AZ - PSV | Zondag 17 december | Eindstand 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Had dan niet eerst de loting van Ajax in de Conference League besproken moeten worden?
Die zijn toch paradepaardje van de KNVB geworden en hebben de meeste "aanhang" in dit land?
Waar moet dat heen, hoe zal dat gaan... zong Sjef van Oekel ooit. :)
Niets "moet", dat is ook een beetje mijn punt. Misschien hebben ze dat ook wel gedaan, ik heb het bewuste fragment niet gehoord. De nieuwswaarde is toch een combi van de grootte van de club, het verhaal achter de tegenstander of de mate waarin deze aansprekend is en het belang van de loting (welke competitie). Dat FEY-Roma dan als eerste wordt gebracht vind ik echt helemaal niet gek.
 
Niets "moet", dat is ook een beetje mijn punt. Misschien hebben ze dat ook wel gedaan, ik heb het bewuste fragment niet gehoord. De nieuwswaarde is toch een combi van de grootte van de club, het verhaal achter de tegenstander of de mate waarin deze aansprekend is en het belang van de loting (welke competitie). Dat FEY-Roma dan als eerste wordt gebracht vind ik echt helemaal niet gek.
Dan hebben wij een andere mening over wat wel en niet normaal en objectief is.
Over het belang van nieuws waarde en de hoeveelheid aandacht voor iets heeft de NOS al in het verre verleden gehandeld als een draaitol.
 
Noa is kennelijk speelklaar maar never change een winning team, gewoon starten met basis van afgelopen zondag. Komt ook en afscheid van 3 spelers Xavi krijgt een afscheid momentje 🙈🤮
 
Noa is kennelijk speelklaar maar never change een winning team, gewoon starten met basis van afgelopen zondag. Komt ook en afscheid van 3 spelers Xavi krijgt een afscheid momentje 🙈🤮

Aiii, benieuwd hoe daar op gereageerd gaat worden.

Hoop toch dat zn sportieve prestaties van vorig seizoen de overhand hebben in de emoties van het publiek.
 
Aiii, benieuwd hoe daar op gereageerd gaat worden.

Hoop toch dat zn sportieve prestaties van vorig seizoen de overhand hebben in de emoties van het publiek.
verdiend geen afscheid fout gedacht van de directie hij heeft ons aardig laten zittenmet zijn mooie praatjes en clausules
 
verdiend geen afscheid fout gedacht van de directie hij heeft ons aardig laten zittenmet zijn mooie praatjes en clausules

Dan vergeet je dat hij eigenhandig PSV naar de CL geloodst heeft? En zo enorm veel geld in het laatje heeft gebracht!

Die clausule is hij ook niet helemaal open over geweest.
Maar dé fout lag bij de directie vind ik. En mss de PR afdeling. Barslecht gecommuniceerd toch?

Maargoed, kun jij anders over denken.
 
Noa is kennelijk speelklaar maar never change een winning team, gewoon starten met basis van afgelopen zondag. Komt ook en afscheid van 3 spelers Xavi krijgt een afscheid momentje 🙈🤮
Ach dat stelt toch niets voor. Lopen een rondje rond het veld tijdens de rust en zwaaien naar het publiek. Meer is het niet.
 
Het is bij hem wel heel extreem, en begint nu een beetje idiote trekjes te krijgen. Toen hij gisteren het verhaal vertelde over dat de tegenstanders die tegen zowel FEY als PSV hebben gespeeld aan hem altijd vertellen dat ze FEY een sterkere ploeg vinden die iets op de mat leggen wat ze nog nooit eerder hebben gezien (wat ik hem al eerder heb horen vertellen), moest ik echt aan die minister van defensie van Irak denken.

Wat een fantast. Ook altijd zwaar verontwaardigd als iemand iets of iemand van PSV of Ajax goed vindt (ja, echt zelf beter dan FEY).
Is er dan niemand die hem vraagt: Welke tegenstander ? Welke speler ? Wanneer heeft hij dat gezegd ? Zei hij het uit zichzelf of vroeg jij hem expliciet ernaar ?
 
ff de tabel uitgebreid met beste prestaties ooit van PSV in de eredivisie. Ga van t weekend nog wel ff aan de slag met overzicht van records met zegenreeksen etc. om een nog groter overzicht te krijgen. Want ergens voelt het alsof PSV dit seizoen gaat doen wat Max dit jaar in de F1 deed.

20231220 goals.png

Voor de betweter die meteen wil weten hoeveel punten we haalden na de lange zegereeks van Hiddink, dat was 87.
 
ff de tabel uitgebreid met beste prestaties ooit van PSV in de eredivisie. Ga van t weekend nog wel ff aan de slag met overzicht van records met zegenreeksen etc. om een nog groter overzicht te krijgen. Want ergens voelt het alsof PSV dit seizoen gaat doen wat Max dit jaar in de F1 deed.

Bekijk bijlage 6302

Voor de betweter die meteen wil weten hoeveel punten we haalden na de lange zegereeks van Hiddink, dat was 87.
Kunnen de nieuwe kolommen ook in het groen? (a)
 
ff de tabel uitgebreid met beste prestaties ooit van PSV in de eredivisie. Ga van t weekend nog wel ff aan de slag met overzicht van records met zegenreeksen etc. om een nog groter overzicht te krijgen. Want ergens voelt het alsof PSV dit seizoen gaat doen wat Max dit jaar in de F1 deed.

Bekijk bijlage 6302

Voor de betweter die meteen wil weten hoeveel punten we haalden na de lange zegereeks van Hiddink, dat was 87.
Die hebben dus nog echt een hele hoop laten liggen (15 punten)....10 meer dan FEY liet liggen in de eerste helft. Geeft toch aan dat we er echt nog niet zijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan