Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Discriminatie ten top. De zus van Arias mag wel besproken worden in Arias zijn topic ?Zijn zoontje heeft ook niets te zoeken in deze topic. Vandaar.![]()
Het zoontje van Guardado is heel goed opgevoed: op de foto willen met de beste voetballer die er ooit was, is en zal zijn! Hulde aan Andres!
Jammer dat voetbal geen individuele sport is, dan had ik je wellicht gelijk kunnen geven.
P.s. Kijk een beetje uit met deze uitspraak, in de regio 020 ben je verplicht te zeggen dat J.C. de grootste ever was en is en zal zijn.
Inderdaad, levensgevaarlijk, voor je het weet roepen de monotheïstische JC aanhangers een jihad af... "could get Messie"...Jammer dat voetbal geen individuele sport is, dan had ik je wellicht gelijk kunnen geven.
P.s. Kijk een beetje uit met deze uitspraak, in de regio 020 ben je verplicht te zeggen dat J.C. de grootste ever was en is en zal zijn.
Inderdaad, levensgevaarlijk, voor je het weet roepen de monotheïstische JC aanhangers een jihad af... "could get Messie"...![]()
Hij was een beetje in de war, de beste voetballer ooit was wel een Argentijn, maar heet niet MessiHet zoontje van Guardado is heel goed opgevoed: op de foto willen met de beste voetballer die er ooit was, is en zal zijn! Hulde aan Andres!
Een Argentijn, altijd Go(e)d!Hij was een beetje in de war, de beste voetballer ooit was wel een Argentijn, maar heet niet Messi![]()
Maradonna heeft in Argentinie (niet het meest ontwikkelde deel) inderdaad een eigen kerkEen Argentijn, altijd Go(e)d!
Discriminatie ten top. De zus van Arias mag wel besproken worden in Arias zijn topic ?
Kunnen we Guardado niet terughalen voor een jaartje ?
Volgens mij gaat hij wel lekker in Sevilla?Kunnen we Guardado niet terughalen voor een jaartje ?
Volgens mij gaat hij wel lekker in Sevilla?
Wat bedoeld hij met detail?Ik vond deze wel fijn om te delen. Nieuwe kindje voor Guardado blijkbaar.
Bekijk bijlage 1508Bekijk bijlage 1509Bekijk bijlage 1510
Maximo 4, wss omdat hij 4 jaar is,Wat bedoeld hij met detail?