Bart Ramselaar (M)

Hoe kan hij nou een leidersrol vervullen als hij lead by example niet onder de knie heeft? Als dit soort spelers de leiders van het huidige PSV zijn, is het nog droeviger gesteld dan ik dacht...

Hij zegt dat hij het wil. Hij wordt het niet. ;)
 
Ramselaar en leider? Lol.

Tis te hopen dat ik deze jongen volgend jaar niet in de basis zie. Ontwikkelt zich totaal niet, en heeft echt belachelijk veel kansen gehad van Cocu. 0,0 rendement ook van deze jongen. Enige waar die goed in is, is als een kip zonder kop over het veld rennen met 0 idee. Liever Mauro JR in de basis, dan deze jongen.

Een middenveld Gutierrez - Pereiro - Hendrix zie ik het meest graag.
 
Ramselaar en leider? Lol.

Tis te hopen dat ik deze jongen volgend jaar niet in de basis zie. Ontwikkelt zich totaal niet, en heeft echt belachelijk veel kansen gehad van Cocu. 0,0 rendement ook van deze jongen. Enige waar die goed in is, is als een kip zonder kop over het veld rennen met 0 idee. Liever Mauro JR in de basis, dan deze jongen.

Een middenveld Gutierrez - Pereiro - Hendrix zie ik het meest graag.

Het halen van die Gutierrez zou vooral interessant zijn omdat hij zo'n goed tandem vormde met Lozano, maar als die dadelijk alweer naar een andere club gaat hoef je hem ook niet te halen.
 
Het halen van die Gutierrez zou vooral interessant zijn omdat hij zo'n goed tandem vormde met Lozano, maar als die dadelijk alweer naar een andere club gaat hoef je hem ook niet te halen.
Nou ja, het zou vreemd zijn, als hij er zonder Lozano niks van zou bakken. Hij zit tenslotte nu ook bij de Mexicaanse selectie na een Lozanoloos seizoen.
 
Maar goed, Ramselaar dus.
Hij is nog niet de speler waarop gehoopt en wat je mag verwachten van een speler bij PSV, maar ik vind de teneur op dit forum wel heel negatief over hem. Hij heeft zich ook wel degelijk ontwikkeld.
Maar goed, hij moet nog wel wat stappen maken. Ik zie hem als nuttige breedtespeler, die sowieso prima mee kan in de eredivisie. Hij heeft voor mij nog altijd wel de potentie om basisspeler te worden, maar ik denk niet dit jaar al.
Kun je je alleen afvragen of PSV er ooit zoveel mln voor had moeten neertellen..
 
Maar goed, Ramselaar dus.
Hij is nog niet de speler waarop gehoopt en wat je mag verwachten van een speler bij PSV, maar ik vind de teneur op dit forum wel heel negatief over hem. Hij heeft zich ook wel degelijk ontwikkeld.
Maar goed, hij moet nog wel wat stappen maken. Ik zie hem als nuttige breedtespeler, die sowieso prima mee kan in de eredivisie. Hij heeft voor mij nog altijd wel de potentie om basisspeler te worden, maar ik denk niet dit jaar al.
Kun je je alleen afvragen of PSV er ooit zoveel mln voor had moeten neertellen..
Wat zijn zijn positieve verbeterpunten t.o.v. zijn FC Utrecht periode dan geweest?
 
Maar goed, Ramselaar dus.
Hij is nog niet de speler waarop gehoopt en wat je mag verwachten van een speler bij PSV, maar ik vind de teneur op dit forum wel heel negatief over hem. Hij heeft zich ook wel degelijk ontwikkeld.
Maar goed, hij moet nog wel wat stappen maken. Ik zie hem als nuttige breedtespeler, die sowieso prima mee kan in de eredivisie. Hij heeft voor mij nog altijd wel de potentie om basisspeler te worden, maar ik denk niet dit jaar al.
Kun je je alleen afvragen of PSV er ooit zoveel mln voor had moeten neertellen..

Ik heb niks tegen het menneke persoonlijk. Hij zal z'n best doen. Echter, vooralsnog kwam het er nauwelijks uit. En toch elke keer een basisplaats, ten koste van je meest technische speler.
En wat de jeugd betreft was het geen speeltuin, maar Bartje mocht zich toch naar hartelust uitleven...
 
Wat zijn zijn positieve verbeterpunten t.o.v. zijn FC Utrecht periode dan geweest?
Ik vind dat hij stabieler is geworden, in het veld betere keuzes maakt. Hij was echt een hert af en toe, liep wel heel veel uit positie. Nu doseert hij zijn acties meer en kiest zijn positie beter. Daarmee is hij ook wat saaier geworden dan bij Utrecht.
Eigenlijk is Ramselaar wel schoolvoorbeeld waar het bij dat soort spelers fout gaat bij de overstap van subtopper naar top.
 
Ik vind dat hij stabieler is geworden, in het veld betere keuzes maakt. Hij was echt een hert af en toe, liep wel heel veel uit positie. Nu doseert hij zijn acties meer en kiest zijn positie beter. Daarmee is hij ook wat saaier geworden dan bij Utrecht.
Eigenlijk is Ramselaar wel schoolvoorbeeld waar het bij dat soort spelers fout gaat bij de overstap van subtopper naar top.
Ik vind het maar een 13 in een dozijn speler. Weinig tot geen diepgang in zijn spel, geen passeerakties, en het ergste is dat het lijkt of dat hij denkt dat hij goed bezig is. Leuk voor de breedte meer [nog] niet. Op basis van die 2 goals die hij destijds tegen PSV scoorde zal hij toch niet gehaald zijn ?
 
Ik vind het maar een 13 in een dozijn speler. Weinig tot geen diepgang in zijn spel, geen passeerakties, en het ergste is dat het lijkt of dat hij denkt dat hij goed bezig is. Leuk voor de breedte meer [nog] niet. Op basis van die 2 goals die hij destijds tegen PSV scoorde zal hij toch niet gehaald zijn ?

Daar lijkt het wel op. De bekerwedstrijd PSV - FC Utrecht is nog steeds zijn beste wedstrijd die hij ooit gespeeld heeft. Let wel ... het was in het shirt van FC Utrecht. Ik zat in het stadion die wedstrijd. Bart Ramselaar rolde toen bijna in zijn eentje PSV op en speelde een puike wedstrijd. Toen hij naar PSV kwam had ik hoge verwachtingen van hem. Die heeft hij nooit ingelost. Dat niveau van die wedstrijd heeft hij bij PSV nooit gehaald.
 
Ik vind het maar een 13 in een dozijn speler. Weinig tot geen diepgang in zijn spel, geen passeerakties, en het ergste is dat het lijkt of dat hij denkt dat hij goed bezig is. Leuk voor de breedte meer [nog] niet. Op basis van die 2 goals die hij destijds tegen PSV scoorde zal hij toch niet gehaald zijn ?
Zo hebben ze ook Maher gehaald destijds.
 
Feyenoord gaat mogelijk afscheid nemen van Boetius en Amrabat. Kunnen we dan niet Bart naar Rotterdam brengen? Denk dat hij daar prima basisspeler is, en zo kunnen wij nog een paar miljoen vangen.
 
Hij moet zelf toch ook bijzonder ongerust worden over zijn situatie. Aan het begin van de voorbereiding meldde hij nog dat hij zichzelf toch wel als een leider in deze groep zag, nu is hij volledig voorbij door Rosario, Rigo, Pereiro, Mauro en waarschijnlijk ook nieuwe aankoop Thomas. Ik zie zijn type speler (box to box middenvelder met vooral veel loopvermogen) ook niet passen in de tactiek waar Van Bommel duidelijk voor heeft gekozen. Hij is controlerend en defensief niet sterk genoeg om de plek naast Hendrix in te nemen, en hij is ook geen nummer 10. Een plotselinge verhuur zou mij niets verbazen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan