AS Monaco - PSV | Donderdag 4 november | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het gaat mij om het beleid waaronder clubcultuur en de herkenbare indentiteit voor je achterban. Er wordt geen woord Nederlands meer gesproken laat staan dat het de norm is. Exemplarisch een Duitse trainer die Engels spreekt.

Deze discussie hebben we alleen maar als het slecht gaat. Als PSV wint met een vreemdelingenlegioen is dat argument als sneeuw voor de zon verdwenen.
 
in toch niet verassend dat dit nu allemaal gebeurd sommige forumers waren zo positief:
JDJ prutswerk sinds zij aanstelling
RS heeft het jaar al bewezen een ongeschikte trainer te zijn
Mwene
Boscgali
Max
Ginkel
Proper
Bruma
Gotze
Romero snap niet dat er sommige hier denken dat hij wat kan
Mauro
Zahavi
Vinicius
Guti

Allemaal brandhout en dat wist je al vooraf. Kansen genoeg gehad om te renoveren met goede NEDERLANSE spelers en Trainer maar nee miljoen verbranden en KUT voetbal .# IKDOENIET MEER MEE!

Ik ben het niet met je eens. Het is niet allemaal brandhout, maar de trainer weet er geen voetbal uit te halen. Er zitten zwakke schakels in, maar met deze selectie moet een beetje trainer toch zonder angst en beven naar vrijwel iedere ploeg in de eredivisie kunnen afreizen?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het niet met je eens. Het is niet allemaal brandhout, maar de trainer weet er geen voetbal uit te halen. Er zitten zwakker schakels in, maar met deze selectie moet een beetje trainer toch zonder angst en beven naar vrijwel iedere ploeg in de eredivisie kunnen afreizen?
Eens.
En dan rijst de vraag nog, waarom kreeg deze trainer in het begin van het seizoen wél een swingend elftal op het veld?

En waarom waarschuwt deze trainer continu voor belasting, rouleert voldoende, en krijgen we nog steeds allemaal blessures?

Het is een vreemd verhaal en ik snap het niet helemaal meer.
 
Ik laat het hierbij omdat het totaal geen zin heeft om met jou een discussie te voeren…
Goed om te horen.
Hou je er maar aan.
Vanaf de dag van je aanmelding, ruim twee maanden gelden , produceer je hier op mijn persoon gerichte posts
die volgens jou complot theorie inhouden.
Volgens mij hooguit wat kritisch zijn tegenover Ajax en een aantal media.
Lijkt me niet onlogisch omdat daar wel wat op aan te merken is.
Dat jij zo positief op een PSV forum wil laten horen hoe goed Ajax is, lijkt mij overbodig.
Dat gejubel horen we elders tot vervelends toe.
Reageer maar niet meer op mij, inhoudelijk ga je toch niet op mij in, dus "discussie" is door je vooringenomen houding
jegens mij onmogelijk.
En dan blijft jouw bewust stemming kweken ook achterwege.

Weltmeister;
Je hebt gelijk. Sorry dat ik het ongenuanceerd bracht.
Natuurlijk bedoel ik niet letterlijk dat Ajax de Eredivisie kapot heeft gemaakt, zoals uit eerdere posts van mij hopelijk blijkt.
Dus zal ik het anders verwoorden. De competitie is geen competitie meer vanwege het enorme verschil in budget.
Dit sluit aan bij wat o.a. Arnold Bruggink laatst zei dat wij net als een Dortmund voortaan hooguit eens in de zoveel jaar .
min of meer toevallig, nog een keer een titel kunnen pakken.
Dat valt niet Ajax te verwijten, wel de UEFA die dit via haar politiek mogelijk heeft gemaakt.
Media verdienen ook een verwijt, namelijk door de onzin er in te rammen dat veel successen van Ajax in de CL goed zouden zijn
voor het Nederlandse voetbal.
Een leugen , zo is gebleken, zoals de banksaldo's van de Nederlandse clubs laten zien.
De kampioen is voortaan in augustus al bekend.
Lang leve het competitie element in de Eredivisie.
 
Antony is straks weg. Is met Daramy al op geanticipeerd.

Daramy is linksbuiten. Geheid dat ze een vervanger halen. Neres wilden ze al heel graag kwijt afgelopen zomer. Dan heb je met Berghuis maar één optie, die bovendien momenteel op 10 speelt. Ajax heeft zat geld.
 
Speelde in Denemarken ook regelmatig als rechtsbuiten vgm

Ze hadden hem gehaald als alternatief op Sulemana en Bergwijn en dat zijn rechtspoten op links. In principe kunnen als rechtspoten ook uit de voeten op rechts maar dan haal je de angel uit hun spel.
 
Weltmeister;
Je hebt gelijk. Sorry dat ik het ongenuanceerd bracht.
Natuurlijk bedoel ik niet letterlijk dat Ajax de Eredivisie kapot heeft gemaakt, zoals uit eerdere posts van mij hopelijk blijkt.
Dus zal ik het anders verwoorden. De competitie is geen competitie meer vanwege het enorme verschil in budget.
Dit sluit aan bij wat o.a. Arnold Bruggink laatst zei dat wij net als een Dortmund voortaan hooguit eens in de zoveel jaar .
min of meer toevallig, nog een keer een titel kunnen pakken.
Dat valt niet Ajax te verwijten, wel de UEFA die dit via haar politiek mogelijk heeft gemaakt.
Media verdienen ook een verwijt, namelijk door de onzin er in te rammen dat veel successen van Ajax in de CL goed zouden zijn
voor het Nederlandse voetbal.
Een leugen , zo is gebleken, zoals de banksaldo's van de Nederlandse clubs laten zien.
De kampioen is voortaan in augustus al bekend.
Lang leve het competitie element in de Eredivisie.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het is niet zo zeer het verschil in budget (dat was er wel maar was niet enorm} maar het gebruik van budget. Wij geven 15 m€ uit aan Bruma, zij halen voor wat meer een spits die ze echt vooruit helpt in CL. En daar zijn natuurlijk genoeg andere voorbeelden van.

Ik snap niet wat er met ons scouting systeem is gebeurd, vroeger haalden we Romario, Ronaldo, Guardado etc, tegenwoordig, lukt het nauwelijks om goede spelers te vinden, onze beste speler komt uit onze jeugd. {Wat op zich natuurlijk mooi is)
 
Nou nou wat een bedroevende pot, zeg. Met als hoogtepunt Bruma, die z’n eigen vorm weer terug heeft. :FP:

Verdedigend stond het wel aardig. Ik lees hier veel kritiek op Mwene. Die was nog lang de slechtste niet. Daarentegen zag ik blijdschap over Guti. Hij had wel verrassend veel felheid, maar verder was het niks. Toch?

Door het thuisverlies tegen Monaco maakt PSV het zichzelf erg lastig. Komende wedstrijd winnen en je bent in ieder geval derde. En kun je je coëfficiënt nog opvijzelen.
Zodat je volgend jaar weer op een internationaal podium dit antivoetbal kunt laten zien...
En de stand in de competitie in de eredivisie nog verder verprutsen door de wedstrijden in de marge van de Conference League. De Conference League hoeft voor mij niet.
Als ze zich niet in willen zetten zal de coëfficiënt mij ook een zorg zijn.
 
En de stand in de competitie in de eredivisie nog verder verprutsen door de wedstrijden in de marge van de Conference League. De Conference League hoeft voor mij niet.
Als ze zich niet in willen zetten zal de coëfficiënt mij ook een zorg zijn.
Ten eerste zie ik geen gebrek aan inzet en ten tweede laat je dan “passanten” jouw club vernaggelen. Conference League levert net zoveel punten op als de CL en EL. En de tegenstand zou wat makkelijker moeten zijn. Al zal je zien dat PSV dan direct de Spurs loot.
 
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het is niet zo zeer het verschil in budget (dat was er wel maar was niet enorm} maar het gebruik van budget. Wij geven 15 m€ uit aan Bruma, zij halen voor wat meer een spits die ze echt vooruit helpt in CL. En daar zijn natuurlijk genoeg andere voorbeelden van.

Ik snap niet wat er met ons scouting systeem is gebeurd, vroeger haalden we Romario, Ronaldo, Guardado etc, tegenwoordig, lukt het nauwelijks om goede spelers te vinden, onze beste speler komt uit onze jeugd. {Wat op zich natuurlijk mooi is)
Wat je eerste opmerking betreft; hoe hoger je budget, hoe makkelijker je een kwalitatief goede aankoop kunt doen.

Ik heb geen idee hoe het scoutingssysteem werkte of werkt.
Wel was Romario een toevalstreffer, zoals Kees Ploegsma zelf toe geeft en was het destijds "makkelijker" scouten omdat
er nog geen internet bestond en niet alle grootmachten in Europa over de hele wereld bezig waren met het
ronselen van talentjes die vaak amper 10 jaar oud zijn.

Over de wedstrijd zelf nog dit;

Na bijna 24 uur heb ik nog steeds een aantal momenten uit dit duel op mijn netvlies staan die me tranen in de ogen bezorgen.
Maar sommige reacties hebben hetzelfde effect.
Blijkbaar moet de hele club op de schop of binnenkort opgeheven worden.

Toch een beetje jammer omdat zowel voor Europese overwintering als het behalen van een plaats in de top van de Eredivisie
er nog volop kans is. Er moeten dus meer " flutclubs met waardeloze directie en staf " in dit werelddeel actief zijn, zo luidt mijn conclusie. :unsure:

Niet dat jij die geciteerde woorden of termen als "oprotten" gebruikt, maar ik kom ze hier in menige post wel tegen.

psverinamsterdam; ik lees dat je al 40 jaar fan zijnde, nog nooit zo hebt moeten ergeren aan PSV. Mocht het je troost bieden;
in de 26 jaar daarvoor heb ik wel eens nog slechtere periodes meegemaakt.
Alles is dus relatief en " sal reg kom".
 
Ten eerste zie ik geen gebrek aan inzet en ten tweede laat je dan “passanten” jouw club vernaggelen. Conference League levert net zoveel punten op als de CL en EL. En de tegenstand zou wat makkelijker moeten zijn. Al zal je zien dat PSV dan direct de Spurs loot.
En gezien onze prestaties is dat ook ons niveau.. gewoon een treetje lager
 
Ten eerste zie ik geen gebrek aan inzet en ten tweede laat je dan “passanten” jouw club vernaggelen. Conference League levert net zoveel punten op als de CL en EL. En de tegenstand zou wat makkelijker moeten zijn. Al zal je zien dat PSV dan direct de Spurs loot.

98 % van alle spelers en trainers zijn "passanten" in het betaalde voetbal. Er zijn er maar weinig die het voor de club doen. Als PSV op de 3e of 4e plaats in de competitie eindigt hebben ze er niet zoveel aan. Het gaat blijkbaar alleen maar om de punten van de coëfficiënt. Lekker belangrijk. Het vertoonde spel, beter gezegd de wanvertoningen, het gebrek aan enig idee hoe ze moeten scoren, spelers die nog geen hele wedstrijd meer kunnen spelen dat maakt allemaal niet uit. De coëfficient wordt tot de heilige graal verheven.
 
Dan wil je Götze weghebben en kom je aanzetten met een talent uit de KKD.
Die is in ieder geval beter dan Vinicius en Götze speelt op een andere positie en speelt elke wedstrijd op 60%, maar als jij Götze top vind heb je in mijn ogen er niet zoveel kijk op en kunnen we de discussie beter stoppen
 
98 % van alle spelers en trainers zijn "passanten" in het betaalde voetbal. Er zijn er maar weinig die het voor de club doen. Als PSV op de 3e of 4e plaats in de competitie eindigt hebben ze er niet zoveel aan. Het gaat blijkbaar alleen maar om de punten van de coëfficiënt. Lekker belangrijk. Het vertoonde spel, beter gezegd de wanvertoningen, het gebrek aan enig idee hoe ze moeten scoren, spelers die nog geen hele wedstrijd meer kunnen spelen dat maakt allemaal niet uit. De coëfficient wordt tot de heilige graal verheven.
Waarom kan het niet allebei? De concurrentie speelt nota bene ook nog Europees.
Nee die krijgt lekker de kans! Elke week 2 minuten.
Ten eerste is hij net terug van een blessure en ten tweede heeft hij toch ook niks laten zien? Het roepen om Romero is meer hoop dan logica. Maar ook van mij mag hij wel wat meer minuten krijgen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan