisen van) D66 een doorn in het oog.
 
Dat laatste is niet mijn punt. En juist dat tot compromissen komen is, hoewel het soms verandering in de weg staat, één van de sterke punten van het Nederlandse politieke systeem.

Mijn punt was vooral dat CU en D66 dusdanig ver van elkaar afstaan dat ik die twee partijen niet heel snel weer samen zie regeren. Vooral voor de achterban van CU was het samenwerken met (en toegeven aan de eisen van) D66 een doorn in het oog.
Aan de anderr kant hebben ze wel met het cda een sterk blok. En de vvd zal ook graag d66 erbij zien, want d66 is helemaal niet zo lins.. die zijn net zo liberaal als de vvd..
 
Aan de anderr kant hebben ze wel met het cda een sterk blok. En de vvd zal ook graag d66 erbij zien, want d66 is helemaal niet zo lins.. die zijn net zo liberaal als de vvd..
Eens. D66 heeft in de laatste jaren geprobeerd om de VVD over rechts in te halen. Hoewel ik zelf niet zou overwegen om op D66 te stemmen vind ik dat een treurige constatering.

Het CDA vind ik maar een enge bedoeling. Als je dan christelijk wil stemmen, doe dan CU. Veel socialer en milieuvriendelijker.
 
Eens. D66 heeft in de laatste jaren geprobeerd om de VVD over rechts in te halen. Hoewel ik zelf niet zou overwegen om op D66 te stemmen vind ik dat een treurige constatering.

Het CDA vind ik maar een enge bedoeling. Als je dan christelijk wil stemmen, doe dan CU. Veel socialer en milieuvriendelijker.
Nou vanochtend werd ik door Omtzigt tijdens de WNL weer aan het twijfelen gebracht hoor. Wat een gouden vent en wat een kennis van zaken! Zulke mensen moet je echt koesteren in de politiek. Helaas is dat zo. Daar waar anderen zitten om te scoren waardoor er allerlei onuitvoerbare wetten worden gemaakt door de TK, is iemand als Omtzigt inhoudelijk zo goed dat ie precies weet welke oplossingen er zouden kunnen zijn. Zulke mensen moeten worden beloond door vele stemmen die zij krijgen vind ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan