Armando Obispo (V)

Vaker gezegd dat ik erg gecharmeerd ben van Fofana en Maxi Romero als spitsen. Dat zijn voor mij soort van modelspitsen qua vaardigheden, motoriek en voorkomen. Hetzelfde heb ik dus ook met Obispo als verdediger. Zo zonde die slippertjes van hem. Anders was hij een kandidaat voor mij voor Oranje en speelde hij op zeker in de PL ofzo. Hij heeft soms van die wereld slidings laten zien waarmee hij op laatste moment een doelpunt voorkwam. En ook opbouwend strooit ie soms met heerlijke crossballen. Zou het niet iets zijn voor hem om met een sportpsycholoog te gaan werken? Heb het idee dat het probleem hem niet zit in vaardigheden maar concentratieverlies. Aadje is soms net een dorpsidioot maar ik snapte ergens zijn enthousiasme wel over Obispo. Helemaal in het systeem van Bosz sluit ik het niet uit dat ie kan herrijzen uit het as

Dat zou mooi zijn! Duo Debast en Obispo zie ik dan wel weer zitten.
Debast en Boscagli een stuk minder.
 
Van Obispo moeten we maar afscheid gaan nemen...tenzij hij het prima vindt om 3e of 4e keuze te zijn als CV.
 

Lijkt mee te vallen met Obispo. Ze denken een paar weken.

Mja, dat weet je bij PSV nooit wat nou exact een 'paar' weken zijn...
 

Lijkt mee te vallen met Obispo. Ze denken een paar weken.

Mja, dat weet je bij PSV nooit wat nou exact een 'paar' weken zijn...
Is het te vroeg voor een Macabbi-grap?
 

Lijkt mee te vallen met Obispo. Ze denken een paar weken.

Mja, dat weet je bij PSV nooit wat nou exact een 'paar' weken zijn...
Ja zo begon het bij Noa Lang ook.
 

Lijkt mee te vallen met Obispo. Ze denken een paar weken.

Mja, dat weet je bij PSV nooit wat nou exact een 'paar' weken zijn...
En het zijn wel de weken in de voorbereiding, die erg belangrijk zijn om je plekje te verdienen. Ik denk dat dit het slechtste was wat kon gebeuren voor die arme Armando.

In de basis nog steeds een prima verdediger, zeker als hij met de leeftijd en ervaring de foutjes eruit slijpt. Misschien niet de beste fit voor PSV, maar eerder richting Engeland.
 
En het zijn wel de weken in de voorbereiding, die erg belangrijk zijn om je plekje te verdienen. Ik denk dat dit het slechtste was wat kon gebeuren voor die arme Armando.

In de basis nog steeds een prima verdediger, zeker als hij met de leeftijd en ervaring de foutjes eruit slijpt. Misschien niet de beste fit voor PSV, maar eerder richting Engeland.
Je bent positiever gestemd dan ik. Je kunt in potentie nog zo goed zijn, als je het om wat voor reden dan ook te weinig laat zien en dus geen vaste basisklant op de 25e, dan is het tijd om door te selecteren. Hoe sneu ook.
 
Je bent positiever gestemd dan ik. Je kunt in potentie nog zo goed zijn, als je het om wat voor reden dan ook te weinig laat zien en dus geen vaste basisklant op de 25e, dan is het tijd om door te selecteren. Hoe sneu ook.
Speelde overigens een prima pot tegen Club Brugge. Hij moet maar weer fit zien te worden, zn minuten proberen te pakken en volgend jaar een mooie stap maken naar middenmoot Spanje.
 
Je bent positiever gestemd dan ik. Je kunt in potentie nog zo goed zijn, als je het om wat voor reden dan ook te weinig laat zien en dus geen vaste basisklant op de 25e, dan is het tijd om door te selecteren. Hoe sneu ook.
Dat denk ik ook. Ik denk dat 'prima verdediger' ook niet per se betekent dat hij goed genoeg of van waarde is voor PSV. Ik vind Sam Lammers immers ook een prima aanvaller, maar we hoeven hem niet te kopen.

Maar dan moeten we wel weer nieuwe aanwas hebben. Onze verdediging loopt wel een beetje leeg. Wat niet gek is, want we zaten ruim in kwantiteit en krap in kwaliteit.
 
We hebben op dit moment (zonder jeugd) alleen: Teze-Flamingo-Boscagli-Mauro jr-Oppegard
Dest en Obispo liggen er nu een tijd uit.
Van Aanholt, Sambo, Bella-Kotchap, Ramalho zijn weg

Oppegard lekker verhuren/verkopen en 4 verdedigers aantrekken.
Ik zou een Basiswaardige RCV aantrekken (v/d berg?)
Een talentvolle RB (als vervanger van Teze)
En LCV en LB lekker huren (liefst met optie tot koop) omdat Obispo en Dest wel weer terugkomen van blessures.

Ik zal het doorgeven aan Earnie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan