Bart Ramselaar (M)

Op een gegeven moment is alles in balans. Nu nog goals. Ziyech maakt goals. Waarom is hij dan geen optie?

Omdat Ziyech alleen rendeert als 10, en daar spelen we niet mee. Vraag me niet waarom, maar we spelen 4-3-3 of 3-5-2 of 5-3-2, maar geen 4-4-2. Zolang we dat niet doen, heeft Ziyech, net als Maher, niets op ons middenveld te zoeken. Ziyech zou prima zijn voor de vleugel, maar waarschijnlijk veel te duur en dat zou het einde Pereiro zijn.
 
Omdat Ziyech alleen rendeert als 10, en daar spelen we niet mee. Vraag me niet waarom, maar we spelen 4-3-3 of 3-5-2 of 5-3-2, maar geen 4-4-2. Zolang we dat niet doen, heeft Ziyech, net als Maher, niets op ons middenveld te zoeken. Ziyech zou prima zijn voor de vleugel, maar waarschijnlijk veel te duur en dat zou het einde Pereiro zijn.
Dat was dus ook wat ik dacht van Ramselaar, behalve de laatste zin ;)
 

Volgens mij wil Twente maar 10. Met wat bonussen e.d.
Dus in plaats van de 4 die je voor Ramselaar neer gaat tellen en de 5 die je voor Narsingh gaat vangen, kom je een heel eind.
Ramselaar is een leuke speler. Maar in mijn ogen een soort Hendrix. Dan zie ik liever een totaal andere speler erbij komen. Eentje die wedstrijden voor je wint.
 
Ik zou het wel een goede aanwinst vinden. Ik heb net wat filmpjes zitten kijken en het is toch wel een ras voetballer die over inzicht en de wil om te winnen blijkt te beschikken. Als hij dat laatste stapje kan zetten in eindhoven lijkt het me een hele goeie.
 
7m..

o m f g

10m bieden op meneer Ziyech is teveel, wat gewoon garantie op succes en doorverkoop is, maar 7m voor deze dude kan dan wel.. Ik mag toch echt hopen dat het een grap is.
 
7m..

o m f g

10m bieden op meneer Ziyech is teveel, wat gewoon garantie op succes en doorverkoop is, maar 7m voor deze dude kan dan wel.. Ik mag toch echt hopen dat het een grap is.
t

Jij leest alleen maar de zin met 7 miljoen, om daar lekker op in te hakken, en daaronder lees je niet meer?
Je krijgt dezelfde garantie die je kreeg met doorverkopen bij Maher.
 
In mijn ogen echt compleet ander type dan Toorsntra, de harde werker. Ramselaar is tecnhisch veel sterker.

Ik zeg dan ook niet "type Toornstra" maar "niveau Toornstra". ;)

Het probleem is dat je bijna geen versterking uit de eredivisie kunt halen die er echt meteen staat. Pröpper was een uitzondering. Je investeert in een speler die het kan worden, want spelers als Vincent Janssen of Ziyech zijn simpelweg te duur.

PSV moet altijd inzetten op een betere speler dan er nu loopt, waar deze aankoop ook vandaan komt. De Eredivisie heeft de voorkeur, maar loopt daar niks rond of is de vraagprijs te gortig, dan kijk je elders. Het is toch een lachertje dat deze jongen moet gaan concurreren met Guardado, Pröpper en Hendrix? Allen lopen lichtjaren op hem voor. Sterker nog, met bedragen als 4 miljoen ben ik geneigd om Maher nog eerder de kans te geven. Zal niet voor hem onderdoen.

Een leuk half jaar bij Utrecht, een middenmoter. Niet eens bij Vitesse of AZ. Deze jongen is te licht voor Ajax, Feyenoord en PSV. Hij kan beter twee jaar naar AZ gaan en dan kijken we of hij zich staande houdt in een team dat al iets meer moet winnen.
 
Ik zeg dan ook niet "type Toornstra" maar "niveau Toornstra". ;)



PSV moet altijd inzetten op een betere speler dan er nu loopt, waar deze aankoop ook vandaan komt. De Eredivisie heeft de voorkeur, maar loopt daar niks rond of is de vraagprijs te gortig, dan kijk je elders. Het is toch een lachertje dat deze jongen moet gaan concurreren met Guardado, Pröpper en Hendrix? Allen lopen lichtjaren op hem voor. Sterker nog, met bedragen als 4 miljoen ben ik geneigd om Maher nog eerder de kans te geven. Zal niet voor hem onderdoen.

Een leuk half jaar bij Utrecht, een middenmoter. Niet eens bij Vitesse of AZ. Deze jongen is te licht voor Ajax, Feyenoord en PSV. Hij kan beter twee jaar naar AZ gaan en dan kijken we of hij zich staande houdt in een team dat al iets meer moet winnen.


Dan deed die middenmoter het wel goed met een vijfde plek en een bekerfinale.
 
Dan deed die middenmoter het wel goed met een vijfde plek en een bekerfinale.

Daarom is het ook een middenmoter: een vijfde plaats wordt gezien als zo een grote prestatie, dat de trainer door velen als beste coach van het seizoen werd beschouwd.
 
Ik zeg dan ook niet "type Toornstra" maar "niveau Toornstra". ;)



PSV moet altijd inzetten op een betere speler dan er nu loopt, waar deze aankoop ook vandaan komt. De Eredivisie heeft de voorkeur, maar loopt daar niks rond of is de vraagprijs te gortig, dan kijk je elders. Het is toch een lachertje dat deze jongen moet gaan concurreren met Guardado, Pröpper en Hendrix? Allen lopen lichtjaren op hem voor. Sterker nog, met bedragen als 4 miljoen ben ik geneigd om Maher nog eerder de kans te geven. Zal niet voor hem onderdoen.

Een leuk half jaar bij Utrecht, een middenmoter. Niet eens bij Vitesse of AZ. Deze jongen is te licht voor Ajax, Feyenoord en PSV. Hij kan beter twee jaar naar AZ gaan en dan kijken we of hij zich staande houdt in een team dat al iets meer moet winnen.

Waarna hij niet meer haalbaar is.

Ben het wel met je eens dat ik niet zou weten wie hij uit de basis moet spelen.
 
Waarna hij niet meer haalbaar is.

Ben het wel met je eens dat ik niet zou weten wie hij uit de basis moet spelen.


Hoeft ook niet, je wilt gewoon een 4e man op het middenveld, als PSV aanvallend voetbal moet leveren is het een leuke optie, net als zwakkere tegenstanders en anders is het gewoon simpel Guardado,Hendrix,Pröpper. Ik verwacht daarnaast dat Guardado ook wat meer rust nodig heeft dit seizoen en dan mogen we blij zijn met zowel Ramselaar als Maher.
 
Waarna hij niet meer haalbaar is.

Ben het wel met je eens dat ik niet zou weten wie hij uit de basis moet spelen.

Hoezo niet haalbaar? Pröpper kon toch ook worden gehaald, evenals Maher?

Ik vind het belachelijk dat je voor 5 miljoen internationaal begeerde toptalenten als Pereiro of Maher kon ophalen, en voor een half miljoentje meer zelfs Pröpper. Isimat, Guardado en Moreno kostten (oké, zij waren iets ouder) 2,5 miljoen p.p. Ramselaar heeft letterlijk nog niks gepresteerd naast zijn leuke spel vier maanden lang, en kost 4 miljoen euro, plus allerlei variabelen. Dat is bedroevend. Een half miljoen plus doorverkooppercentage, dat hadden ze kunnen krijgen in de Domstad.

Of als je dan toch voor de breedte wil shoppen bij Utrecht, haal dan Barazite op. Ja, hij is een stuk ouder, maar is voor de breedte een uitstekende technisch-begaafde loper met een goede fysiek, die ook nog eens makkelijk kan scoren en een stuk goedkoper is.
 
Ziyech is voor onder de tien miljoen + extra's wel te halen. Ik denk dat hij straks voor 8 miljoen gaat vertrekken. Die 15 miljoen is zwaar overtrokken, een poging om het onderste uit de kan te krijgen. Twente staat staat zelfs open voor verhuur las ik. Ziyech blokkeert momenteel het halen van nieuwe versterkingen voor Twente. Hij wacht op een club waar die zich goed bij voelt en zich optimaal kan ontwikkelen. De vraag is ga je je systeem veranderen om zo'n kwaliteitsspeler in te passen of blijf je vast houden aan je systeem. Nu lijkt PSV het laatste te doen. Geen kwestie van geld lijkt me. Jammer.
 
Hoeft ook niet, je wilt gewoon een 4e man op het middenveld, als PSV aanvallend voetbal moet leveren is het een leuke optie, net als zwakkere tegenstanders en anders is het gewoon simpel Guardado,Hendrix,Pröpper. Ik verwacht daarnaast dat Guardado ook wat meer rust nodig heeft dit seizoen en dan mogen we blij zijn met zowel Ramselaar als Maher.

4 miljoen voor een breedte-aankoop vind ik veel.
 
Hoezo niet haalbaar? Pröpper kon toch ook worden gehaald, evenals Maher?

Ik vind het belachelijk dat je voor 5 miljoen internationaal begeerde toptalenten als Pereiro of Maher kon ophalen, en voor een half miljoentje meer zelfs Pröpper. Isimat, Guardado en Moreno kostten (oké, zij waren iets ouder) 2,5 miljoen p.p. Ramselaar heeft letterlijk nog niks gepresteerd naast zijn leuke spel vier maanden lang, en kost 4 miljoen euro, plus allerlei variabelen. Dat is bedroevend. Een half miljoen plus doorverkooppercentage, dat hadden ze kunnen krijgen in de Domstad.

Of als je dan toch voor de breedte wil shoppen bij Utrecht, haal dan Barazite op. Ja, hij is een stuk ouder, maar is voor de breedte een uitstekende technisch-begaafde loper met een goede fysiek, die ook nog eens makkelijk kan scoren en een stuk goedkoper is.

En die Maher en Pereiro hebben ook al veel laten zien in Eindhoven......
En Isimat, ach leuke clown........

Propper en mijn 2 mexicaanse vrienden daar wordt ik wel vrolijk van.
Maar het is en blijft toch afwachten. Ik kan me zo niet voor de geest halen hoe Ramselaar speelt, maar ik vertrouw op onze scouts...
 
4 miljoen voor een breedte-aankoop vind ik veel.

Eens, Maar gezien we met 3 middenvelders spelen en hij dus wel aan zijn minuten gaat komen is het geen rare keuze, Natuurlijk zie ik ook een buitenlandse speler zitten maar qua Eredivisie is dit een leuke voetballer met protentie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan