Aziz Behich, (V)

Ff snel zijn topic aan me favorieten toevoegen, er zal heel veel leedvermaak en afgang getypt worden hier aankomende maanden.

#FAILAANKOOP van 2018/19
 
Dan moet ie wel in actie komen.....

Ow dat gaat die zeker wel, hij is tenslotte gehaald door MVB. Faalt hij dan staat MVB voor lul, dus hij krijgt genoeg credits en kansen om te prutsen.
Daar maak ik me dus juist de meeste zorgen om. Ik krijg niet vaak de kans om dit te typen, maar de kans dat ik een betere voetballer ben dan dat Benich geval is toch echt groot. Zoveel 'profs' kan ik niet verslaan, maar voor hem hoef ik en menig forummer niet onder te doen.
 
En dat weet je op basis van 1 bekerpotje?

Slecht spelen is prima, day-off dagje hebben is prima, uit vorm zijn is prima, maar in dat ene potje kon je meer dan genoeg zien om te concluderen dat hij gewoon ruk is en met 2 houten benen speelt. Ik weet echt niet hoe of met wat hij MVB chanteert om zo hier heen gehaald te worden, maar een MVB in zijn normale doen zou Behich geval niet eens zijn auto laten poetsen, laat staan opstellen.

Lomp en pruts is nog een compliment in zijn geval.
 
Ow dat gaat die zeker wel, hij is tenslotte gehaald door MVB. Faalt hij dan staat MVB voor lul, dus hij krijgt genoeg credits en kansen om te prutsen.
Daar maak ik me dus juist de meeste zorgen om. Ik krijg niet vaak de kans om dit te typen, maar de kans dat ik een betere voetballer ben dan dat Benich geval is toch echt groot. Zoveel 'profs' kan ik niet verslaan, maar voor hem hoef ik en menig forummer niet onder te doen.

Beetje voorbarig allemaal hoor...
 
Behich komt wat trager over dat onze ster Angelino in de opbouw, maar tegen VVV deed hij het prima.
 
Btw weten jullie wat Aziz betekent ( is een moslim-naam)? Geliefd.
Nou dat zou dan wegens zijn andere kwaliteiten zijn dan voetballen :grin:
 
Btw weten jullie wat Aziz betekent ( is een moslim-naam)? Geliefd.
Nou dat zou dan wegens zijn andere kwaliteiten zijn dan voetballen :grin:

Nu je het zegt.. Ik heb eigenlijk nog geen foto's van zijn vriendin gezien :D
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nu je het zegt.. Ik heb eigenlijk nog geen foto's van zijn vriendin gezien :D

Ja, dat verwacht ik ergens wel.

Ook nog nooit gezien.

4D8E521600000578-5877609-The_pair_now_live_in_Turkey_together_where_Aziz_plays_football_f-a-5_1529769158924.jpg
 
Ach, dat die wat goeds aan de haak heeft verbaast niemand, hij heeft fame en geld, alleen beseft ze niet dat hij bij de top 3 slechtste PSV'ers ooit behoort.
 
Ach, dat die wat goeds aan de haak heeft verbaast niemand, hij heeft fame en geld, alleen beseft ze niet dat hij bij de top 3 slechtste PSV'ers ooit behoort.
Ligt eraan wat je verstaat onder slechste psv'er. Hij is vrij goedkoop gehaald en dan ook nog eens als back up. Speelde slecht tegen de amateurs en zijn invalbeurten kon ik moeilijk beoordelen. Niet goed maar ook weer niet treurig slecht. Daarnaast is hij een australisch international dus kan hij echt wel een balletje trappen. Hij zal zeker, denk ik, geen topaankoop worden. Maar ik denk dat hij best prima een nuttige back up voor Angelino kan worden. Daar is hij ook gehaald. Dus denk niet dat hij in de top 3 slechtste PSV'ers ooit beland.
 
Ach, dat die wat goeds aan de haak heeft verbaast niemand, hij heeft fame en geld, alleen beseft ze niet dat hij bij de top 3 slechtste PSV'ers ooit behoort.
Ach, voor haar nog altijd beter dan de beste vuilnisman.
 
Hoe is Mark in hemelsnaam op het idee gekomen om Behich en Sainsbury naar Eindhoven te halen? Behich heeft helemaal geen toegevoegde waarde voor PSV en Sainsbury is misschien prima als bankzitter en indien nodig misschien als invaller, maar absoluut geen basisspeler.....hier hebben Mark en Van Marwijk enorm geblunderd en onze nieuwe TD eveneens...
 
Terug
Bovenaan Onderaan