AS Monaco - PSV | Donderdag 4 november | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Prometheus040

Basisspeler
Guti viel wat mij betreft wel tegen. Heel degelijk maar het eerste wat hij doet (let er maar eens op) is voordat hij een bal aangespeeld krijgt naar achteren kijken. Ook op 10 meter na de middenlijn op tegenstander zijn helft. Vertraagd het spel dus constant, dan maak je weinig fouten maar veel bijzonders is het niet. Denk wel met wat meer wedstrijdritme en meer "schwung" dat hij van waarde kan gaan zijn.

Mwene aanvallend niks bijgedragen, toch wel handig als je op die positie staat.

kezzaman

Supporter
Wij hebben naar mening teveel voetballers die je net zo goed kunt vervangen door spelers van een hoofdklasse zaterdag ofzo.
Ik noem dan een 'Guti, Thomas, Mauro Jr, Mwene, Bruma, Vinicius'. Echt ongelooflijk hoe je zulke spelers kunt scouten voor een ploeg als PSV.
En nog te bedenken dat er miljoenen zijn verdampt aan topspelers als Baumgartl, Luckassen, Doan.
Is er dan niemand binnen onze club die hier wat van zegt. Ik vind het echt onbegrijpelijk.
Dat noemen ze topsport klimaat.

Luc de Jong

Aanvoerder
Wij hebben naar mening teveel voetballers die je net zo goed kunt vervangen door spelers van een hoofdklasse zaterdag ofzo.
Ik noem dan een 'Guti, Thomas, Mauro Jr, Mwene, Bruma, Vinicius'. Echt ongelooflijk hoe je zulke spelers kunt scouten voor een ploeg als PSV.
En nog te bedenken dat er miljoenen zijn verdampt aan topspelers als Baumgartl, Luckassen, Doan.
Is er dan niemand binnen onze club die hier wat van zegt. Ik vind het echt onbegrijpelijk.
Dat noemen ze topsport klimaat.
En nog erger dat je als TD mag blijven zitten.

baabman

Supporter
En nog erger dat je als TD mag blijven zitten.
Dat zie je ook in Den Haag, verantwoordelijkheid bestaat niet meer. JDJ mag blijven aankloten en jaar na jaar een zwakke selectie op de mat leggen.

Met vaak de belofte dat ze het anders aan gaan pakken om vervolgens weer hetzelfde te doen.

Heb vooral Schmidt lang verdedigt maar ben er wel klaar mee, niet de geschikte coach voor de onze. Wat had ik graag Slot voor deze groep gehad, ik vrees ook voor Feyenoord in het kampioenschap om eerlijk te zijn.

Dus Schmidt en JDJ met een kerstpakket de deur uit trappen.

DrJ

Routinier
Dat zie je ook in Den Haag, verantwoordelijkheid bestaat niet meer. JDJ mag blijven aankloten en jaar na jaar een zwakke selectie op de mat leggen.

Met vaak de belofte dat ze het anders aan gaan pakken om vervolgens weer hetzelfde te doen.

Heb vooral Schmidt lang verdedigt maar ben er wel klaar mee, niet de geschikte coach voor de onze. Wat had ik graag Slot voor deze groep gehad, ik vrees ook voor Feyenoord in het kampioenschap om eerlijk te zijn.

Dus Schmidt en JDJ met een kerstpakket de deur uit trappen.

Ik vrees niet voor Feyenoord. Die hebben tot nu toe amper blessures gehad, maar zij kunnen de blessures nog veel minder opvangen dan wij + ze blijven ook Europees spelen + Ook zij winnen met moeite van zwakke broeders in de eredivisie. (winnen nipt van Cambuur en Sparta, spelen gelijk tegen RKC en verliezen van Vitesse). Nee, Feyenoord ben ik niet zo bang voor.

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021
Het gaat mij om het beleid waaronder clubcultuur en de herkenbare indentiteit voor je achterban. Er wordt geen woord Nederlands meer gesproken laat staan dat het de norm is. Exemplarisch een Duitse trainer die Engels spreekt.

Deze discussie hebben we alleen maar als het slecht gaat. Als PSV wint met een vreemdelingenlegioen is dat argument als sneeuw voor de zon verdwenen.

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021
in toch niet verassend dat dit nu allemaal gebeurd sommige forumers waren zo positief:
JDJ prutswerk sinds zij aanstelling
RS heeft het jaar al bewezen een ongeschikte trainer te zijn
Mwene
Boscgali
Max
Ginkel
Proper
Bruma
Gotze
Romero snap niet dat er sommige hier denken dat hij wat kan
Mauro
Zahavi
Vinicius
Guti

Allemaal brandhout en dat wist je al vooraf. Kansen genoeg gehad om te renoveren met goede NEDERLANSE spelers en Trainer maar nee miljoen verbranden en KUT voetbal .# IKDOENIET MEER MEE!

Ik ben het niet met je eens. Het is niet allemaal brandhout, maar de trainer weet er geen voetbal uit te halen. Er zitten zwakke schakels in, maar met deze selectie moet een beetje trainer toch zonder angst en beven naar vrijwel iedere ploeg in de eredivisie kunnen afreizen?

Laatst bewerkt:

Okido!

Routinier
Ik ben het niet met je eens. Het is niet allemaal brandhout, maar de trainer weet er geen voetbal uit te halen. Er zitten zwakker schakels in, maar met deze selectie moet een beetje trainer toch zonder angst en beven naar vrijwel iedere ploeg in de eredivisie kunnen afreizen?
Eens.
En dan rijst de vraag nog, waarom kreeg deze trainer in het begin van het seizoen wél een swingend elftal op het veld?

En waarom waarschuwt deze trainer continu voor belasting, rouleert voldoende, en krijgen we nog steeds allemaal blessures?

Het is een vreemd verhaal en ik snap het niet helemaal meer.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Ik laat het hierbij omdat het totaal geen zin heeft om met jou een discussie te voeren…
Goed om te horen.
Hou je er maar aan.
Vanaf de dag van je aanmelding, ruim twee maanden gelden , produceer je hier op mijn persoon gerichte posts
die volgens jou complot theorie inhouden.
Volgens mij hooguit wat kritisch zijn tegenover Ajax en een aantal media.
Lijkt me niet onlogisch omdat daar wel wat op aan te merken is.
Dat jij zo positief op een PSV forum wil laten horen hoe goed Ajax is, lijkt mij overbodig.
Dat gejubel horen we elders tot vervelends toe.
Reageer maar niet meer op mij, inhoudelijk ga je toch niet op mij in, dus "discussie" is door je vooringenomen houding
jegens mij onmogelijk.
En dan blijft jouw bewust stemming kweken ook achterwege.

Weltmeister;
Je hebt gelijk. Sorry dat ik het ongenuanceerd bracht.
Natuurlijk bedoel ik niet letterlijk dat Ajax de Eredivisie kapot heeft gemaakt, zoals uit eerdere posts van mij hopelijk blijkt.
Dus zal ik het anders verwoorden. De competitie is geen competitie meer vanwege het enorme verschil in budget.
Dit sluit aan bij wat o.a. Arnold Bruggink laatst zei dat wij net als een Dortmund voortaan hooguit eens in de zoveel jaar .
min of meer toevallig, nog een keer een titel kunnen pakken.
Dat valt niet Ajax te verwijten, wel de UEFA die dit via haar politiek mogelijk heeft gemaakt.
Media verdienen ook een verwijt, namelijk door de onzin er in te rammen dat veel successen van Ajax in de CL goed zouden zijn
voor het Nederlandse voetbal.
Een leugen , zo is gebleken, zoals de banksaldo's van de Nederlandse clubs laten zien.
De kampioen is voortaan in augustus al bekend.
Lang leve het competitie element in de Eredivisie.

PvdH

Supporter
Weltmeister;
Je hebt gelijk. Sorry dat ik het ongenuanceerd bracht.
Natuurlijk bedoel ik niet letterlijk dat Ajax de Eredivisie kapot heeft gemaakt, zoals uit eerdere posts van mij hopelijk blijkt.
Dus zal ik het anders verwoorden. De competitie is geen competitie meer vanwege het enorme verschil in budget.
Dit sluit aan bij wat o.a. Arnold Bruggink laatst zei dat wij net als een Dortmund voortaan hooguit eens in de zoveel jaar .
min of meer toevallig, nog een keer een titel kunnen pakken.
Dat valt niet Ajax te verwijten, wel de UEFA die dit via haar politiek mogelijk heeft gemaakt.
Media verdienen ook een verwijt, namelijk door de onzin er in te rammen dat veel successen van Ajax in de CL goed zouden zijn
voor het Nederlandse voetbal.
Een leugen , zo is gebleken, zoals de banksaldo's van de Nederlandse clubs laten zien.
De kampioen is voortaan in augustus al bekend.
Lang leve het competitie element in de Eredivisie.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het is niet zo zeer het verschil in budget (dat was er wel maar was niet enorm} maar het gebruik van budget. Wij geven 15 m€ uit aan Bruma, zij halen voor wat meer een spits die ze echt vooruit helpt in CL. En daar zijn natuurlijk genoeg andere voorbeelden van.

Ik snap niet wat er met ons scouting systeem is gebeurd, vroeger haalden we Romario, Ronaldo, Guardado etc, tegenwoordig, lukt het nauwelijks om goede spelers te vinden, onze beste speler komt uit onze jeugd. {Wat op zich natuurlijk mooi is)

Penalty

Internationale Legende
Nou nou wat een bedroevende pot, zeg. Met als hoogtepunt Bruma, die z’n eigen vorm weer terug heeft. :FP:

Verdedigend stond het wel aardig. Ik lees hier veel kritiek op Mwene. Die was nog lang de slechtste niet. Daarentegen zag ik blijdschap over Guti. Hij had wel verrassend veel felheid, maar verder was het niks. Toch?

Door het thuisverlies tegen Monaco maakt PSV het zichzelf erg lastig. Komende wedstrijd winnen en je bent in ieder geval derde. En kun je je coëfficiënt nog opvijzelen.
Zodat je volgend jaar weer op een internationaal podium dit antivoetbal kunt laten zien...
En de stand in de competitie in de eredivisie nog verder verprutsen door de wedstrijden in de marge van de Conference League. De Conference League hoeft voor mij niet.
Als ze zich niet in willen zetten zal de coëfficiënt mij ook een zorg zijn.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan