Aziz Behich, (V)

Aziz Behich zag ik graag naar Fenerbahce komen maar helaas dat is dus niet gebeurd. Een van de betere Linksbacks in Turkije.
Mijn collega's zijn Galatasaray supporters. Vertelde dat Galatasaray hem ook wel wilde halen als ze geen transfer van hadden
 
Mijn collega's zijn Galatasaray supporters. Vertelde dat Galatasaray hem ook wel wilde halen als ze geen transfer van hadden
Vind het wel vreemd dat als iedereen hem zo goed vind, waarom is de transfersom dan zo laag? Waarom is hij bereid te komen terwijl hij waarschijnlijk op de bank komt te zitten? Dit strookt niet met elkaar.
 
Vind het wel vreemd dat als iedereen hem zo goed vind, waarom is de transfersom dan zo laag? Waarom is hij bereid te komen terwijl hij waarschijnlijk op de bank komt te zitten? Dit strookt niet met elkaar.
Eens. Maar wij weten niet wat van Bommel met hem van plan is. Misschien wordt hij toch straks gebruikt als cv?
 
Eens. Maar wij weten niet wat van Bommel met hem van plan is. Misschien wordt hij toch straks gebruikt als cv?
Theoretisch heb je gelijk. We weten niet wat van Bommel van plan is.

Maar in mijn optiek is het spelen als een back over het algemeen heel anders dan een CV met andere kwaliteiten. Ook heeft Aziz Behich zover ik weet nog nooit CV gespeelt. LB is zijn reguliere positie en hij heeft (volgens transfermarkt) wel eens links op het middenveld en zelfs centraal op het middenveld gestaan. Maar geen CV, 1.70 is ook wat klein voor een CV.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Theoretisch heb je gelijk. We weten niet wat van Bommel van plan is.

Maar in mijn optiek is het spelen als een back over het algemeen heel anders dan een CV met andere kwaliteiten. Ook heeft Aziz Behich zover ik weet nog nooit CV gespeelt. LB is zijn reguliere positie en hij heeft (volgens transfermarkt) wel eens links op het middenveld en zelfs centraal op het middenveld gestaan. Maar geen CV, 1.70 is ook wat klein voor een CV.
1.70 is zelfs klein voor een vrouw zonder benen. Ik wist niet dat hij verticaal gehandicapt was...
 
Dat is niet alsof.
Is geen professionele organisatie
trainen niet fatsoenlijk
kopen maar wat bij elkaar elk jaar

geen team

en dat is nog maar het topje van de ijsberg
Geen professionele organisatie? Als je alle clubs ter wereld wil vergelijken met de “netheid” van de NLse top, dan zijn Milan, Inter, Napoli en Juve enz ook geen professionele clubs...
Hoe kom je er bij dat ze niet fatsoenlijk trainen?? Je gooit hier je eigen perceptie en aannames (vooral vooroordelen) over een club die al bijna 100 jaar bestaat en dat moeten we maar aannemen?
 
Geen professionele organisatie? Als je alle clubs ter wereld wil vergelijken met de “netheid” van de NLse top, dan zijn Milan, Inter, Napoli en Juve enz ook geen professionele clubs...
Hoe kom je er bij dat ze niet fatsoenlijk trainen?? Je gooit hier je eigen perceptie en aannames (vooral vooroordelen) over een club die al bijna 100 jaar bestaat en dat moeten we maar aannemen?
Hallo IPF, die bestaan al langer dan een eeuw.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Geen professionele organisatie? Als je alle clubs ter wereld wil vergelijken met de “netheid” van de NLse top, dan zijn Milan, Inter, Napoli en Juve enz ook geen professionele clubs...
Hoe kom je er bij dat ze niet fatsoenlijk trainen?? Je gooit hier je eigen perceptie en aannames (vooral vooroordelen) over een club die al bijna 100 jaar bestaat en dat moeten we maar aannemen?

Toen Philip daar aan kwam sloeg hij stijl achterover.. nauwelijks traininings statistieken aanwezig.
Dat zijn zeer essentiële zaken die belangrijk zijn bij een professionele organisatie en een "fatsoenlijke training".

Vandaar.. dus dat is niet gebaseerd op aannames.. maar wel een conclusie die ik dan trek vanuit de beschikbare informatie.

En daarbij komt ook nog eens de financiele malaise door het financieel wanbeleid dat Fener heeft gevoerd.
Ze hebben niet voor niets een bult sancties opgelegd gekregen.

En blijven maar spenderen aan dure huurspelers etc...

daarom begrijp ik ook nog altijd niet dat philip zich in dat wespennest heeft begeven..
dat gaat ook geen lang leven bekoren zijn
 
Laatst bewerkt:
Ergens een goede zaak dat PSV verdedigingslinie dubbel bezet heeft, maar als ik moet kiezen had ik liever een topper gezien in het centrum en als back up was ik liever gaan schuiven met Viergever op linksback en eventueel Obispo doorschuiven. Schwaab, Viergever, Isimat, Sainsburry...van dit rijtje zou ik als TD maar twee van in mijn selectie hoeven, één vervangen door een topper a la Moreno en de andere plek gunnen aan een jeugdspeler mits die er ook klaar voor is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan