Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Is er nog kans dat PSV als 4e kan eindigen..? Zo ja, dan zou dat echt dramatisch zijn voor dit seizoen, waar we tot ongeveer een maand terug nog 1e hadden kunnen worden.
Maar voor de volledigheid, we kunnen 2e blijven of 3e worden. 4e niet.Boeit in principe niet eens. EL is namelijk al binnen, dus 3 of 4e maakt dan ook niets meer uit.
Denk ook dat Ajax het zich kan permitteren om bewust achter te komen tegen TwenteIk zat te denken, het is voor Ajax tactischer om eerst op achterstand te komen, want dan gaat AZ geloven dat 3de plaats er nog in zit, en gaan ze er echt vol voor.
Laatste 7 wedstrijden tegen AZ maar 1 gewonnen door PSV. Tijd dus om weer eens een overwinning te behalen tegen AZ. Ik hoop dat PSV de chagerijn om kan zetten in inzet en motivatie om vol te strijden in de laatste wedstrijd van het seizoen.
1-3
![]()
Ja laat Ajax dat maar doen. Met 5-0 achter graag.Ik zat te denken, het is voor Ajax tactischer om eerst op achterstand te komen, want dan gaat AZ geloven dat 3de plaats er nog in zit, en gaan ze er echt vol voor.
Laatste 7 wedstrijden tegen AZ maar 1 gewonnen door PSV. Tijd dus om weer eens een overwinning te behalen tegen AZ. Ik hoop dat PSV de chagerijn om kan zetten in inzet en motivatie om vol te strijden in de laatste wedstrijd van het seizoen.
1-3
![]()
Dit wordt volkomen kansloos.
Een dartel en vrolijk combinerend AZ tegen een uitgeblust PSV dat demonstreert dat wandelvoetbal voor 35-minners ook een volwaardige sport is. Ik ga niet eens kijken.
Op basis van wat verdienen wij het meer? Op basis van gewonnen topduels? Vind ik niet. Beiden verdienen het niet. Ik hoop PSV zodat ze wat meer geld te besteden hebben en kans op weer een betere toekomst maar AZ had het van mij ook mogen worden.Het is dat er veel op het spel staat maar PSV zou het verdienen om 2e te worden.
Heb uiteraard liever Ajax maar eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat Psv de minst slechte is van de 2.
Wat is die Simons een schot in de roos gebleken. Luuk de Jong is net als Tadic volgend jaar niet meer bruikbaar en zeker niet als basis. Hebben beide hun waarde gehad.
Zou knap zijn als PSV Simons weet te behouden en nog knapper als je van de clausule afkomt. Volgend jaar investeren in de verdediging en een nieuwe spits (Pepi?) en je bent al een heel eind op weg.
Gok dat er bij Ajax meer gaat / moet veranderen. Kudus en Alvarez zo goed als zeker weg. Sanchez gelukkig op de transfer lijst.
Wordt een spannende slot ronde.
Hopelijk kunnen wij 2007 revancheren![]()
Ik ga alles negeren en om half 5 heel rustig teletekst aanzetten.Totaal geen zin in deze wedstrijd. Damocles vibes.
Ik overweeg een zomerslaap tot half oktober.Ik ga alles negeren en om half 5 heel rustig teletekst aanzetten.