AS Monaco - PSV | Donderdag 4 november | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Waarom kan het niet allebei? De concurrentie speelt nota bene ook nog Europees.
De concurrentie heeft wel spelers die een volledige wedstrijd kunnen spelen. En meerdere per week. PSV heeft nauwelijks spelers die fit zijn.
 
De concurrentie heeft wel spelers die een volledige wedstrijd kunnen spelen. En meerdere per week. PSV heeft nauwelijks spelers die fit zijn.
Dat is, hoop ik, een fase. Feyenoord heeft maar een selectie van 16 man of zo. Die krijgen hun beurt ook nog wel. Het is in ieder geval van de zotte je best te doen om Europees voetbal proberen te halen om het vervolgens te laten lopen.
 
Die is in ieder geval beter dan Vinicius en Götze speelt op een andere positie en speelt elke wedstrijd op 60%, maar als jij Götze top vind heb je in mijn ogen er niet zoveel kijk op en kunnen we de discussie beter stoppen

Als ik jou was zou ik jezelf eerst even verdiepen in de positie van hem voordat je een ander gaat beschuldigen dat hij er geen kijk op heeft. Bakayoko is een rechtsbuiten. Götze is een aanvallende middenvelder. Vinicius is een spits. Dus ik zou niet weten wat Schmidt aan Bakayoko heeft op posities waar hij nooit speelt. Ik vind Gakpo ook beter dan Max, maar om hem nou linksback te zetten gaat wat ver.

Buiten dat, op basis van wat vind je Bakayoki beter dan Götze? Een paar potjes KKD? Je hebt er blijkbaar een betere kijk op dan ik, dus kom maar door met die analyse.
 
Dat is, hoop ik, een fase. Feyenoord heeft maar een selectie van 16 man of zo. Die krijgen hun beurt ook nog wel. Het is in ieder geval van de zotte je best te doen om Europees voetbal proberen te halen om het vervolgens te laten lopen.
16 man? Weet je dat zeker? Bar weinig...
 
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het is niet zo zeer het verschil in budget (dat was er wel maar was niet enorm} maar het gebruik van budget. Wij geven 15 m€ uit aan Bruma, zij halen voor wat meer een spits die ze echt vooruit helpt in CL. En daar zijn natuurlijk genoeg andere voorbeelden van.

Ik snap niet wat er met ons scouting systeem is gebeurd, vroeger haalden we Romario, Ronaldo, Guardado etc, tegenwoordig, lukt het nauwelijks om goede spelers te vinden, onze beste speler komt uit onze jeugd. {Wat op zich natuurlijk mooi is)
Ikke wel. Onze voormalige topscout is door hen weggekocht. Hans van der Zee dus. Die had/heeft een netwerk waar je U tegen zegt. Wij doen het momenteel met Vennegoor, of is het Hesselink...:ROFL:
Een topclub als PSV zijnde onwaardig, danwel beschamend.
 
Als ik jou was zou ik jezelf eerst even verdiepen in de positie van hem voordat je een ander gaat beschuldigen dat hij er geen kijk op heeft. Bakayoko is een rechtsbuiten. Götze is een aanvallende middenvelder. Vinicius is een spits. Dus ik zou niet weten wat Schmidt aan Bakayoko heeft op posities waar hij nooit speelt. Ik vind Gakpo ook beter dan Max, maar om hem nou linksback te zetten gaat wat ver.

Buiten dat, op basis van wat vind je Bakayoki beter dan Götze? Een paar potjes KKD? Je hebt er blijkbaar een betere kijk op dan ik, dus kom maar door met die analyse.
Je mist buitenspelers en dan ga je met 2 spitsen spelen terwijl je een goede buitenspeler nog hebt en Madueke en Gakpo kwamen ook uit de KKD en Götze is het grootste lachertje van de eredivisie
 
Ikke wel. Onze voormalige topscout is door hen weggekocht. Hans van der Zee dus. Die had/heeft een netwerk waar je U tegen zegt.
Hier kon wel eens een spijker op de kop geslagen zijn door je.
Op mensen die iets speciaals inbrengen in een club moet je heel zuinig zijn.
 
Je mist buitenspelers en dan ga je met 2 spitsen spelen terwijl je een goede buitenspeler nog hebt en Madueke en Gakpo kwamen ook uit de KKD en Götze is het grootste lachertje van de eredivisie
Je moet alleen met de buitenspelers spelen als ze ook allen fit zijn. Gewoon 4-3-3 en niet dat rare 4-2-2-2 wat niemand snapt
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan