AZ - PSV | Zondag 28 mei | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Boeit in principe niet eens. EL is namelijk al binnen, dus 3 of 4e maakt dan ook niets meer uit.
Dus zelfde gang van zaken als afgelopen seizoen? Als PSV wordt uitgeschakeld in de CL-voorronde/PO's dan gaan ze rechtstreeks groepsfase EL in obv KNVB-bekerwinst. Je mag tegenwoordig wel een hele handleiding erbij hebben om het nog te kunnen volgen.
Tenzij PSV qua selectie een stap weet te maken zie ik niet zo hoe PSV dit haar wel die groepsfase gaat halen van CL, maar goed Feyenoord heeft wel laten zien dat er soms toch meer mogelijk is dan je vooraf had gedacht. Hoewel ook Feyenoord heeft af en toe stomweg geluk gehad, als PSV wel had gewonnen in de Kuip en Groningen had er een punt gepakt, had de vorm ook anders en negatiever kunnen uitpakken.

Dus zelfde gang van zaken als afgelopen seizoen? Als PSV wordt uitgeschakeld in de CL-voorronde/PO's dan gaan ze rechtstreeks groepsfase EL in obv KNVB-bekerwinst. Je mag tegenwoordig wel een hele handleiding erbij hebben om het nog te kunnen volgen.
Tenzij PSV qua selectie een stap weet te maken zie ik niet zo hoe PSV dit haar wel die groepsfase gaat halen van CL, maar goed Feyenoord heeft wel laten zien dat er soms toch meer mogelijk is dan je vooraf had gedacht. Hoewel ook Feyenoord heeft af en toe stomweg geluk gehad, als PSV wel had gewonnen in de Kuip en Groningen had er een punt gepakt, had de vorm ook anders en negatiever kunnen uitpakken.
Niet op basis van de beker maar op basis van uitschakeling derde ronde Champions League. Vanuit die ronde heb je automatisch Europa League net zoals het geval is bij uitschakeling in de play off ronde.

Ik stel nog es een vraag 😖
Sorry, ik weet niet waar hij voor geschorst is. Ik hoop toch echt dat het niet uitmaakt, dat hij dus geen basisspeler is. verkopen zal wel teveel gevraagd zijn, maar reservespeler is het maximale. Ik perfereer Vertessen vele malen boven El Ghazi. Die echt heel erg tegengevallen.

Nee, niet correct. Ik vind het zelf ook een warrig systeem waar ik moet googlen wat dat betreft.

De verliezer in de derde voorronde gaat naar een play off ronde voor de Europa League groepsfase.

De verliezer in de voorronde Champions League (zeg gerust vierde voorronde) gaat rechtstreeks naar de Europa League groepsfase. En ontvangt 5 miljoen troostgeld. (Zoals wij na Monaco te verslaan dat ontvingen).

Ik ben overigens wel blij dat we de Europese ranking wat hebben gerepareerd en geplaatst zijn. Dat scheelt een hoop potentiële ellende.

Nee, niet correct. Ik vind het zelf ook een warrig systeem waar ik moet googlen wat dat betreft.

De verliezer in de derde voorronde gaat naar een play off ronde voor de Europa League groepsfase.

De verliezer in de voorronde Champions League (zeg gerust vierde voorronde) gaat rechtstreeks naar de Europa League groepsfase. En ontvangt 5 miljoen troostgeld. (Zoals wij na Monaco te verslaan dat ontvingen).

Ik ben overigens wel blij dat we de Europese ranking wat hebben gerepareerd en geplaatst zijn. Dat scheelt een hoop potentiële ellende.
Dit lees ik bij 3e voorronde:
2023.

The winners of the ties will advance to the play-off round of their respective path. The Champions Path losers will be transferred to the Europa League play-off round, while the League Path losers will be transferred to the Europa League group stage.

Dit lees ik bij 3e voorronde:
2023.

The winners of the ties will advance to the play-off round of their respective path. The Champions Path losers will be transferred to the Europa League play-off round, while the League Path losers will be transferred to the Europa League group stage.
Oh ja er is ook nog een kampioenroute en een andere route.

Alsof je in fucking Symbolica zit 🤪

En die Helene Hendriks. Bah, wat een kutwijf zeg. Alles uit de kast halen om iets bij Xavi te vinden.

‘Ja, meneer van Nistelrooij. Met Xavi Simons. U neemt niet op, dus even op de voicemail. Ik had u meteen na de wedstrijd tegen AZ willen bellen maar Hélène Hendriks deed haar eerste jaar School Voor Slechte Journalistiek nog eens dunnetjes over. Het bekende werk. Of ik, vijf minuten na de wedstrijd, even wilde uitleggen waarom u weg bent gegaan. Ik had natuurlijk kunnen zeggen: om dezelfde reden waarom ikzelf binnenkort wegga, maar ik heb haar een beetje laten bungelen.’

Ook Nico Dijkshoorn is het met ons eens:ROFL:

Allereest; heel blij dat het seizoen klaar is.

Van Rangers thuis uitschakeling, naar Gakpo en Madueke verkopen in de winter, naar Ruud die vlak voor de laatste wedstrijd ontslag neemt. Te ontzettend veel gebeurt weer bij PSV. Amper genoten ook van het voetbal. Alleen Ajax en Arsenal waren thuis leuk.

Seizoen afsluiten met de Cruijff schaal + Beker en de tweede plek. Het kon slechter.

6 toppers gewonnen ( 4 keer Ajax, 1 keer Feyenooit, en 1 keer AZ ). Ook niet slecht natuurlijk. Je hebt het in de toppers eigenlijk heel goed gedaan. Helaas hebben we tegen de kleintjes teveel laten liggen, waardoor je dus op het eind te kort komt.

Ook blij dat we onze sportieve plicht hebben gedaan. Vele hadden het natuurlijk leuk gevonden als AZ nog stiekem een tweede had gemaakt. Maar gelukkig zaten de spelers niet zo in elkaar. Wat heet, die gekke Xavi maakt nog de winnende op het eind, waardoor die mede topscorder is geworden.

Ik kijk ontzettend uit naar de transfermarkt. Hopelijk gaat er veel gebeuren. Nieuwe vleugelspelers bijvoorbeeld, nieuwe rechtsback en een centrale verdediger, en vervangers van Guti en Sangare. Ook benieuwd wie onze nieuwe trainer wordt.

En die Helene Hendriks. Bah, wat een kutwijf zeg. Alles uit de kast halen om iets bij Xavi te vinden.

Heren; fijne zomer !
Met een aantal dingen zeker eens.
Maar Hélène Hendriks is zeker geen kutwijf.

• Leuk
Reactions: DrJ
Klopt, vamer gewisseld en ook vaker als wissel gebracht. Heeft imo ook wat te maken met geschuif in formatie. Zo heeft hij ook soms gespeeld in een 4 en 5 mans verdediging. En gewoon op het middenveld.

Hmm. Zal m'n vooroordelen niet laten meespelen en maar gewoon ja knikkend voor waarheid aannemen. :grin:

Hmm. Zal m'n vooroordelen niet laten meespelen en maar gewoon ja knikkend voor waarheid aannemen. :grin:
Mag ik het zeggen?
Ja, ik ga het zeggen.
Waardeloze voetballer, heb je alleen wat aan in een goed draaiend team. Maar dan heb je ook wat aan Saibari of Drommel.

Als ik aan Rosario denk, denk ik aan een rechthoek op het veld van 4 bij 20 meter waar hij niet uit kwam. In de aanval stond hij achterin dat vak, tijdens het verdedigen voor in dat vak. Had je geen ruk aan.
Liet andere ploeggenoten in zijn buurt spartelen, door (bewust) in de dekking te lopen bij balbezit.

Laatst bewerkt:
Mag ik het zeggen?
Ja, ik ga het zeggen.
Waardeloze voetballer, heb je alleen wat aan in een goed draaiend team. Maar dan heb je ook wat aan Saibari of Drommel.

Als ik aan Rosario denk, denk ik aan een rechthoek op het veld van 4 bij 20 meter waar hij niet uit kwam. In de aanval stond hij achterin dat vak, tijdens het verdedigen voor in dat vak. Had je geen ruk aan.
Liet andere ploeggenoten in zijn buurt spartelen, door (bewust) in de dekking te lopen bij balbezit.
Koning Pablo mag van mij morgen tekenen. Trakteer ik hem op de Griek.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan