Armando Obispo (V)

PSVynadaMas

Invaller
2 wedstrijden geschorst. Jammer. Had gehoopt op 4 of 5.

Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat deze prutser iedere week in de basis staat?

Mikasa

Internationale Legende
2 wedstrijden geschorst. Jammer. Had gehoopt op 4 of 5.

Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat deze prutser iedere week in de basis staat?
Hij heeft natuurlijk ontegenzeglijk een paar enorm goede kwaliteiten voor een verdediger. Kopsterk, krachtig in duels, redelijk gepositioneerd en een aardige trap. Alleen die soortement van black-outs hè. Anders zat hij al bij een topclub.

Penalty

Internationale Legende
Hij heeft natuurlijk ontegenzeglijk een paar enorm goede kwaliteiten voor een verdediger. Kopsterk, krachtig in duels, redelijk gepositioneerd en een aardige trap. Alleen die soortement van black-outs hè. Anders zat hij al bij een topclub.
Conclusie: PSV is geen topclub. :sad:

Hoetierick

Administrator
Administrator
Conclusie: PSV is geen topclub. :sad:
Helaas zijn we in een positie dat dit soort spelers een kans krijgen om te groeien. Zoals Mikasa al zegt: hij heeft een aantal meer dan prima kwaliteiten. Alleen die wekelijkse blunders…..
23. Ik heb nog hoop voor hem.

ontleder

Basisspeler
- gans de verdediging heeft last van die "black-outs" momenten , het is haast iedere wedstrijd (bang) afwachten wie "het grote lot" zal trekken .....
tradities moeten blijkbaar gerespecteerd worden :sick:

Penalty

Internationale Legende
Helaas zijn we in een positie dat dit soort spelers een kans krijgen om te groeien. Zoals Mikasa al zegt: hij heeft een aantal meer dan prima kwaliteiten. Alleen die wekelijkse blunders…..
:unsure: Bij een andere club?

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Zondag was geen blunder zondag was kortsluiting. Iets waar moord en brand over schreeuwen als bv Berghuis het doet. Vraag mij echt hard af wat m bezielde om dit te doen.

Phillip Cocu

Bondscoach
Vervelend voor Armando. Hopelijk hersteld hij goed en kan hij in de zomer een mooie transfer maken. Ik houd wel van zijn type speler maar het niveau is onvoldoende, te vaak cruciale fouten. Een houdini act zoals de opgeleefde Guti liet zien zie ik niet snel gebeuren. Misschien kan hij via een omweg een betere verdediger worden.

Bovenaan Onderaan