Bart Ramselaar (M)

Uit de berichten in de media maak ik op dat Ramselaar gehaald wordt als opvolger voor Propper of Guardado, wanneer een van deze spelers volgend seizoen vertrekken. Maar ik vind dat het middenveld op dit moment, als we op 3 fronten strijden voor een prijs, te smal is wat betreft kwalitatief goede middenvelders die minimaal het PSVniveau bezitten en zich in de CL staande kunnen houden. Stel dat Propper en/of Guardado niet inzetbaar zijn wegens schorsing of blessure, dan heb je met Hendrikx en Ramselaar te weinig ervaring om te kunnen spelen tegen Arsenal, Chelsea, Bayern M., Barcelona, Real Madrid , PSG of Juventus. Daarom vind ik dat er een middenvelder erbij moet komen naast Ramselaar, die gelijk het gewenste niveau en de gewenste ervaring heeft om van waarde te zijn voor PSV...Mijn voorkeur gaat uit naar ZIYECH, maar iemand anders is ook welkom.....;)

Maar als je tegen die CL namen die jij noemt resultaat wil blijven halen moet je nog minimaal 11 spelers halen. Het belangrijkste is kampioen worden.
 
Leuke speler. In een half jaar Utrecht al veel laten zien. Hopelijk zet hij die lijn door.
Toch mis ik nog die powerhouse op het middenveld. Een hoop kleine ventjes nu.
 
It's official. Helaas heeft Brands niet gewacht tot wij erover uit zijn. Stel voor dat Reem een klacht gaat indienen.
 
En daar ben ik dus bang voor dat Jorrit naar de bank moet verhuizen.

Hoezo? Ze hebben toch aangegeven dat hij gehaald wordt voor een eventueel vertrek van Propper. Is ook een hele andere speler. Ze kunnen toch niet het hele seizoen met 4 middenvelders gaan doen?
Concurrentie is niet erg worden ze alleen maar sterker van.
 
En daar ben ik dus bang voor dat Jorrit naar de bank moet verhuizen.

Ik ben bang voor vogels. Zo hebben we allemaal wel irreële angsten. ;)
Zoals Jorrit de laatste weken speelt verwacht ik niet dat hij door Cocu gebankt wordt. Lijkt me dat Bart aanvankelijk voor de bank is, en nu en dan een half uur in plaats van Guardado of Pröpper zal spelen, als om een frisse creatieve speler in de tweede helft wordt gevraagd. Als hij kan bewijzen dat hij meer rendement en klasse aan het middenveld toevoegt dan een van onze huidige spelers dan kunnen we verder kijken.

Bovendien, als we drie middenvelders zouden hebben die het structureel nog beter doen dan Hendrix in topvorm dat zou dat toch ook goed nieuws zijn?
 
Ik ben bang voor vogels. Zo hebben we allemaal wel irreële angsten. ;)
Zoals Jorrit de laatste weken speelt verwacht ik niet dat hij door Cocu gebankt wordt. Lijkt me dat Bart aanvankelijk voor de bank is, en nu en dan een half uur in plaats van Guardado of Pröpper zal spelen, als om een frisse creatieve speler in de tweede helft wordt gevraagd. Als hij kan bewijzen dat hij meer rendement en klasse aan het middenveld toevoegt dan een van onze huidige spelers dan kunnen we verder kijken.

Bovendien, als we drie middenvelders zouden hebben die het structureel nog beter doen dan Hendrix in topvorm dat zou dat toch ook goed nieuws zijn?

Dit dus. Laat Bartje lekker in de luwte, een tijdje wennen aan het niveau bij PSV. Af en toe eens in laten invallen en in de bekerwedstrijden volledig laten spelen. Welkom Bart!
 
Ramselaar doorbrak zelf patstelling en kost PSV 4,3 miljoen euro

http://www.ed.nl/sport/voetbal/psv/...elling-en-kost-psv-4-3-miljoen-euro-1.6274334

Tussen PSV en FC Utrecht ontstond afgelopen week een patstelling rond de overname van Bart Ramselaar. Het was de speler zelf die de partijen uiteindelijk weer aan tafel bracht, zo vertelde technisch manager Marcel Brands donderdag bij de presentatie van de nieuwe middenvelder van PSV.

Hij wilde in ieder geval graag.

Dus het zal wel 4,3 miljoen zijn wat op kan lopen tot 6 miljoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan