Aziz Behich, (V)

Ergens een goede zaak dat PSV verdedigingslinie dubbel bezet heeft, maar als ik moet kiezen had ik liever een topper gezien in het centrum en als back up was ik liever gaan schuiven met Viergever op linksback en eventueel Obispo doorschuiven. Schwaab, Viergever, Isimat, Sainsburry...van dit rijtje zou ik als TD maar twee van in mijn selectie hoeven, één vervangen door een topper a la Moreno en de andere plek gunnen aan een jeugdspeler mits die er ook klaar voor is.
Volgens mij zijn er niet echt opties in de jeugd, naast Teze en Onbspo.
 
Volgens mij zijn er niet echt opties in de jeugd, naast Teze en Onbspo.

Als die er niet is uit eigen gelederen zou ik een talent kopen. Dat was met Schuurs ook de bedoeling, alleen daarna niet echt gezocht naar alternatief of gewoon niet gevonden.
 
Dl9FdRnXoAANxYe.jpg
 
Puur de kift dat hij wel haar heeft
Geloof mij nou, als ik met zo'n studentikoos, afgezakt sneu coupje door het leven moest, was het scheermes zo weer uit de kast.
Ik ben niet anders gewend dan dat ik m'n hoofd scheer en ik zou écht niet anders meer willen. ;)
 
Geloof mij nou, als ik met zo'n studentikoos, afgezakt sneu coupje door het leven moest, was het scheermes zo weer uit de kast.
Ik ben niet anders gewend dan dat ik m'n hoofd scheer en ik zou écht niet anders meer willen. ;)
Daarom ben ik al blij dat Vilhena niet bij ons speelt. Multi miljonair, maar zo onverzorgd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan