Aziz Behich, (V)

Nu misschien niet meer toch zijn ze een tijd geleden landskampioen geworden. Volgens een Turkse collega van mij op de taxi wordt Bursaspor nog altijd gezien als een topclub aldaar.

Dat is in 2010 geweest. In datzelfde jaar werd in Nederland FC Twente kampioen.
Een eeuwigheid geleden dus. ;)
 
Mijn Turkse collega's zijn erg enthousiast over deze jongen ( voor wat het waard is) maar goed dat zijn ze over alles wat uit Turkije komt ?. Vorig seizoen zonder linksback kampioen dit seizoen 2,5e linksback dus gaat goed komen ?
 
Mijn Turkse collega's zijn erg enthousiast over deze jongen ( voor wat het waard is) maar goed dat zijn ze over alles wat uit Turkije komt ?. Vorig seizoen zonder linksback kampioen dit seizoen 2,5e linksback dus gaat goed komen ?

Ze zijn wellicht ook enthousiast over Erdogan... :sneaky:;)
 
Ach er zijn ook mensen die enthousiast worden van rode blokjes ;P;)

Inderdaad. :sneaky:

007.png
 
Ik vind het eigenlijk wel lovenswaardig hoe rustig het afgelopen zomer is gebleven ondanks het feit dat zowel de hoofdtrainer als de technisch manager vertrokken. Dat hebben Toon, John en Mark prima gedaan. Alleen Viergever snap ik niet.
 
Ik vind het eigenlijk wel lovenswaardig hoe rustig het afgelopen zomer is gebleven ondanks het feit dat zowel de hoofdtrainer als de technisch manager vertrokken. Dat hebben Toon, John en Mark prima gedaan. Alleen Viergever snap ik niet.
Ik snap de kapper van John de Jong ook niet, maar dat terzijde.
 
Ik vind het eigenlijk wel lovenswaardig hoe rustig het afgelopen zomer is gebleven ondanks het feit dat zowel de hoofdtrainer als de technisch manager vertrokken. Dat hebben Toon, John en Mark prima gedaan. Alleen Viergever snap ik niet.
Viergever werd ook nog binnengehaald door Brands toch? Volgensmij was dat einde vorig seizoen al rond. Weet niet zeker meer.

Trouwens, als back up snap ik viergever wel om hem te halen. Gratis opgehaald. Kan meerdere posities. Als zijn salaris niet te hoog is kun je zoiets proberen.
 
Ik vind het eigenlijk wel lovenswaardig hoe rustig het afgelopen zomer is gebleven ondanks het feit dat zowel de hoofdtrainer als de technisch manager vertrokken. Dat hebben Toon, John en Mark prima gedaan. Alleen Viergever snap ik niet.

Alleen al omdat we Luckassen kwijt zijn verdient Johnnie ook wel een standbeeld op de promonade, wordt wel druk daar
 
Wat ken men hier veel zeuren voordat iemand hem ook maar live heeft zien trainen/spelen. Kijk wat ze bij Ajax al moeten doen als Tagliafico weer eens geschorst is. Daarbij deze speler kent van Bommel al. Ik ben nooit in het stadion. Maar de zogenaamde echte fans wel. Julie zingen zelfs zijn naam tijdens de wedstrijd (van Bommel).
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Terug
Bovenaan Onderaan