AZ - PSV | Zondag 28 mei | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Degradatie-elftal:

Drommel
Manolev - Sainsbury - Derijck - Behich
Hiljemark - Vloet - Paal
Berg - Mitroglou - Bruma
Netjes.
Mooi dat je er echt over nagedacht hebt. Zit wel enige tijd in, dacht ik zo.

Maar ik mis een zekere koning, wiens naam ik verder niet ga noemen, maar zeer langdurig basis was.
Hiljemark was beter.

Netjes.

Maar ik mis een zekere koning, wiens naam ik verder niet ga noemen, maar zeer langdurig basis was.
Hiljemark was beter.
Jup. Rosario hoort als eerste op het formulier.
Zonneveld, Kromkamp, en Engelaar mogen ook zeker niet ontbreken.

Jup. Rosario hoort als eerste op het formulier.
Zonneveld, Kromkamp, en Engelaar mogen ook zeker niet ontbreken.
Kromramp was vele malen slechter dan Manolev, Hiljemark of Rosario, hmm, denk dat ik Rosario iets beter vond, maar tis allebei niks. Paal was een linksback dus die mag op het middenveld wel vervangen worden door Engelaar inderdaad. Zoet mag ondanks 1 redelijk prima seizoen ook wel onder de lat. Maar waarom zijn we dit eigenlijk aan het bespreken in een wedstrijdtopic van eind Mei?:unsure:

Netjes.

Hiljemark was beter.
En waar is hij, wiens naam niet genoemd mag worden? Mooi koppeltje te maken met Zanka.

Degradatie-elftal:

Drommel
Hiljemark - Vloet - Paal
Berg - Mitroglou - Bruma
En nu 1 met vooral slechte spelers die een basisplaats hadden. Paal, Vloet, Sainsbury, Behich en Mitroglou hadden die zeker niet.

Jongens. Manolev hoort toch niet in zo’n elftal?! 3 seizoenen prima gespeeld. Jullie laten je allemaal beïnvloeden door die Gijp.
Helemaal mee eens. Als je een compilatie van m maakt, kan je m wel slecht doen lijken, maar over t algemeen deed ie t Helemaal niet zo slecht. En altijd 120% inzet.

Degradatie-elftal:

Drommel
Hiljemark - Vloet - Paal
Berg - Mitroglou - Bruma
Mooi elftal, scheelt denkwerk voor wie ik in de basis wil.
Wat is de criteria?

Isaksonn voor Drommel.

Manolev uit de selectie en Kromkamp, Poulsen, Lato, Hoever, of Zonneveld er in
Rabiu Ibrahim voor Bruma

Wat is precies de criteria? Misschien zit hier nog wat spelers tussen:

Matavz, P. Max, Luckassen, Bouma (na terugkeer PSV), Marcelo, Zanka, Verkoelen, Koch, Müller, Nijland, Ojo, Van Ooijen, Thompson, Maza, Baumgartl, Bertram's, Boljevic, Huntelaar, Siem de Jong, Lundqvist, Ramselaar, Rigo, Tamata, Vukovic, Zeefuik, Vennegoor na terugkeer.

Gelukkig zijn een aantal van hen na PSV nog geslaagd.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan