Bart Ramselaar (M)

Hij moet zelf toch ook bijzonder ongerust worden over zijn situatie. Aan het begin van de voorbereiding meldde hij nog dat hij zichzelf toch wel als een leider in deze groep zag, nu is hij volledig voorbij door Rosario, Rigo, Pereiro, Mauro en waarschijnlijk ook nieuwe aankoop Thomas. Ik zie zijn type speler (box to box middenvelder met vooral veel loopvermogen) ook niet passen in de tactiek waar Van Bommel duidelijk voor heeft gekozen. Hij is controlerend en defensief niet sterk genoeg om de plek naast Hendrix in te nemen, en hij is ook geen nummer 10. Een plotselinge verhuur zou mij niets verbazen.
Precies dit, en ik gun het hem ook. Niks mis met hem, alleen kan hij niet goed genoeg voetballen (vooralsnog).
 
Onder Cocu, had Ramselaar deze pot gewoon gespeeld.

Vandaag niet eens bij de selectie. Duidelijk signaal om verder te zoeken, lekker naar Cocu misschien.
 
Onder Cocu, had Ramselaar deze pot gewoon gespeeld.

Vandaag niet eens bij de selectie. Duidelijk signaal om verder te zoeken, lekker naar Cocu misschien.

Cocu zou minimaal Ramselaar hebben laten invallen voor Lozano of Pereiro. Van Bommel brengt Mauro en blijft gewoon in het systeem spelen. Daar houd ik wel van. Je kunt ook binnen het vaste systeem wat defensieve accenten leggen als nodig.

De tribune is wel een heel erg sterk signaal. Lijkt me dat PSV en Van Bommel zo duidelijk inzetten op een (tijdelijk) vertrek.

Nee, Guti moet mooi daar blijven. Die voorzitter is niet goed bij z'n hoofd en daar moet PSV niet aan toegeven.

Absoluut. Qua breedte zit het ook prima, los van dat die linie niet bijzonder ervaren is. Wellicht is hij meer waard dan PSV nu heeft geboden, maar bij een centrale middenvelder is de kans veel en veel kleiner dat je zoals waarschijnlijk bij Lozano zo'n speler voor een veelvoud van het aankoopbedrag weer doorverkoopt. Het vragen van Lozano-achtige of nog hogere bedragen is dan inderdaad gekkenwerk. Zo komt die jongen nooit weg daar.
 
Is er al interesse in Ramselaar? Ik had niet eens door dat hij gisteren niet bij de selectie zat ten faveure van Rigo. Sadilek is een verdediger toch?
 
Cocu schijnt Ramselaar te willen verlossen van PSV, of is het juist andersom en wil hij PSV verlossen van Ramselaar....enfin, Ramselaar in beeld bij Fenerbache volgens diverse sites...
 
Terug
Bovenaan Onderaan