AZ - PSV | Zondag 17 december | Eindstand 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
MNl14Px.png


Eerdere duels​



AZ - PSV 1 - 2
Eredivisie, 28 mei 2023
AZ - PSV 0 - 3
Eredivisie, 11 september 2021
AZ - PSV 2 - 0
Eredivisie, 21 maart 2021
AZ - PSV 1 - 0
Eredivisie, 12 mei 2019
AZ - PSV 2 - 3
Eredivisie, 07 april 2018
 
Leuk dat we op de reeks van Hiddink azen. Maar nog leuker is 20 wedstrijden winnen waardoor we ook de langste winstreeks (gestart op een willekeurig moment in de competitie) ons eigen maken. Kortom, winnen van AZ om de reeks voort te zetten.
 
Az is niet in zijn beste vorm en hebben wat blessure gevallen. Ideaal moment om ze te treffen en ook nog na een Europese wedstrijd. Met 0-1 ben ik al dik tevreden. We hebben alleen Ajax als lastige uitwedstrijd over de rest kunnen we thuis op een nederlaag trakteren.
 
Leuk dat we op de reeks van Hiddink azen. Maar nog leuker is 20 wedstrijden winnen waardoor we ook de langste winstreeks (gestart op een willekeurig moment in de competitie) ons eigen maken. Kortom, winnen van AZ om de reeks voort te zetten.
Was dat niet 22?
 
Az is niet in zijn beste vorm en hebben wat blessure gevallen. Ideaal moment om ze te treffen en ook nog na een Europese wedstrijd. Met 0-1 ben ik al dik tevreden. We hebben alleen Ajax als lastige uitwedstrijd over de rest kunnen we thuis op een nederlaag trakteren.
Ik volg AZ niet zo maar wie zijn er daar niet fit dan? Op transfermarkt zag ik niks bijzonders.
 
De enige blessure bij AZ die doorslaggevend kan zijn is een blessure van Pavlidis. Zonder hem stort de goalproductie volledig in.
De rest is in meer of mindere mate redelijk inwisselbaar.
 
PSV hoeft niet tegen Arsenal. AZ MOET tegen Legia, en dat twee dagen later. AZ moet ook nog reizen voor de uitwedstrijd, PSV hoeft dat niet. Dat in combinatie met de vorm van AZ maakt dat PSV zou moeten kunnen winnen, maar je weet het nooit met een getergde tegenstander.
Hoezo is AZ getergd tegenover PSV?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan