Buitenspelgoal
Assistent Coach
Als Mauro weer fit is gewoon met PVA - Gerrit - Ramalho/Teze - Mauro spelen. Obispo is klaar. Ik ben ook helemaal klaar met deze speler.
Hij heeft natuurlijk ontegenzeglijk een paar enorm goede kwaliteiten voor een verdediger. Kopsterk, krachtig in duels, redelijk gepositioneerd en een aardige trap. Alleen die soortement van black-outs hè. Anders zat hij al bij een topclub.2 wedstrijden geschorst. Jammer. Had gehoopt op 4 of 5.
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat deze prutser iedere week in de basis staat?
Conclusie: PSV is geen topclub.Hij heeft natuurlijk ontegenzeglijk een paar enorm goede kwaliteiten voor een verdediger. Kopsterk, krachtig in duels, redelijk gepositioneerd en een aardige trap. Alleen die soortement van black-outs hè. Anders zat hij al bij een topclub.
Helaas zijn we in een positie dat dit soort spelers een kans krijgen om te groeien. Zoals Mikasa al zegt: hij heeft een aantal meer dan prima kwaliteiten. Alleen die wekelijkse blunders…..Conclusie: PSV is geen topclub.![]()
Viel me eerlijk gezegd nog mee. Had er 3 verwacht voor deze overtreding2 wedstrijden geschorst. Jammer. Had gehoopt op 4 of 5.
- gans de verdediging heeft last van die "black-outs" momenten , het is haast iedere wedstrijd (bang) afwachten wie "het grote lot" zal trekken .....Hij heeft natuurlijk ontegenzeglijk een paar enorm goede kwaliteiten voor een verdediger. Kopsterk, krachtig in duels, redelijk gepositioneerd en een aardige trap. Alleen die soortement van black-outs hè. Anders zat hij al bij een topclub.
Helaas zijn we in een positie dat dit soort spelers een kans krijgen om te groeien. Zoals Mikasa al zegt: hij heeft een aantal meer dan prima kwaliteiten. Alleen die wekelijkse blunders…..
23. Ik heb nog hoop voor hem.
Zondag was geen blunder zondag was kortsluiting. Iets waar moord en brand over schreeuwen als bv Berghuis het doet. Vraag mij echt hard af wat m bezielde om dit te doen.Helaas zijn we in een positie dat dit soort spelers een kans krijgen om te groeien. Zoals Mikasa al zegt: hij heeft een aantal meer dan prima kwaliteiten. Alleen die wekelijkse blunders…..
23. Ik heb nog hoop voor hem.
Ik ook. Zag er heel vreemd uit.Zondag was geen blunder zondag was kortsluiting. Iets waar moord en brand over schreeuwen als bv Berghuis het doet. Vraag mij echt hard af wat m bezielde om dit te doen.
Het is triest voor hem.Obispo komt wellicht niet meer in actie dit seizoen, vanwege zijn knieblessure.
Oneens. Hij begon behoorlijk sterk aan het seizoen. Stond ook een tijdje in de top3 speler van de week.Het is triest voor hem.
Hij heeft echter nog niet veel actie laten zien.![]()
Je hoeft het er ook niet mee eens te zijn.Oneens. Hij begon behoorlijk sterk aan het seizoen. Stond ook een tijdje in de top3 speler van de week.