Bart Ramselaar (M)

Ik hou wel van dit soort spelers!
Ik denk dat hij wel gaat verrassen, maar ik denk dat hij dit seizoen nog veel reserve zal zijn.
Volgend jaar zal Propper wel weggaan en dan staat ie er.
 
Ik vind zes miljoen eigenlijk te veel geld voor een speler die nog maar één seizoen in de Eredivisie gespeeld heeft en die niet voor de basis gehaald wordt. Hopelijk gaat hij verrassen, zou heel goed kunnen zelfs, maar vooralsnog ben ik sceptisch over deze aanwinst.
Bovendien, waar was PSV naar op zoek? Scorende middenvelder? Ramselaar: 4 goals en 5 assists... Niet echt om naar huis te schrijven als je op zoek bent naar iemand die scoort naast Guardado en Hendrix-Propper.
En wie moet nu wijken voor de aankoop van 6 miljoen? Hendrix die zich al heeft bewezen bij de kampioen en in de CL? En zo ja, wat heeft Ramselaar dan wat Hendrix niet heeft?
 
6 miljoen, ik vind het veel op het eerste gezicht. Nu is het maar hopen op een Strootmannetje.

Bovendien, waar was PSV naar op zoek? Scorende middenvelder? Ramselaar: 4 goals en 5 assists... Niet echt om naar huis te schrijven als je op zoek bent naar iemand die scoort naast Guardado en Hendrix-Propper.
En wie moet nu wijken voor de aankoop van 6 miljoen? Hendrix die zich al heeft bewezen bij de kampioen en in de CL? En zo ja, wat heeft Ramselaar dan wat Hendrix niet heeft?

Je zou af en toe bijna zeggen dat Hendrix je zoontje is.. Maak je is niet zo druk en wacht rustig af.
Je kunt mij niet wijsmaken dat Ramselaar meteen boven Hendrix wordt gezet, daar presteert hij op dit moment te goed voor.
Ondanks dat Ramselaar 6 miljoen kostte zal hij zich eerst moeten ontwikkelen zoals Pereiro ook heeft gedaan, niet meer dan logisch lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
6 miljoen, ik vind het veel op het eerste gezicht. Nu is het maar hopen op een Strootmannetje.



Je zou af en toe bijna zeggen dat Hendrix je zoontje is.. Maak je is niet zo druk en wacht rustig af.
Je kunt mij niet wijsmaken dat Ramselaar meteen boven Hendrix wordt gezet, daar presteert hij op dit moment te goed voor.
Ondanks dat Ramselaar 6 miljoen kostte zal hij zich eerst moeten ontwikkelen zoals Pereiro ook heeft gedaan, niet meer dan logisch lijkt me.
Je eerste opmerking (Hendrix mijn zoon....)is slechts een dooddoener.
Ook toen van Ginkel kwam zei men dat "ie niet zomaar op de plek van Hendrix terecht zou komen"... En dat ie zich moet bewijzen.
Voor de rest vind ik het voor een club als PSV die volgens Gerbrands de transfer van Bruma als welkom zag, erg gedurfd om steeds dure talentjes te halen en maar hopen dat ze het gaan redden hier, mocht dat de redenering zijn zoals jij dat aangeeft. Na van Ginkel was men volgens mij op zoek naar een directe versterking....
 
Bovendien, waar was PSV naar op zoek? Scorende middenvelder? Ramselaar: 4 goals en 5 assists... Niet echt om naar huis te schrijven als je op zoek bent naar iemand die scoort naast Guardado en Hendrix-Propper.
En wie moet nu wijken voor de aankoop van 6 miljoen? Hendrix die zich al heeft bewezen bij de kampioen en in de CL? En zo ja, wat heeft Ramselaar dan wat Hendrix niet heeft?

Meneer guardado en hendrix scoren ook geen drol dus daarmee staan ze gelijk:eek:
Hendrix hoeft niet te wijken..Ramselaar op rechts en 4-4-2 gaan spelen,
maar dat ziet Cocu toch niet:p
 
Laatst bewerkt:
Bovendien, waar was PSV naar op zoek? Scorende middenvelder? Ramselaar: 4 goals en 5 assists... Niet echt om naar huis te schrijven als je op zoek bent naar iemand die scoort naast Guardado en Hendrix-Propper.
En wie moet nu wijken voor de aankoop van 6 miljoen? Hendrix die zich al heeft bewezen bij de kampioen en in de CL? En zo ja, wat heeft Ramselaar dan wat Hendrix niet heeft?

Hendrix en ramselaar zijn toch best wel verschillende spelers. Hendrix is veel meer van de comtrole terwijl ramselaar me een meer aanvallende middenvelder lijkt. Als guardado wegvalt door een blessure heb je hendrix op die positie hard nodig aangezien schaars oom weg is. De kans is aanwezig dat zowel guardado als propper volgend seizoen weg gaan. Dan is het wel zo fijn als er een speler als bart ramselaar doorgeschoven kan worden. Een jonge speler waar nog groei in zit die met het championsleague voetbal seizoen erg nodig kan zijn. Propper scoorde ook weinig bij vitesse en nu bij psv ineens meer. Ik geloof wel dat deze jongen dat scoren bij kan leren zoals propper.
 
Denk dat ramselaar juist nu meer gaat scoren aangezien,
Psv over het algemeen meer op de helft van de tegenstander is dan Utrecht
 
Je eerste opmerking (Hendrix mijn zoon....)is slechts een dooddoener.
Ook toen van Ginkel kwam zei men dat "ie niet zomaar op de plek van Hendrix terecht zou komen"... En dat ie zich moet bewijzen.
Voor de rest vind ik het voor een club als PSV die volgens Gerbrands de transfer van Bruma als welkom zag, erg gedurfd om steeds dure talentjes te halen en maar hopen dat ze het gaan redden hier, mocht dat de redenering zijn zoals jij dat aangeeft. Na van Ginkel was men volgens mij op zoek naar een directe versterking....

Van Ginkel of Ramselaar boven Hendrix, wel een heel groot verschil.
 
Leuke speler waar we hopelijk veel plezier aan gaan beleven. Ben benieuwd of hij zijn groeiende lijn van vorig seizoen weet voort te zetten. Bovendien een investering waarmee je vooruit kan (20 jaar, 5 jarig contract) wat ik altijd liever zie dan het huren van een speler die al bij een rijkere club onder contract staat.
Dat zijn doelpunten en assist van vorig seizoen nog niet zo hoog waren maakt me niet uit, hopelijk worden ze dat bij ons wel - dat is tenslotte waar het om draait. V.Ginkel had nou ook niet bepaald de beste cijfers voordat hij op huurbasis naar ons kwam. We gaan het zien, ik ben voorzichtig optimistisch in elk geval. :)
 
Benieuwd of ze in de winterstop ook nog een poging gaan doen om van Ginkel binnen te halen. Wordt een mooi bankje dan :shifty:
 
Bovendien, waar was PSV naar op zoek? Scorende middenvelder? Ramselaar: 4 goals en 5 assists... Niet echt om naar huis te schrijven als je op zoek bent naar iemand die scoort naast Guardado en Hendrix-Propper.
En wie moet nu wijken voor de aankoop van 6 miljoen? Hendrix die zich al heeft bewezen bij de kampioen en in de CL? En zo ja, wat heeft Ramselaar dan wat Hendrix niet heeft?

PSV heeft gezegd een box to box middenvelder te zoeken. Die ontbreekt in de selectie. Dus niet perse een scorende middenvelder.

Vind 6 milj, als dit klopt, een boel geld. Aan de andere kant is het een jonge speler die niet voor niks al een uitnodiging heeft gehad voor oranje. Potentieel zat . Met oog op de toekomst hopelijk een wijze investering.
 
Bovendien, waar was PSV naar op zoek? Scorende middenvelder? Ramselaar: 4 goals en 5 assists... Niet echt om naar huis te schrijven als je op zoek bent naar iemand die scoort naast Guardado en Hendrix-Propper.
En wie moet nu wijken voor de aankoop van 6 miljoen? Hendrix die zich al heeft bewezen bij de kampioen en in de CL? En zo ja, wat heeft Ramselaar dan wat Hendrix niet heeft?

Uit de berichten in de media maak ik op dat Ramselaar gehaald wordt als opvolger voor Propper of Guardado, wanneer een van deze spelers volgend seizoen vertrekken. Maar ik vind dat het middenveld op dit moment, als we op 3 fronten strijden voor een prijs, te smal is wat betreft kwalitatief goede middenvelders die minimaal het PSVniveau bezitten en zich in de CL staande kunnen houden. Stel dat Propper en/of Guardado niet inzetbaar zijn wegens schorsing of blessure, dan heb je met Hendrikx en Ramselaar te weinig ervaring om te kunnen spelen tegen Arsenal, Chelsea, Bayern M., Barcelona, Real Madrid , PSG of Juventus. Daarom vind ik dat er een middenvelder erbij moet komen naast Ramselaar, die gelijk het gewenste niveau en de gewenste ervaring heeft om van waarde te zijn voor PSV...Mijn voorkeur gaat uit naar ZIYECH, maar iemand anders is ook welkom.....;)
 
Ramselaar is écht een fijn talent, maar het vertrek van Bruma, Van Ginkel en mogelijk Willems vang je er natuurlijk bij lange na niet mee op. En in feite is De Jong óók nog eens zijn meest belangrijke wapen ontnomen - namelijk de kopbal.
We hebben vleugels nodig, of wil Cocu het hele seizoen met het laffe 5-3-2 gaan spelen? Ik ergerde me in het stadion tijdens de wedstrijd tegen AZ al dood; zelfs bij een aanval bleven de backs hangen, waardoor je NB met 5 man achterin staat. En dan nog afvragen waarom De Jong niet rendeert... Zit ik naar meidenvoetbal te kijken met energiedirect.nl op de borst... Maar niemand lijkt mijn pijn te voelen.

Het maakt me niet uit hoe we winnen, als we het maar steeds blijven doen.
PSV tovert vast nog wel iemand uit de hoge hoed, als niemand het verwacht. Ramselaar is een eerste stap en een mogelijkheid om meerdere systemen te hanteren. Maar ik ben het met je eens dat nog te weinig is. Van Ginkel en Willems waren de eerste seizoenshelft afwezig, zelfs Guardado en Lestienne waren er vaak niet bij. Perreiro was net nieuw, Locadia op de vleugel is absoluut niet mijn favoriet maar heeft toch zijn waarde. Toch is het wel een bevestiging van dat een brede selectie nodig is voor een kampioen die Cl speelt.

We zouden het met deze selectie misschien wel kunnen redden als iedereen fit blijft. Maar dat lijkt me breekbaar, ik zou kiezen voor een extra vleugelspeler van naam en een back die op links en rechts kan en op den duur Arias of Willems kan op volgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan