Andres Guardado (M)

Onze Amigo geeft in de voorbeschouwing van PSV TV aan komend seizoen graag in Eindhoven te komen spelen. Speelt nu nog wekelijks bij Betis en kan prima mee in La Liga dus zou volgend jaar prima nog mee kunnen in de Eredivisie.

Contract aanbieden voor 1 seizoen en daarna opnemen in de trainersstaf.
waarom 1 seizoen? Die kan met zn ervaring nog wel meer toevoegen de komende seizoenen.

waarom 1 seizoen? Die kan met zn ervaring nog wel meer toevoegen de komende seizoenen.
Omdat ie dan inmiddels 37 is. Per jaar bekijken lijkt me niet onverstandig.

Komende zomer raken we Sangare kwijt, Veerman, en Guti zie ik vooralsnog blijven. Hoewel ik beginsel niet tegen de komst van Guardado ben, en het idee van opnemen in de trainersstaf toejuich zet ik wel vraagtekens bij zijn inpasbaarheid irt het aanwezige materiaal op het middenveld.
Hij zou de Marco van Ginkel rol toch kunnen opnemen? Een echte controleur hebben we, naast Guti, niet echt. Ook een Ledezma gaat die rol niet vervullen.

Omdat ie dan inmiddels 37 is. Per jaar bekijken lijkt me niet onverstandig.

Hij zou de Marco van Ginkel rol toch kunnen opnemen? Een echte controleur hebben we, naast Guti, niet echt. Ook een Ledezma gaat die rol niet vervullen.
Ik heb Marco vooral op de bank gezien, dus die rol kan zeker overgenomen worden. Serieuzer, Marco speelde amper en had dus kennelijk geen positie waarin hij goed tot zijn recht kon komen.

Eens aangaande Ledezma.

Ik heb Marco vooral op de bank gezien, dus die rol kan zeker overgenomen worden. Serieuzer, Marco speelde amper en had dus kennelijk geen positie waarin hij goed tot zijn recht kon komen.

Eens aangaande Ledezma.
Marco speelde afgelopen weekend onder Flip wel gewoon in de basis dacht ik..

Marco speelde afgelopen weekend onder Flip wel gewoon in de basis dacht ik..
Ja, geeft dat juist niet temeer aan dat het niet een fitheidskwestie was dat hij hier niet speelde, maar vanuit tactische overwegingen? Waarmee het idee van het overnemen van de v Ginkelrol dus alleen maar lastiger is?

Ja, geeft dat juist niet temeer aan dat het niet een fitheidskwestie was dat hij hier niet speelde, maar vanuit tactische overwegingen? Waarmee het idee van het overnemen van de v Ginkelrol dus alleen maar lastiger is?
Hij volgens mij dit seizoen toch helemaal niet gespeeld? Of misschien een keer 5 minuten invallen. Ruud had dus helemaal geen plan met Ginkel alhoewel ie best iets had kunnen toevoegen. Al was het maar om Sangare of Guti een keer rust te geven..

Hij volgens mij dit seizoen toch helemaal niet gespeeld? Of misschien een keer 5 minuten invallen. Ruud had dus helemaal geen plan met Ginkel alhoewel ie best iets had kunnen toevoegen. Al was het maar om Sangare of Guti een keer rust te geven..
Inderdaad, hij heeft niet gespeeld, precies het punt dat ik maak. Dat jij denkt dat hij iets had kunnen toevoegen betekend niet automatisch dat hij daadwerkelijk iets had toegevoegd.

Inderdaad, hij heeft niet gespeeld, precies het punt dat ik maak. Dat jij denkt dat hij iets had kunnen toevoegen betekend niet automatisch dat hij daadwerkelijk iets had toegevoegd.
hij is nog wel een stuk jonger dan Andres. 31 nu. Maar als hij niet in de plannen voor kwam dan had ie gewoon afgelopen zomer verkocht kunnen worden. Z`n salaris zal behoorlijk zijn geweest.

hij is nog wel een stuk jonger dan Andres. 31 nu. Maar als hij niet in de plannen voor kwam dan had ie gewoon afgelopen zomer verkocht kunnen worden. Z`n salaris zal behoorlijk zijn geweest.
Heej wappie :maniac:, we hadden het over de inpasbaarheid van Guardado, niet over het verkoopbeleid van PSV afgelopen zomer...

Maar wanneer voeg je iets toe? Alleen als je minuten maakt of ook als je bijvoorbeeld jonkies begeleidt of bijvoorbeeld een link bent tussen bepaalde sociale groepen in het team?

Ik durf niet te zeggen wat Marco zijn rol precies is geweest, maar ik denk dat 'iets toevoegen' wel meer is dan wedstrijden spelen. Guardado zou, ook bij weinig minuten, een prima link kunnen zijn tussen Zuid Amerikaanse en Europese spelers bijvoorveeld

Maar wanneer voeg je iets toe? Alleen als je minuten maakt of ook als je bijvoorbeeld jonkies begeleidt of bijvoorbeeld een link bent tussen bepaalde sociale groepen in het team?

Ik durf niet te zeggen wat Marco zijn rol precies is geweest, maar ik denk dat 'iets toevoegen' wel meer is dan wedstrijden spelen. Guardado zou, ook bij weinig minuten, een prima link kunnen zijn tussen Zuid Amerikaanse en Europese spelers bijvoorveeld
Hartgrondig mee eens, maar de discussie begon met het standpunt dat Guardado prima mee zou kunnen in de ED, in bv de v Ginkelrol.

Leuk interview natuurlijk, maar AG gaat natuurlijk niet de bank warmhouden in Eindhoven. Ik denk dat ie nog een jaartje doet en lekker daar blijft wonen. Als ambassadeur zien hem natuurlijk wel graag komen!

Jur 1913 waarbij het in het kader van de financiële situatie wel de vraag is of je ruimte hebt voor een speler die lang niet alles speelt, een hoog loon krijgt, maar wel mogelijk een goede schakel is in het teamproces.
Zit mij nu hard af te vragen of ik ex teamgenoten van Guardado bij PSV wel eens iets positiefs heb horen zeggen over het aandeel van Guardado in het groepsproces.

• Leuk
Reactions: IPF
Guardado is ook nu hij veel speelt bij Betis, niet meer die speler van toen. Het is meer een balletje hier en balletje daar. Laten we niet de fout maken die we met wat oudere spelers hebben gemaakt. Bovendien komt hij ook niet een ton per jaar of zo hier spelen. En een paar miljoen per jaar aftikken voor wat verbinding en voor de kleedkamer past niet bij wat ik Brands heb horen zeggen. Wanneer hij toegevoegd zou worden aan de technische staf, dan zou ik dat meteen toejuichen.

Hartgrondig mee eens, maar de discussie begon met het standpunt dat Guardado prima mee zou kunnen in de ED, in bv de v Ginkelrol.
Wanneer hij gemotiveerd is wel maar het laatste seizoen was het al niet meer top. Ik zou de gok wel nemen al is het alleen maar als uithangbord naar Mexico. Dat heeft hij alvast voor op van Ginkel. Doen dus.

Terug
Bovenaan Onderaan