Bart Ramselaar (M)

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
PSV staat niet open voor een vertrek van Bart Ramselaar, zo maakte hoofdtrainer Mark van Bommel vrijdag duidelijk. Van Bommel maakte duidelijk dat de 'rol van Ramselaar niet is uitgespeeld.' 'In Europa mag je ook maar achttien spelers op het wedstrijdformulier zetten, anders had je die discussie niet gehad.'

Ramselaar blijft dus. :unsure: De blessure van Ryan Thomas zal hierin ook wel meespelen.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
PSV staat niet open voor een vertrek van Bart Ramselaar, zo maakte hoofdtrainer Mark van Bommel vrijdag duidelijk. Van Bommel maakte duidelijk dat de 'rol van Ramselaar niet is uitgespeeld.' 'In Europa mag je ook maar achttien spelers op het wedstrijdformulier zetten, anders had je die discussie niet gehad.'

Ramselaar blijft dus. :unsure: De blessure van Ryan Thomas zal hierin ook wel meespelen.
Prijs opdrijven. Als PSV Gutierrez aantrekt, mag Ramselaar gewoon gaan.

Ramselaar wil ook gaan staat overal in de media.
Eigenlijk best sneu. Aantal weken geleden met hem zo”n interview waarin hij stelt dat er meer van hem verwacht wordt dit seizoen als speler. Hierna was t bankzitten. Weinig verwachtingen dus.
Maar prima dat hij gaat. Open van Brands zijn matige NLse aankopen.

Ramselaar wil ook gaan staat overal in de media.
Eigenlijk best sneu. Aantal weken geleden met hem zo”n interview waarin hij stelt dat er meer van hem verwacht wordt dit seizoen als speler. Hierna was t bankzitten. Weinig verwachtingen dus.
Maar prima dat hij gaat. Open van Brands zijn matige NLse aankopen.
Wel jammer had bij de aankoop een Mertens ontwikkeling verwacht maar verder dan hard werken en nuttig zijn zat er niet in

Penalty

Ramselaar wil vertrekken uit Eindhoven

link

Ramselaar heeft van PSV te horen gekregen dat hij niet weg hoeft, maar zelf heeft hij een andere wens. PSV houdt er rekening mee dat er voor het einde van de transferperiode nog een club langskomt voor hem, meldt De Telegraaf. Van Bommel vindt niet dat Ramselaar in zijn systeem past.

Penalty

Bart Ramselaar sluit vertrek bij PSV niet uit: 'Het worden spannende dagen'

link

Bart Ramselaar sluit een vertrek bij PSV niet uit. De middenvelder aast op meer speelminuten dan hij tot dusverre krijgt. ,,Ik maak weinig minuten, ik wil gewoon meer spelen. Het zijn spannende dagen", aldus Ramselaar.

Ik ben benieuwd of hij nog een club vindt.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012

link

Bart Ramselaar sluit een vertrek bij PSV niet uit. De middenvelder aast op meer speelminuten dan hij tot dusverre krijgt. ,,Ik maak weinig minuten, ik wil gewoon meer spelen. Het zijn spannende dagen", aldus Ramselaar.

Of een club hem.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014

link

Ik hoop van wel.

Guti - Pereiro - Hendrix
Rigo - Mauro - Rosario

Dat is voldoende.

Wat denken jullie?

Gaat ie morgen nog weg? Er is totaal geen belangstelling voor Ramselaar. Ja, er zullen vast teams zijn in de Eredivisie die Ramselaar willen huren, maar daar schieten we ook niks mee op.