Ongezouten
Bondscoach
Als het jouw PSV-shirtje is wat ie mag tekenen en niet meer dan dat, primaKoning Pablo mag van mij morgen tekenen. Trakteer ik hem op de Griek.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Als het jouw PSV-shirtje is wat ie mag tekenen en niet meer dan dat, primaKoning Pablo mag van mij morgen tekenen. Trakteer ik hem op de Griek.
Jawel hoor, er zijn nog genoeg Pablo-idolaten aanwezig hier, al heb ik Der Muzikant al heel lang niet meer op dit forum gezien.Ik maak hier geen vrienden met mijn Pablo-liefde?
Zeker wel!Ik maak hier geen vrienden met mijn Pablo-liefde?
Prima.KONING PABLO.
In het AZ-PSV topic.
Mooi hoor.
Op naar een republiek, denk ik dan.
Prima, ga in Alkmaar voor een revolutie zorgen dan.Prima.
PABLO FOR PRESIDENT!
Sadilek op linksback.Ik denk wel dat er een team van ex-basisspelers te maken is dat gedegradeerd zou zijn.
Berg in de spits!Sadilek op linksback.
...of Isaksson?Degradatie-elftal:
Drommel
Manolev - Sainsbury - Derijck - Behich
Hiljemark - Vloet - Paal
Berg - Mitroglou - Bruma
Netjes.Degradatie-elftal:
Drommel
Hiljemark - Vloet - Paal
Berg - Mitroglou - Bruma
Jup. Rosario hoort als eerste op het formulier.Netjes.
Mooi dat je er echt over nagedacht hebt. Zit wel enige tijd in, dacht ik zo.
Maar ik mis een zekere koning, wiens naam ik verder niet ga noemen, maar zeer langdurig basis was.
Hiljemark was beter.
Kromramp was vele malen slechter dan Manolev, Hiljemark of Rosario, hmm, denk dat ik Rosario iets beter vond, maar tis allebei niks. Paal was een linksback dus die mag op het middenveld wel vervangen worden door Engelaar inderdaad. Zoet mag ondanks 1 redelijk prima seizoen ook wel onder de lat. Maar waarom zijn we dit eigenlijk aan het bespreken in een wedstrijdtopic van eind Mei?Jup. Rosario hoort als eerste op het formulier.
Zonneveld, Kromkamp, en Engelaar mogen ook zeker niet ontbreken.
En waar is hij, wiens naam niet genoemd mag worden? Mooi koppeltje te maken met Zanka.Netjes.
Mooi dat je er echt over nagedacht hebt. Zit wel enige tijd in, dacht ik zo.
Maar ik mis een zekere koning, wiens naam ik verder niet ga noemen, maar zeer langdurig basis was.
Hiljemark was beter.
Nice.En waar is hij, wiens naam niet genoemd mag worden? Mooi koppeltje te maken met Zanka.
En nu 1 met vooral slechte spelers die een basisplaats hadden. Paal, Vloet, Sainsbury, Behich en Mitroglou hadden die zeker niet.Degradatie-elftal:
Drommel
Hiljemark - Vloet - Paal
Berg - Mitroglou - Bruma
Helemaal mee eens. Als je een compilatie van m maakt, kan je m wel slecht doen lijken, maar over t algemeen deed ie t Helemaal niet zo slecht. En altijd 120% inzet.Jongens. Manolev hoort toch niet in zo’n elftal?! 3 seizoenen prima gespeeld. Jullie laten je allemaal beïnvloeden door die Gijp.
Mooi elftal, scheelt denkwerk voor wie ik in de basis wil.Degradatie-elftal:
Drommel
Hiljemark - Vloet - Paal
Berg - Mitroglou - Bruma