Bart Ramselaar (M)

ben ik met je eens. Maar van Dufour naar Guardado was ook een flinke stap.
Ramselaar is een speler met een actie, met een stukje onbevangenheid. Dat is op zich niet slecht, maar nogmaals: ik zou niet weten wie hij moet vervangen. Dat betekent banken en minuten pakken, of invallen om iets te forceren.

Klopt hoor. Maar dan nog: vier miljoen euro voor iemand die minuten moet pakken en misschien iets kan forceren is 3 miljoen teveel. Zet Isimat daar neer in de laatste minuten en dan forceer je ook wat. Zoals door iemand anders opgemerkt op dit forum: het is gewoon een veel mindere variant van Sneijder in zijn Ajax-tijd.

Eens Ik ben ook voor een middenvelder die er gelijk kan staan als 4e man, Maar ik zie Ramselaar er ook graag bij in onze selectie, Ik weet niet of 2 middenvelders uitkan, wat is wijs? Een jaartje Utrecht is vast heel goed voor hem maar je loopt de kans dat Ajax of Feyenoord hem dan koopt.

Eens. Wel is het zo dat dit precies de woorden waren van Jan Reker toen hij vier miljoen euro op tafel smeet voor Nijland. Want anders gingen Ajax en Feyenoord ermee vandoor.
 
Klopt hoor. Maar dan nog: vier miljoen euro voor iemand die minuten moet pakken en misschien iets kan forceren is 3 miljoen teveel. Zet Isimat daar neer in de laatste minuten en dan forceer je ook wat. Zoals door iemand anders opgemerkt op dit forum: het is gewoon een veel mindere variant van Sneijder in zijn Ajax-tijd.



Eens. Wel is het zo dat dit precies de woorden waren van Jan Reker toen hij vier miljoen euro op tafel smeet voor Nijland. Want anders gingen Ajax en Feyenoord ermee vandoor.

Ergens is zijn opzet geslaagd, Ajax noch Feyenoord zijn er vandoor gegaan met Nijland ;)

Ik wacht rustig af, heb een ongefundeerde hekel aan deze speler, zal daar dus aan moeten werken.
 
Ergens is zijn opzet geslaagd, Ajax noch Feyenoord zijn er vandoor gegaan met Nijland ;)

Ik wacht rustig af, heb een ongefundeerde hekel aan deze speler, zal daar dus aan moeten werken.

Sterkste tegenargument dat ik vandaag gehoord heb! :D
 
Hendrix voetbalt geweldig, en presteert op dit moment het meeste van alle middenvelders, maar hij is zeker geen leider op het middenveld. Guardado en in mindere mate Pröpper zijn de hele wedstrijd aan het coachen, leiding geven etc. Doet niks af aan zijn prestatie, maar een leider is het (nog) niet. ;)

En ik weet waar je op doelt: vorig jaar kreeg Van Ginkel idd direct de voorkeur boven Hendrix. Fijn voor hem was dat niet, maar gezien de kwaliteiten van Van Ginkel wel terecht. Maar dat heeft er niks mee te maken dat het een jeugdspeler en daarom een makkelijk slachtoffer is voor Cocu. Voorin gebeurt het namelijk precies achterom: de al zo lang teleurstellende Locadia wordt eeuwig de hand boven het hoofd gehouden (omdat hij anders gaat mokken?), terwijl een Pereiro (die al veel wedstrijden voor je heeft beslist) na een slechte helft direct wordt gewisseld of de volgende wedstrijd moet banken.
Over het eerste deel: Guardado is voor mij na zijn eerste geweldige jaar een te wisselvallige leider. Voor een leider gaf hij vorig jaar te vaak niet thuis. Dat hij kwalitatief beter is dan alle andere middenvelders van ons staat buiten kijf maar ik verwacht veel en veel meer van hem, wekelijks en niet alleen tijdens de belangrijkste wedstrijden.

Over het tweede deel: eens.
 
Sterkste tegenargument dat ik vandaag gehoord heb! :D

Luister vriend, ik gebruik dit niet als argument ;). Wacht gewoon af wat het wordt. Daarbij, als hij gigantisch door het ijs zakt zal je mij ook niet horen zeggen dat ik het aan zag komen. Ik ben geen kenner, kijk niet alles, heb zelf niet op voetbal gezeten. Uitspraken over het wel of niet halen van spelers zal je dus niet snel vinden van mij.
 
Nog 1 keer, andes blijf ik mezelf herhalen:
1. Ziyech is te duur
2. Ziyech kan niet op ons middenveld, want zo spelen we nu eenmaal niet. Ziyech in de rol van Hendrix/Van Ginkel wordt een Maher verhaal.

Dan speelt Ziyech toch als linksbuiten...? Dan halen we Ziyech voor 10 miljoen euro ipv Bruma ...want een linksbuiten hebben we momenteel niet echt...;)
 
Als Ajax Ziyech binnen zou halen zou dat een grote slag voor hen zijn, vooral omdat hun middenveld nu te veel van hetzelfde heeft en echte creativiteit ontbreekt. Ik ben er niet blij mee als PSV'er.

Maar als liefhebber snap ik dat ze hem halen omdat hij waaschijnlijk een kwaliteitsimpuls is. Maar ik vraag me af wat ze gaan doen met de andere spelers, want voornamelijk op het middenveld is het overvol bij Ajax met heel veel spelers die absoluut niet slecht zijn. In de basis hebben we nu: Bazoer, Gudelj, Klaassen. Op de bank: Sinkgraven en Schoene. Riedewald was Bosz ook erg positief over en ik vond hem ook bete op het middenveld dan in de verdediging. Maar de supporters schreeuwen ook al heel lang om van de Beek, Nouri, en de laatste tijd vooral Frenkie de Jong in de basis (allemaal jeugd).

Wat wil je hier dan mee gaan doen? Voor het Nederlands elftal en als liefhebber zie ik de meeste van deze spelers graag tot wasdom komen omdat ze gewoon erg veel kwaliteiten hebben (op Sinkgraven na in mijn ogen, en misschien Schoene maar die heeft soms zijn nut).

En hoe wil je gaan spelen? Want als je naar het huidige elftal kijkt zou ik zeggen dat Klaassen eigenlijk gegarandeerd moet zijn van een basisplaats gezien zijn waarde. Maar hoe wil je een middenveld maken met Ziyech en Klaassen? En volgens mij zijn Gudelj en Bazoer niet echt goede bankzitters op de lange termijn. En je stagneert vooral de ontwikkeling van de Jong en Nouri, dat zijn de creatievere spelers.

Tuurlijk is Ziyech een versterking en moet je dat doen, maar ik houd niet van de situatie die je dan krijgt.
 
Dan speelt Ziyech toch als linksbuiten...? Dan halen we Ziyech voor 10 miljoen euro ipv Bruma ...want een linksbuiten hebben we momenteel niet echt...;)

Daar ben ik het nou wel mee eens, als hij haalbaar is qua transfersom en salaris :D
 
Dan speelt Ziyech toch als linksbuiten...? Dan halen we Ziyech voor 10 miljoen euro ipv Bruma ...want een linksbuiten hebben we momenteel niet echt...;)

Briljant!
Nu nog even 10 miljoen uit de flappentap halen (of misschien heeft PSV een hele goede kleurenprinter) en we kunnen de deal maken. Geen geld, 10 miljoen.
 
Als Ajax Ziyech binnen zou halen zou dat een grote slag voor hen zijn, vooral omdat hun middenveld nu te veel van hetzelfde heeft en echte creativiteit ontbreekt. Ik ben er niet blij mee als PSV'er.

Maar als liefhebber snap ik dat ze hem halen omdat hij waaschijnlijk een kwaliteitsimpuls is. Maar ik vraag me af wat ze gaan doen met de andere spelers, want voornamelijk op het middenveld is het overvol bij Ajax met heel veel spelers die absoluut niet slecht zijn. In de basis hebben we nu: Bazoer, Gudelj, Klaassen. Op de bank: Sinkgraven en Schoene. Riedewald was Bosz ook erg positief over en ik vond hem ook bete op het middenveld dan in de verdediging. Maar de supporters schreeuwen ook al heel lang om van de Beek, Nouri, en de laatste tijd vooral Frenkie de Jong in de basis (allemaal jeugd).

Wat wil je hier dan mee gaan doen? Voor het Nederlands elftal en als liefhebber zie ik de meeste van deze spelers graag tot wasdom komen omdat ze gewoon erg veel kwaliteiten hebben (op Sinkgraven na in mijn ogen, en misschien Schoene maar die heeft soms zijn nut).

En hoe wil je gaan spelen? Want als je naar het huidige elftal kijkt zou ik zeggen dat Klaassen eigenlijk gegarandeerd moet zijn van een basisplaats gezien zijn waarde. Maar hoe wil je een middenveld maken met Ziyech en Klaassen? En volgens mij zijn Gudelj en Bazoer niet echt goede bankzitters op de lange termijn. En je stagneert vooral de ontwikkeling van de Jong en Nouri, dat zijn de creatievere spelers.

Tuurlijk is Ziyech een versterking en moet je dat doen, maar ik houd niet van de situatie die je dan krijgt.

Ik zie geen probleem. (a)
 
Over het eerste deel: Guardado is voor mij na zijn eerste geweldige jaar een te wisselvallige leider. Voor een leider gaf hij vorig jaar te vaak niet thuis. Dat hij kwalitatief beter is dan alle andere middenvelders van ons staat buiten kijf maar ik verwacht veel en veel meer van hem, wekelijks en niet alleen tijdens de belangrijkste wedstrijden.

Over het tweede deel: eens.

Ben het wel met je eens, hoor. Guardado heeft vorig jaar enkele wedstrijden te matig gespeeld en overal was het minder dan zijn eerste jaar hier.

Toch ken je m'n mening: Guardado is wat mij betreft de beste speler van de Eredivisie, zelfs als hij vorig jaar overal een 8 haalde in plaats van de 9,5 het jaar ervoor.

Luister vriend, ik gebruik dit niet als argument ;). Wacht gewoon af wat het wordt. Daarbij, als hij gigantisch door het ijs zakt zal je mij ook niet horen zeggen dat ik het aan zag komen. Ik ben geen kenner, kijk niet alles, heb zelf niet op voetbal gezeten. Uitspraken over het wel of niet halen van spelers zal je dus niet snel vinden van mij.

Het was maar een grapje hoor. :D

En daarbuiten, ik doelde er meer op dat ik er wel van hou als iemand zegt "ik mag 'm niet, dus hoef 'm ook niet te zien".
 
Als Ajax Ziyech binnen zou halen zou dat een grote slag voor hen zijn, vooral omdat hun middenveld nu te veel van hetzelfde heeft en echte creativiteit ontbreekt. Ik ben er niet blij mee als PSV'er.

Maar als liefhebber snap ik dat ze hem halen omdat hij waaschijnlijk een kwaliteitsimpuls is. Maar ik vraag me af wat ze gaan doen met de andere spelers, want voornamelijk op het middenveld is het overvol bij Ajax met heel veel spelers die absoluut niet slecht zijn. In de basis hebben we nu: Bazoer, Gudelj, Klaassen. Op de bank: Sinkgraven en Schoene. Riedewald was Bosz ook erg positief over en ik vond hem ook bete op het middenveld dan in de verdediging. Maar de supporters schreeuwen ook al heel lang om van de Beek, Nouri, en de laatste tijd vooral Frenkie de Jong in de basis (allemaal jeugd).

Wat wil je hier dan mee gaan doen? Voor het Nederlands elftal en als liefhebber zie ik de meeste van deze spelers graag tot wasdom komen omdat ze gewoon erg veel kwaliteiten hebben (op Sinkgraven na in mijn ogen, en misschien Schoene maar die heeft soms zijn nut).

En hoe wil je gaan spelen? Want als je naar het huidige elftal kijkt zou ik zeggen dat Klaassen eigenlijk gegarandeerd moet zijn van een basisplaats gezien zijn waarde. Maar hoe wil je een middenveld maken met Ziyech en Klaassen? En volgens mij zijn Gudelj en Bazoer niet echt goede bankzitters op de lange termijn. En je stagneert vooral de ontwikkeling van de Jong en Nouri, dat zijn de creatievere spelers.

Tuurlijk is Ziyech een versterking en moet je dat doen, maar ik houd niet van de situatie die je dan krijgt.

Nu heeft Ziyech niet alleen een topic bij transfer geruchten terwijl er geen geruchten zijn dat hij naar PSV komt, maar ook bij het gerucht Ramselaar domineert hij.
 
Nu heeft Ziyech niet alleen een topic bij transfer geruchten terwijl er geen geruchten zijn dat hij naar PSV komt, maar ook bij het gerucht Ramselaar domineert hij.

Ja sory, ik had me vergist in het topic waar ik in dacht te zitten. My bad! :D
 
Klopt hoor. Maar dan nog: vier miljoen euro voor iemand die minuten moet pakken en misschien iets kan forceren is 3 miljoen teveel. Zet Isimat daar neer in de laatste minuten en dan forceer je ook wat. Zoals door iemand anders opgemerkt op dit forum: het is gewoon een veel mindere variant van Sneijder in zijn Ajax-tijd.



Eens. Wel is het zo dat dit precies de woorden waren van Jan Reker toen hij vier miljoen euro op tafel smeet voor Nijland. Want anders gingen Ajax en Feyenoord ermee vandoor.

Ik denk dat psv gedwongen wordt het risoco te moeten nemen. De transfermarkt is gek geworden. Sommige spelers op het derde niveau van engeland verdienen meer dan een basiskracht van psv. Als psv een jaarwacht met een speler als Ramselaar (die naar mijn mening veel potentie laat zien) kost zo'n jongen misschien wel 10 miljoen + en is daarmee direct onhaalbaar. Mits deze jongen goed gescout is vind ik het een verstandige keuze. Hendrix neemt straks de positie over van guardado en ramselaar zou er dan voor komen naast propper of als vervanger van propper lijkt me.
 
Volgens Brands ( bron ED, ik weet niet hoe ik een link moet kopiëren en plakken op een iPad) is de komst van Ramselaar een gepasseerd station.
Oftewel hij komt, welkom Bart!!!
 
Ramselaar zou te duur zijn voor PSV. Hoeveel wil FC Utrecht ervoor hebben? 7 miljoen toch?

Volgens de berichten is het 4 miljoen wat kan oplopen tot 7 miljoen. Maar ik kan niets zeggen over de betrouwbaarheid van deze berichten.
 
Als Utrecht Ramselaar wil verkopen zullen ze met de prijs moeten zakken. Brands zet gewoon de druk erop. Ramselaar heeft al aangegeven dat hij graag naar PSV wil. Binnen een week zal hij dan wel trainen op de Herdgang.
Het transferspel wordt weer tot de laatste weken gespeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan