Het zoontje van Guardado is heel goed opgevoed: op de foto willen met de beste voetballer die er ooit was, is en zal zijn! Hulde aan Andres!
 
Het zoontje van Guardado is heel goed opgevoed: op de foto willen met de beste voetballer die er ooit was, is en zal zijn! Hulde aan Andres!

Jammer dat voetbal geen individuele sport is, dan had ik je wellicht gelijk kunnen geven.
P.s. Kijk een beetje uit met deze uitspraak, in de regio 020 ben je verplicht te zeggen dat J.C. de grootste ever was en is en zal zijn.
 
Jammer dat voetbal geen individuele sport is, dan had ik je wellicht gelijk kunnen geven.
P.s. Kijk een beetje uit met deze uitspraak, in de regio 020 ben je verplicht te zeggen dat J.C. de grootste ever was en is en zal zijn.

Jezus Christus wordt nog steeds in grote delen van de wereld aanbeden. ;)
 
Jammer dat voetbal geen individuele sport is, dan had ik je wellicht gelijk kunnen geven.
P.s. Kijk een beetje uit met deze uitspraak, in de regio 020 ben je verplicht te zeggen dat J.C. de grootste ever was en is en zal zijn.
Inderdaad, levensgevaarlijk, voor je het weet roepen de monotheïstische JC aanhangers een jihad af... "could get Messie"... :maniac:
 
Het zoontje van Guardado is heel goed opgevoed: op de foto willen met de beste voetballer die er ooit was, is en zal zijn! Hulde aan Andres!
Hij was een beetje in de war, de beste voetballer ooit was wel een Argentijn, maar heet niet Messi;)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Volgens mij gaat hij wel lekker in Sevilla?

Hij is bijna wel een zekerheidje ja bij Real Betis.

32 jaar, nog een jaartje contract. Maak hem maar warm voor een terugkeer, al denk ik dat Guardado helaas niks voel voor een terugkeer, jammer genoeg. Maarja, niet geschoten is altijd mis toch. Erg leuk trouwens dat cadeautje van PSV hierboven. Betekent veel dat men Papi niet zijn vergeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan