Bart Ramselaar (M)

Ramselaar is echt wel een talentje hoor. Alleen m.i. nog niet van het kaliber Van Ginkel. Daarbij vind ik Hendrix al zo'n speler. Mijn voorkeur gaat uit naar een grote, snelle box to box speler (type Strootman, Fer, Ginkel) of meer een solist die wedstrijden voor je beslist. Type Ziyech. In principe zou Pereiro zo'n speler kunnen zijn. Alleen vind ik dat geen middenvelder, maar een schaduwspits. Hooguit een '10'. Daarnaast is hij nog te wisselvallig.
En heeft hij te weinig loopvermogen, ook voor een 10. Tegenwoordig wordt er van een 10 of aanvallende middenvelder meer gevraagd dan alleen scoren of een mooi steekpass.
 
En heeft hij te weinig loopvermogen, ook voor een 10. Tegenwoordig wordt er van een 10 of aanvallende middenvelder meer gevraagd dan alleen scoren of een mooi steekpass.

Kortom: probeer het eens als schaduwspits. Pereiro de actie. De Jong de kaats. Pereiro maakt af. De Jong is de kopper. Heb je 2 verschillende wapens voorin. Ik denk dat 4-4-2 prima werkt voor dit PSV. Europees misschien zelfs 5-3-2.
 
Met geruststelling lees ik dat Utrecht een te hoog prijskaartje heeft geplakt. Met grote zorgen verneem ik dat onze scouting ramselaar hoog op hun lijstje hebben staan:wtf:
Hebben zij een uitreis verbod ???? Er spelen in Albanië en Armenië spelers met meer voetbal in hun donder dan ene Bart Ramselaar die miljoenen moet kosten:loser::loser:

Noem er eens een aantal op dan.
 
Ramselaar is écht een fijn talent, maar het vertrek van Bruma, Van Ginkel en mogelijk Willems vang je er natuurlijk bij lange na niet mee op. En in feite is De Jong óók nog eens zijn meest belangrijke wapen ontnomen - namelijk de kopbal.
We hebben vleugels nodig, of wil Cocu het hele seizoen met het laffe 5-3-2 gaan spelen? Ik ergerde me in het stadion tijdens de wedstrijd tegen AZ al dood; zelfs bij een aanval bleven de backs hangen, waardoor je NB met 5 man achterin staat. En dan nog afvragen waarom De Jong niet rendeert... Zit ik naar meidenvoetbal te kijken met energiedirect.nl op de borst... Maar niemand lijkt mijn pijn te voelen.
 
Grappig fenomeen is dat toch, ik ben helemaal niet overtuigd dat Ramselaar de geweldenaar is die PSV nodig heeft (maar kan het alsnog blijken te zijn), maar hoe langer de onderhandeling duurt, hoe meer ik begin te hopen dat het lukt?!
 
Grappig fenomeen is dat toch, ik ben helemaal niet overtuigd dat Ramselaar de geweldenaar is die PSV nodig heeft (maar kan het alsnog blijken te zijn), maar hoe langer de onderhandeling duurt, hoe meer ik begin te hopen dat het lukt?!

Ik dacht dat ook bij Propper.
 
Ja precies, bij hem had ik dat ook en nu ben ik zijn grootste fan. Ramselaar heeft wel een profiel wat PSV kan gebruiken: harde werker én technisch begaaft.

Ideale jongen voor de omschakeling.
Met alleen Pereiro en Locadia is de omschakeling veel te traag.
 
Heppie al een PSV shirt aan? Is z'n rugnummer al bekend? Staat ie al op de foto met Willy? Zit 'ie al naast Marcel bij een persco?
 
Terug
Bovenaan Onderaan