Armando Obispo (V)

Ja. Verrassend. Zeker gezien zijn gebrek aan speeltijd in het afgelopen seizoen. Hij kan Boscagli wel eens uit de basis gaan spelen. Mindere passing, maar ook niet slecht. Verdedigend sterker.
Afhankelijk van de tegenstander kan je kiezen voor Obispo of Boscagli. Zet de tegestander hoog druk, dan de fransoos ivm de passing, kort gezegd, Obispo kan in het gros van de competitie in de basis.
 
Afhankelijk van de tegenstander kan je kiezen voor Obispo of Boscagli. Zet de tegestander hoog druk, dan de fransoos ivm de passing, kort gezegd, Obispo kan in het gros van de competitie in de basis.
Toch vind ik Obispo niet slecht qua passing, denk dat hij daar ook een ruime voldoende op scoort. Dan zou ik toch altijd voor de betere verdediger kiezen, ook al gun ik het Boscagli van harte.
 
Toch vind ik Obispo niet slecht qua passing, denk dat hij daar ook een ruime voldoende op scoort. Dan zou ik toch altijd voor de betere verdediger kiezen, ook al gun ik het Boscagli van harte.

In wedstrijden tegen zwakkere goden gewoon Boscagli op de plek van sangare zetten
 
Volg Obispo al een paar jaar maar is normaal toch niet de zekerste factor achterin. Ben verder wel groot voorstander van eigen jeugd en heb hierdoor ook een voorkeur voor jongens als Obispo ipv de Viergevers en Baumgartls van deze wereld. Alleen door zijn uiterlijk lijkt het soms heel wat en het kan toch nog wel tegenvallen. Goed genoeg nu als 3e/4e CV , maar denk nog wat te weinig voor het niveau dat PSV moet nastreven.

Licht enthousiast maar probeer hier de verwachtingen wat te temperen 😅
 
OBISPO - Ramalho - Teze - Max

Obispo in hoofdletters omdat het zijn topic is. Er moet echt een rechtsback bij.
 
Heel fijn, goede speler natuurlijk. Maar waar ik ietsjes meer op wacht is de verlenging van Obispo.
-Even verplaatst vanuit Madueke topic naar hier-

Noodzaak bij hem om te verlengen inderdaad ietsje groter met nog maar één seizoen op zijn contract. Kan me voorstellen dat het voor hem een moeilijke keuze is. Heeft zich uitstekend gepresenteerd sinds afgelopen seizoen. Zal transfervrij vast voldoende interessante opties krijgen. Bij PSV heeft hij een sterke concurrent die ik ook niet zo snel één, twee, drie PSV zie verlaten op de korte termijn. Lastig. Ik zou het in elk geval vanuit zijn perspectief begrijpen als hij zijn opties overweegt. Uiteraard hoop ik erop dat hij gaat verlengen. Hij zit heel dichtbij de eerste elf. En lekker om weer een jongen uit eigen jeugdopleiding in de basiself te hebben staan.
 
-Even verplaatst vanuit Madueke topic naar hier-

Noodzaak bij hem om te verlengen inderdaad ietsje groter met nog maar één seizoen op zijn contract. Kan me voorstellen dat het voor hem een moeilijke keuze is. Heeft zich uitstekend gepresenteerd sinds afgelopen seizoen. Zal transfervrij vast voldoende interessante opties krijgen. Bij PSV heeft hij een sterke concurrent die ik ook niet zo snel één, twee, drie PSV zie verlaten op de korte termijn. Lastig. Ik zou het in elk geval vanuit zijn perspectief begrijpen als hij zijn opties overweegt. Uiteraard hoop ik erop dat hij gaat verlengen. Hij zit heel dichtbij de eerste elf. En lekker om weer een jongen uit eigen jeugdopleiding in de basiself te hebben staan.
Als hij nu verlengd dan vind ik hem wel echt een kerel. Dan kan hij zich volledig focussen op de concurrentiestrijd. Die hij en Boscagli goed en sportief aangaan.
 
Als hij nu verlengd dan vind ik hem wel echt een kerel. Dan kan hij zich volledig focussen op de concurrentiestrijd. Die hij en Boscagli goed en sportief aangaan.

Schmidt moet hem net als Teze eerst een basisplek geven en als hij verlengd heeft weer op de bank 😂
 
Ben wel benieuwd wat PSV nu gaat doen als hij niet verlengt en er komt nog een bod. Maar ja dan moet je zelf ook vervanger halen want zo ruim zitten we niet in de verdedigers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan