Aziz Behich, (V)

Vooralsnog is onze andere Australiër ook nog weinig overtuigend. Maar daar heb ik dan nog enig vertrouwen in. Zeker als hij zich kan schikken in z'n reserverol.

Zolang hij maar geen terugspeelballen geeft op de keeper, want daarin is hij veel te nonchalant.
Terugspeelballen op de keeper moeten sowieso verboden worden.
 
Ik ben niet zo'n voorstander van deze transfer - de middelmaat regeert. Gaat weer heel wat kosten terwijl hij niet eens zo nodig is. Het lijkt alsof Van Bommel een ontzettend grote invloed uitoefent op het transferbeleid. Al die Australiërs.. lekker creatief bezig.
Dat heb je toen in augustus al, heel goed gezien (Y)
 
Gekocht door de man die hem dagelijks zag trainen, en dus 100% wist hoe goed hij was..

Dat zegt meer over de heer in kwestie dan over faalhaas Behich :FP:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Gekocht door de man die hem dagelijks zag trainen, en dus 100% wist hoe goed hij was..

Dat zegt meer over de heer in kwestie dan over faalhaas Behich :FP:
Op zich heb je gelijk, maar als de nummer 2 van Turkije hem zelfs voor 1 miljoen euro haalt, dan moet hij toch wel iets in z'n mars hebben, wat wij in de paar minuten die hij in de eredivisie gespeeld heeft, niet gezien hebben. Maar ik zou hem niet nog 1 seizoen in het shirt van PSV hebben willen zien spelen. Dus terecht: opgeruimd staat netjes, nu een vervanger halen, die bewezen goed is en het niveau van PSV aankan, met name straks in Europees verband.
 
az.png
Vandaag deden zij het weer.. Als een boomerang. Typisch Australisch, van hout en krom gebogen. Hij ging weer terug.
Toch een prima uitvinding. Hopen dat PSV niet te veel heeft toegelegd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan