Ja, deze post was na Utrecht-uit. Ondanks dat ik Luckassen altijd een miskoop vond, gaf die wedstrijd mij wel hoop. Helaas was het een incident en is hij daadwerkelijk een miskoop gebleken.

Hendrix kan idd beter op 8 spelen, maar dan nog... Daar staat nu Van Ginkel en die beheerst die positie duizend maal beter dan Hendrix.

Ik ben overigens wel benieuwd hoeveel mensen nog achter hun woorden staan dat Hendrix Guardado even zou opvolgen.

Volgens mij hebben velen gezegd dat hij (Hendrix) het op termijn zou kunnen doen en niet "even zou opvolgen". Volgens mij was Guardado op zijn 21e ook nog niet zo ver als nu... Toen was hij nog niet eens een vaste waarde bij Mexico, dacht ik. Hendrix kan nooit een Guardado worden overigens maar dat geheel ter zijde. Maar wanneer hij op de juiste manier gebruikt wordt, dan kan hij een zeer bruikbare speler worden voor PSV. Dat was een Timmy Simons ook zo ook een Vogel. Niet spectaculair om naar te kijken maar oh zo belangrijk voor het elftal. Je hoeft er overigens geen 11 van te hebben in je elftal maar 1 of 2 spelers die er alles aan doen om het elftal beter te laten functioneren, is altijd goed. Het probleem is eerder dat je te weinig creativiteit hebt waardoor je die creativiteit gaat verwachten van een Hendrix wat niet echt fair is. Hetzelfde verhaal met Wijnaldum bij Oranje....
 
Volgens mij hebben velen gezegd dat hij (Hendrix) het op termijn zou kunnen doen en niet "even zou opvolgen". Volgens mij was Guardado op zijn 21e ook nog niet zo ver als nu... Toen was hij nog niet eens een vaste waarde bij Mexico, dacht ik. Hendrix kan nooit een Guardado worden overigens maar dat geheel ter zijde. Maar wanneer hij op de juiste manier gebruikt wordt, dan kan hij een zeer bruikbare speler worden voor PSV. Dat was een Timmy Simons ook zo ook een Vogel. Niet spectaculair om naar te kijken maar oh zo belangrijk voor het elftal. Je hoeft er overigens geen 11 van te hebben in je elftal maar 1 of 2 spelers die er alles aan doen om het elftal beter te laten functioneren, is altijd goed. Het probleem is eerder dat je te weinig creativiteit hebt waardoor je die creativiteit gaat verwachten van een Hendrix wat niet echt fair is. Hetzelfde verhaal met Wijnaldum bij Oranje....

Jij had het over "op termijn" inderdaad. Mijn post was meer gericht aan de mensen die wél letterlijk hebben gesteld dat Hendrix er klaar voor was en dat Guardado toch alleen z'n glans was verloren.

Overigens speelde Guardado op z'n 21e wel al voor Mexico (maakte zijn debuut voor het nationale elftal op 18-jarige leeftijd en had de keuze uit vele Europese clubs voordat hij überhaupt 20 was geworden. Toen was hij al vaste waarde bij Mexico. Ging met 19 naar Deportivo) , maar dat is je vergeven. :p
 
Mooi interview met Andres! Grappig om te zien dat zijn zoontje ook linksbenig is. Blij voor hem dar het goed met hem gaat. En als ik er bij nadenk word ik weer boos op Brands die Guardado zo makkelijk liet gaan. Nu zullen er mensen zijn die gelijk zeggen dat je dit soort dingen niet kunt tegenhouden maar ik las destijds dat hij best bereid was om te verlengen....

Waarom is dat niet gebeurd? Als dat echt zo is, dan is het een grote fout van Brands.
 
Guardado en zoontje Máximo gaan viral na ontmoeting met Messi.

link

Máximo Guardado, ook groot fan van PSV, wil op de foto met Lionel Messi.

Mooi. :)
Als Maximo groot is mag hij bij PSV spelen. ;)
 
**Messi heeft geen plaats in deze topic. ~Bacchus.**


Vermoedelijk door Guardado gefilmd. Je hoort in ieder geval Maximo Guardado op de achtergrond.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Mijn hartje ging even sneller kloppen. Zou Andres niet over te halen zijn voor een jaartje of twee Eindhoven?
Hij was zijn laatste jaar al niet meer zo gemotiveerd. Hoewel ik ook bijna alleen maar psitieve herinneringen aan hem en zijn tijd bij PSV heb, denk ik niet dat hij de juiste man is. Niet omdat hij het niet meer zou kunnen, maar meer om eventuele motivatieproblemen en de daaruit voortvloeiende gevolgen voor te zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Of de hemel...;)

image489.jpg


:D
 
Er zijn grenzen... ;)

De woordspeling haal je zelfs weg!
“Over het paard getild, over de hond getikt.”
“Getikt”, als tikki-takki voetballer; “getikt” als zijnde niet helemaal 100% ;“getikt” als ‘je bent af, je hoort er niet meer bij’ en dat dan in relatie met ‘het paard.’
Nieuw spreekwoord: Hij is over de hond getikt.
Met min of meer de betekenis: Het slaat nergens op, het is idioot, het hoort hier niet. Dat filmpje met die hond dus en met die voetballer wiens naam ik hier niet mag noemen, maar waar ik zeker géén fan van ben!

Om dan aan het einde met een absurde draai weer uit te komen bij Guardado en zijn zoontje.

Zoals het hoort in dit topic....maar ook in elke andere....

Lang leve ‘ironie.’
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan