Bart Ramselaar (M)

Ik vind Ramselaar heel moeilijk te beoordelen. De ene keer vind ik hem prima spelen en de andere keer kan hij heel weinig. Ik kan hem niet goed beoordelen.

Hoop wel dat hij flinke stappen gaat maken want nog een jaar in de marge zou funest voor hem zijn.
 
Ik vind Ramselaar heel moeilijk te beoordelen. De ene keer vind ik hem prima spelen en de andere keer kan hij heel weinig. Ik kan hem niet goed beoordelen.

Hoop wel dat hij flinke stappen gaat maken want nog een jaar in de marge zou funest voor hem zijn.
En misschien ook wel voor ons. Malen,Gakpo en Gudmondsson zijn vele malen beter en hebben alle 3 wél scorend vermogen.
 
En misschien ook wel voor ons. Malen,Gakpo en Gudmondsson zijn vele malen beter en hebben alle 3 wél scorend vermogen.
Ik ben met je eens dat het scorende vermogen van Ramselaar erg tegen valt. Daarom is hij geen top aanvallende middenvelder en we hebben betere op die positie. Ik zou hem dan ook liever in een andere rol willen zien.

Verdedigende middenvelder is niet zijn sterke kant (en we hebben veel betere op die posities), maar zou hij niet meer op zijn plaats zijn als klassieke centrale middenvelder?
 
Ik ben met je eens dat het scorende vermogen van Ramselaar erg tegen valt. Daarom is hij geen top aanvallende middenvelder en we hebben betere op die positie. Ik zou hem dan ook liever in een andere rol willen zien.

Verdedigende middenvelder is niet zijn sterke kant (en we hebben veel betere op die posities), maar zou hij niet meer op zijn plaats zijn als klassieke centrale middenvelder?

Het probleem met Ramselaar is dat hij eigenlijk nergens echt goed in is. Hendrix heeft een goede pass en is een goede balafpakker. Pereiro heeft scorend vermogen en een goed spelinzicht. Bartje kan eigenlijk alleen draven.
 
Ik ben met je eens dat het scorende vermogen van Ramselaar erg tegen valt. Daarom is hij geen top aanvallende middenvelder en we hebben betere op die positie. Ik zou hem dan ook liever in een andere rol willen zien.

Verdedigende middenvelder is niet zijn sterke kant (en we hebben veel betere op die posities), maar zou hij niet meer op zijn plaats zijn als klassieke centrale middenvelder?

o.O

Dan kun je hem beter op de bank zetten.
 
Ik heb gehoord dat Barcelona 45 miljoen voor hem over heeft.

Dan moet je maar eens naar de oorarts of audicien gaan. Bij Beter Horen hebben ze een actie. :horen:

621@2x.jpg
 
Beter voor Ramselaar en PSV om hem een jaar te verhuren aan een sub-topper in de eredivisie. Ik zie hem anders net als vorig seizoen heel weinig speelminuten maken en zeker niet vaak in de basis starten.
 
Ramselaar verkondigt in de media dat hij komend seizoen als een van de leiders binnen de selectie wil fungeren.....terwijl ik juist dacht aan een verhuurperiode van Ramselaar bij een suptopper binnen de eredivisie ...het moet toch niet gekker gaan worden bij PSV...
 
Ramselaar verkondigt in de media dat hij komend seizoen als een van de leiders binnen de selectie wil fungeren.....terwijl ik juist dacht aan een verhuurperiode van Ramselaar bij een suptopper binnen de eredivisie ...het moet toch niet gekker gaan worden bij PSV...
Hahahaha
 
Ramselaar verkondigt in de media dat hij komend seizoen als een van de leiders binnen de selectie wil fungeren.....terwijl ik juist dacht aan een verhuurperiode van Ramselaar bij een suptopper binnen de eredivisie ...het moet toch niet gekker gaan worden bij PSV...
Misschien als leider voor de personeelsvereniging.
 
Ramselaar verkondigt in de media dat hij komend seizoen als een van de leiders binnen de selectie wil fungeren.....terwijl ik juist dacht aan een verhuurperiode van Ramselaar bij een suptopper binnen de eredivisie ...het moet toch niet gekker gaan worden bij PSV...
Ik denk ook dat de wisseling van de wacht Ramselaar geen goed zal doen. Ik verwacht dat hij basisplaats af is onder van Bommel.
edit: Bart Ramselaar gaat voor leidersrol
Ik hoop van niet.
https://www.psvinside.nl/bart-ramselaar-gaat-voor-leidersrol/
 
Laatst bewerkt:
Ach, dat kan ook betekenen dat hij uitlegt waar de broodjes in de kantine liggen, hoe je het snelst op De Herdgang komt, welke douche het lekkerst is, goed voordoen hoe je hard traint en zonder mokken op de bank zit.
 
Wordt te gemakkelijk afgeschreven heeft “nog” niet het PSV niveau wat ik graag zie ( is hij niet de enige in) maar een jeugd international kan later nog ontwikkelen en wel slagen bij een topclub in NL.
 
Ik denk ook dat de wisseling van de wacht Ramselaar geen goed zal doen. Ik verwacht dat hij basisplaats af is onder van Bommel.
edit: Bart Ramselaar gaat voor leidersrol
Ik hoop van niet.
https://www.psvinside.nl/bart-ramselaar-gaat-voor-leidersrol/

Hoe kan hij nou een leidersrol vervullen als hij lead by example niet onder de knie heeft? Als dit soort spelers de leiders van het huidige PSV zijn, is het nog droeviger gesteld dan ik dacht...
 
Terug
Bovenaan Onderaan