AZ - PSV | Zondag 17 december | Eindstand 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Op ESPN viel ik in bij voetbalpraat en viel van verbazing in verbazing door Martijn Krabbendam Fnoord speelt het beste voetbal, Fnoord is het sterkst volgens de tegenstanders van Fnoord,Slot is de beste coach van de Eredivisie, Giminez is de beste spits,Hanco de beste verdeiger,Timber moet in Oranje, Zijn benadeeeld door de arbiters en ga zo maar door….. Lachwekkend gewoon Perez bood wat tegenwicht en moest zijn lach onderdrukken op deze dwaas.
Voor een ieder op dit forum die hier niet om kan lachen: Dat komt vanzelf met de jaren. Al blijft die Krabbendam de rest van 2023 doorlullen, het zal niks veranderen aan de stand in de Eredivisie.
 
Op ESPN viel ik in bij voetbalpraat en viel van verbazing in verbazing door Martijn Krabbendam Fnoord speelt het beste voetbal, Fnoord is het sterkst volgens de tegenstanders van Fnoord,Slot is de beste coach van de Eredivisie, Giminez is de beste spits,Hanco de beste verdeiger,Timber moet in Oranje, Zijn benadeeeld door de arbiters en ga zo maar door….. Lachwekkend gewoon Perez bood wat tegenwicht en moest zijn lach onderdrukken op deze dwaas.
Aad de Mos zei vandeweek al ongeveer dit:
De onafhankelijke journalisten bij de clubs zijn fanboys.
 
Op ESPN viel ik in bij voetbalpraat en viel van verbazing in verbazing door Martijn Krabbendam Fnoord speelt het beste voetbal, Fnoord is het sterkst volgens de tegenstanders van Fnoord,Slot is de beste coach van de Eredivisie, Giminez is de beste spits,Hanco de beste verdeiger,Timber moet in Oranje, Zijn benadeeeld door de arbiters en ga zo maar door….. Lachwekkend gewoon Perez bood wat tegenwicht en moest zijn lach onderdrukken op deze dwaas.
Krabbendam. Dat is gewoon een supporter.
 
Op ESPN viel ik in bij voetbalpraat en viel van verbazing in verbazing door Martijn Krabbendam Fnoord speelt het beste voetbal, Fnoord is het sterkst volgens de tegenstanders van Fnoord,Slot is de beste coach van de Eredivisie, Giminez is de beste spits,Hanco de beste verdeiger,Timber moet in Oranje, Zijn benadeeeld door de arbiters en ga zo maar door….. Lachwekkend gewoon Perez bood wat tegenwicht en moest zijn lach onderdrukken op deze dwaas.
Tja Krabbie... Die geeft iedere keer exact hetzelfde verhaaltje op VI. Slot us een god, dit Feyenoord is fantastisch en speelt het beste voetbal. PSV heeft de individuele kwaliteit en daardoor beslissen ze spannende wedstrijden. Feyenoord was ook geïnteresseerd in Lang, Dest en Schouten maar kon ze niet betalen. (Al heeft Feyenoord in de zomer 60 miljoen uitgegeven tegenover de 58 miljoen van PSV, maar het zou om salaris gaan.) Rond de JC schaal was deze gedachtegang nog te volgen maar ondertussen maakt hij zich natuurlijk volkomen belachelijk. Het zou hem sieren als hij zijn mening aanpast maar ik heb hem vaak genoeg gehoord als Oranjewatcher en Feyenoordwatcher om te weten dat dit erg onwaarschijnlijk is.
 
Krabbendam. Dat is gewoon een supporter.
Het is bij hem wel heel extreem, en begint nu een beetje idiote trekjes te krijgen. Toen hij gisteren het verhaal vertelde over dat de tegenstanders die tegen zowel FEY als PSV hebben gespeeld aan hem altijd vertellen dat ze FEY een sterkere ploeg vinden die iets op de mat leggen wat ze nog nooit eerder hebben gezien (wat ik hem al eerder heb horen vertellen), moest ik echt aan die minister van defensie van Irak denken.

Wat een fantast. Ook altijd zwaar verontwaardigd als iemand iets of iemand van PSV of Ajax goed vindt (ja, echt zelf beter dan FEY).
 
Het is bij hem wel heel extreem, en begint nu een beetje idiote trekjes te krijgen. Toen hij gisteren het verhaal vertelde over dat de tegenstanders die tegen zowel FEY als PSV hebben gespeeld aan hem altijd vertellen dat ze FEY een sterkere ploeg vinden die iets op de mat leggen wat ze nog nooit eerder hebben gezien (wat ik hem al eerder heb horen vertellen), moest ik echt aan die minister van defensie van Irak denken.

Wat een fantast. Ook altijd zwaar verontwaardigd als iemand iets of iemand van PSV of Ajax goed vindt (ja, echt zelf beter dan FEY).
Laat maar lullen. Het hek is van de Dam. Hij komt zich nog aan het Krabben waar hij geen jeuk heeft. :p
 
Nouja, dat Rome verhaal toen was diep triest. Wat mij betreft gaat er nooit meer een Feijenoord supporter heen. Psv supporters hebben volgens mij niet zoiets in Dortmund gedaan toch?
Het gaat om het nieuws over de loting. Eerst komt Feyenoord in de el en daarna psv in de cl. Gaat er bij mij niet in
 
Welke club hebben we deze seizoens “helft” eigenlijk niet getroffen? Test vraagje ;)
 
Feyenoord is toch de grotere club met meer aanhang, ergo meer nieuwswaarde.
Had dan niet eerst de loting van Ajax in de Conference League besproken moeten worden?
Die zijn toch paradepaardje van de KNVB geworden en hebben de meeste "aanhang" in dit land?
Waar moet dat heen, hoe zal dat gaan... zong Sjef van Oekel ooit. :)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan