AZ - PSV | Zondag 28 mei | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
Szlj2LZ.png

Eerdere duels​

AZ - PSV 0 - 3
Eredivisie, 11 september 2021
AZ - PSV 2 - 0
Eredivisie, 21 maart 2021
AZ - PSV 1 - 0
Eredivisie, 12 mei 2019
AZ - PSV 2 - 3
Eredivisie, 07 april 2018
AZ - PSV 2 - 4
Eredivisie, 04 februari 2017

Is er nog kans dat PSV als 4e kan eindigen..? Zo ja, dan zou dat echt dramatisch zijn voor dit seizoen, waar we tot ongeveer een maand terug nog 1e hadden kunnen worden.

Is er nog kans dat PSV als 4e kan eindigen..? Zo ja, dan zou dat echt dramatisch zijn voor dit seizoen, waar we tot ongeveer een maand terug nog 1e hadden kunnen worden.

Boeit in principe niet eens. EL is namelijk al binnen, dus 3 of 4e maakt dan ook niets meer uit.

Ik zat te denken, het is voor Ajax tactischer om eerst op achterstand te komen, want dan gaat AZ geloven dat 3de plaats er nog in zit, en gaan ze er echt vol voor. :maniac:

Laatste 7 wedstrijden tegen AZ maar 1 gewonnen door PSV. Tijd dus om weer eens een overwinning te behalen tegen AZ. Ik hoop dat PSV de chagerijn om kan zetten in inzet en motivatie om vol te strijden in de laatste wedstrijd van het seizoen.

1-3

:PSV:

Laatst bewerkt:
Tja, als Ramalho speelt, dan heb ik weinig hoop. Ik zou eigenlijk Guti en Boscagli in de basis zetten, zodat er in ieder geval met veel meer pit gespeeld wordt vanaf het eerste fluitsignaal. Absoluut geen Til, El Ghazi en Ramalho in de basis. Mijn voorkeur voor het basiselftal tegen AZ:
Benitez, Mwene, Branthwaite, Boscagli, Van Aanholt. Veerman, Sangare, Guti, Simons, Luuk en Hazard.

Eindstand: 2-3

• Leuk
Reactions: DrJ
Ik zat te denken, het is voor Ajax tactischer om eerst op achterstand te komen, want dan gaat AZ geloven dat 3de plaats er nog in zit, en gaan ze er echt vol voor. :maniac:

Laatste 7 wedstrijden tegen AZ maar 1 gewonnen door PSV. Tijd dus om weer eens een overwinning te behalen tegen AZ. Ik hoop dat PSV de chagerijn om kan zetten in inzet en motivatie om vol te strijden in de laatste wedstrijd van het seizoen.

1-3

Denk ook dat Ajax het zich kan permitteren om bewust achter te komen tegen Twente😜

Psv wint/gelijk: goed voor de centen, Ruud blijft
psv verliest: slecht voor psv en centen, Ruud exit dus beste voor de toekomst

1-3

Ja laat Ajax dat maar doen. Met 5-0 achter graag. :ROFL: :lmao:

Geen gemauw (van de spelers ;-)) en gewoon deze wedstrijd winnen. Ze kunnen wel allemaal lopen zeuren en doen maar ze zijn zelf degene die het niet op kunnen brengen om door het vuur te gaan voor onze mooie club die maandelijks miljoenen overmaakt zodat die verwende nesten weer een nieuwe gucci tas kunnen kopen.

Dit wordt volkomen kansloos.

Een dartel en vrolijk combinerend AZ tegen een uitgeblust PSV dat demonstreert dat wandelvoetbal voor 35-minners ook een volwaardige sport is. Ik ga niet eens kijken.

Dit wordt volkomen kansloos.

Een dartel en vrolijk combinerend AZ tegen een uitgeblust PSV dat demonstreert dat wandelvoetbal voor 35-minners ook een volwaardige sport is. Ik ga niet eens kijken.
:unsure: Ach dat dachten velen ook op 29 april 2007. :rolleyes: De rest is geschiedenis. :)

Denk een 3 of 4-0 voor AZ. Wanneer we ons thuis tegen Heerenveen niet kunnen opladen om de 2e plek te bemachtigen dan verdien je het ook niet.
Wordt tijd dat de bezem eens door de club gaat. Of we leven boven onze stand maar spreek dat dan ook uit. Dan gaan we wedijveren met clubs als Heerenveen en RKC.
Daar ligt de lat ook een stuk lager.

Het is dat er veel op het spel staat maar PSV zou het verdienen om 2e te worden.
Heb uiteraard liever Ajax maar eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat Psv de minst slechte is van de 2.

Wat is die Simons een schot in de roos gebleken. Luuk de Jong is net als Tadic volgend jaar niet meer bruikbaar en zeker niet als basis. Hebben beide hun waarde gehad.

Zou knap zijn als PSV Simons weet te behouden en nog knapper als je van de clausule afkomt. Volgend jaar investeren in de verdediging en een nieuwe spits (Pepi?) en je bent al een heel eind op weg.

Gok dat er bij Ajax meer gaat / moet veranderen. Kudus en Alvarez zo goed als zeker weg. Sanchez gelukkig op de transfer lijst.

Wordt een spannende slot ronde.
Hopelijk kunnen wij 2007 revancheren 😉

Het is dat er veel op het spel staat maar PSV zou het verdienen om 2e te worden.
Heb uiteraard liever Ajax maar eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat Psv de minst slechte is van de 2.

Wat is die Simons een schot in de roos gebleken. Luuk de Jong is net als Tadic volgend jaar niet meer bruikbaar en zeker niet als basis. Hebben beide hun waarde gehad.

Zou knap zijn als PSV Simons weet te behouden en nog knapper als je van de clausule afkomt. Volgend jaar investeren in de verdediging en een nieuwe spits (Pepi?) en je bent al een heel eind op weg.

Gok dat er bij Ajax meer gaat / moet veranderen. Kudus en Alvarez zo goed als zeker weg. Sanchez gelukkig op de transfer lijst.

Wordt een spannende slot ronde.
Hopelijk kunnen wij 2007 revancheren 😉
Op basis van wat verdienen wij het meer? Op basis van gewonnen topduels? Vind ik niet. Beiden verdienen het niet. Ik hoop PSV zodat ze wat meer geld te besteden hebben en kans op weer een betere toekomst maar AZ had het van mij ook mogen worden.

Simons gaat wel weg want die voelt zich te goed en dan is het ook beter dat hij gaat.

Kudus en alvarez weg en je hebt weer 90 miljoen minus kosten te investeren. Een goede coach en je bent in januari 2024 weer kampioen.

Denk dat revanche er niet in zit aangezien dat gekke Twente zomaar kan winnen.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan