Aziz Behich, (V)

Als dit maar niet betekent, dat er geen nieuwe middenvelder komt.

Ik dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat dit een multifunctionele speler is en hij ook op het middenveld uit de voet kan?
 
Zoals ik al zei heeft Bommel veel meer overeenkomsten met van Gaal dan het hem lief is: kan goed werken met de jeugd en koopt vooral middelmaat en spelers die eigenlijk niet nodig zijn.

Het schijnt dat hij ook al z'n broek heeft laten zakken in de kleedkamer.
 
Het schijnt dat hij ook al z'n broek heeft laten zakken in de kleedkamer.
En straks als een idioot op het balkon van stadhuis wil gaan roepen: “ wij zijn de beste van Amsterdam”.
 
Gaat dus naar PSV, zelfs teamgenoot wenst hem succes met zijn transfer naar Nederland en plaatst daarachter #PSV. Voor wat ik kan vinden online is het een prima backup voor Angelino, heel goed dat we van 0 linksbacks naar 2 gaan! Hebben we zeker nodig aangezien we op 3 fronten gaan strijden!
 
Hij's binnen:


Meer
Nog meer transfernieuws. #PSV heeft ook Aziz Behich binnen. Als medische keuring vandaag geen problemen oplevert, tekent Australische linksback voor drie jaar in Eindhoven. Transfersom zoals reeds gemeld: 1,5 miljoen euro. https://www.telegraaf.nl/t/2497160/ via @telegraaf

Goh wat een slagvaardigheid. Selectie is compleet posities dubbel bezet en een mix van jeugdig talent en ervaring. Pluim voor de scouting en staf.
 
Prima, eindelijk ook weer een backup voor LB die, afgaande op indirecte bronnen en dit forum, ook nog zijn mannetje staat en kan verdedigen! En voor n bedrag waar je je geen buil aan kan vallen. Op t eerste gezicht n prima aanwinst dus. Welkom Aziz! :)
 
Prima om een back-up voor links achterin te hebben, zeker nu Viergever echt als CV gezien wordt, wat denk ik ook wel terecht is. Alleen een beetje jammer dat er vanuit de jeugd / Jong op die plek al jaren zich niemand aandient.
 
Puur verdedigend zal deze jongen beter zijn dan Angelino. Zal mij benieuwen waar Mark voor gaat kiezen.
 
Nou precies. Het vertrek van Brands is misschien niet zo'n aderlating.
Weet je nooit. Met Brands had Guti al gespeeld gister en had hij waarschijnlijk Moreno al terug weten te halen ?
 
1.5 miljoen, dikke prima. Laatste seizoenen basis speler bij Bursaspor en bij Australië, als die kans er ligt gewoon doen. Prima om wat extra concurrentie erbij te hebben achterin, doen ze eindelijk goed!
 
Mooi dat hij naar ons PSV wilde komen en Bursaspor is toch in Turkije een echte topclub. Prima prijs. John de Jong verbaasd me toch wel in positieve zin.
 
Mooi dat hij naar ons PSV wilde komen en Bursaspor is toch in Turkije een echte topclub. Prima prijs. John de Jong verbaasd me toch wel in positieve zin.

Bursaspor vind ik echt geen topclub in Turkije, meer subtop.

Galatasaray, Fenerbahce, Besiktas, dat zijn topclub's in Turkije.

Verder ken ik deze speler niet. Maar extra concurrentie is inderdaad altijd goed.
 
Bursaspor vind ik echt geen topclub in Turkije, meer subtop.

Galatasaray, Fenerbahce, Besiktas, dat zijn topclub's in Turkije.

Verder ken ik deze speler niet. Maar extra concurrentie is inderdaad altijd goed.
Nu misschien niet meer toch zijn ze een tijd geleden landskampioen geworden. Volgens een Turkse collega van mij op de taxi wordt Bursaspor nog altijd gezien als een topclub aldaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan