Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het is niet zo zeer het verschil in budget (dat was er wel maar was niet enorm} maar het gebruik van budget. Wij geven 15 m€ uit aan Bruma, zij halen voor wat meer een spits die ze echt vooruit helpt in CL. En daar zijn natuurlijk genoeg andere voorbeelden van.
Ik snap niet wat er met ons scouting systeem is gebeurd, vroeger haalden we Romario, Ronaldo, Guardado etc, tegenwoordig, lukt het nauwelijks om goede spelers te vinden, onze beste speler komt uit onze jeugd. {Wat op zich natuurlijk mooi is)
Wat je eerste opmerking betreft; hoe hoger je budget, hoe makkelijker je een kwalitatief goede aankoop kunt doen.
Ik heb geen idee hoe het scoutingssysteem werkte of werkt.
Wel was Romario een toevalstreffer, zoals Kees Ploegsma zelf toe geeft en was het destijds "makkelijker" scouten omdat
er nog geen internet bestond en niet alle grootmachten in Europa over de hele wereld bezig waren met het
ronselen van talentjes die vaak amper 10 jaar oud zijn.
Over de wedstrijd zelf nog dit;
Na bijna 24 uur heb ik nog steeds een aantal momenten uit dit duel op mijn netvlies staan die me tranen in de ogen bezorgen.
Maar sommige reacties hebben hetzelfde effect.
Blijkbaar moet de hele club op de schop of binnenkort opgeheven worden.
Toch een beetje jammer omdat zowel voor Europese overwintering als het behalen van een plaats in de top van de Eredivisie
er nog volop kans is. Er moeten dus meer " flutclubs met waardeloze directie en staf " in dit werelddeel actief zijn, zo luidt mijn conclusie.
Niet dat jij die geciteerde woorden of termen als "oprotten" gebruikt, maar ik kom ze hier in menige post wel tegen.
psverinamsterdam; ik lees dat je al 40 jaar fan zijnde, nog nooit zo hebt moeten ergeren aan PSV. Mocht het je troost bieden;
in de 26 jaar daarvoor heb ik wel eens nog slechtere periodes meegemaakt.
Alles is dus relatief en " sal reg kom".