Tja, misschien was er toch geen serieuze interesse uit USA, dus pakt die de eerste de beste andere kans om te peren. Hij weet ook wel dat dit PSV straks geen fuck meer zal voorstellen. Als je op ooghoogte dagelijks het gepruts van de Jong & Cocu moet meemaken dan snap ik dat je er geen zin meer hebt en alles wat komt accepteert.
 
Andres gracías. Onbegrijpelijk verder hoe Betis boven PSV verkozen wordt. Jammer, ondanks zijn mooie woorden.
 
Dankjewel Guardado, je hebt de club heel veel gebracht. Het waren vooral de eerste 2 prachtig jaren. Bedankt. (Y)
Veel succes in Sevilla (Y)
 
Het had wel mooi kunnen om in elke linie 1 Mexicaanse topper te hebben lopen. Had dan afspraak gemaakt dat guardado na dit seizoen transfervrij had kunnen betrekken. 2 miljoen meer of minder. De echte miljoenen zijn te verdienen in de CL en dan heb je dit soort spelers nodig. Ik hoop echt dat brands ons nog gaar verrassen want het plaatje dat we nu voorgeschoteld krijgen is dat we een tussenjaar tegemoet gaan.
 
Uitstekend 2 jaar gevoetbald laatste jaar duidelijk over de hill Goed besluit om nu te vervangen door jongeren. En tis niet voor niets dat de echte top of sub top van Europa hem niet willen. Nu met Propper,Ginkel, Ramselaar en Hendriks het middenveld bestieren.
 
Laatst bewerkt:
Guardado bedankt...je hebt in je eerste 2 jaar het team bij de hand genomen en alles eruit gehaald wat er in zat. Je huidige keuze begrijp ik niet, maar toch veel succes gewenst...
 
Hebben we het hier over dezelfde Guardado die enkele maanden geleden door het halve forum met pek en veren door de stad is gestuurd omdat hij in de laatste minuut een fout maakte waardoor we een wedstrijd niet wonnen...........

Ja daar hebben we het over. Want hoge bomen vangen nu eenmaal meer wind...... Ik had meer moeite met mensen die Brentjes van deze wereld hard gingen aanpakken. Grootverdieners en leiders van het elftal die het in een wedstrijd laten afweten, mogen wat mij betreft 3 keer zo hard worden aangepakt als een Isimat of Brenet etc. Want hetzelfde forum is ook meteen aan het kwijlen als Guardado een bal met gevoel aanneemt o.i.d.
 
Het had wel mooi kunnen om in elke linie 1 Mexicaanse topper te hebben lopen. Had dan afspraak gemaakt dat guardado na dit seizoen transfervrij had kunnen betrekken. 2 miljoen meer of minder. De echte miljoenen zijn te verdienen in de CL en dan heb je dit soort spelers nodig. Ik hoop echt dat brands ons nog gaar verrassen want het plaatje dat we nu voorgeschoteld krijgen is dat we een tussenjaar tegemoet gaan.

Ja, dat was wel lekker geweest.
 
Thank you Andres!

Mooie woorden van hem, met gevoel. Half jaartje extra was beter geweest, ik had hem liever naar Amerika zien gaan.

:beer: Andres, het ga je goed. Maar ik hoop toch dat Betis degradeert :D



 
Guardado bedankt...je hebt in je eerste 2 jaar het team bij de hand genomen en alles eruit gehaald wat er in zat. Je huidige keuze begrijp ik niet, maar toch veel succes gewenst...

Heb weleens beelden van hem gezien bij hem thuis in de tuin met ik geloof een flink aantal spelers van mexico. Hij is toch wel een familiemens en houdt van het buitenleven met een lekkere hapje en een drankje. Ik kan me goed voorstellen als Mexicaan dat het weer in Nederland na 3 jaar je wel tegen gaat staan. Daar hoor je sowieso veel spelers uit zuid amerika over klagen die in de eredivisie actief waren (romario, Ronaldo, Suárez etc). Sevilla is toch wel een heerlijke stad om in te leven. Bovendien is het spelen in de primera division met uitzicht op basisplaats al met al wel te volgen vanuit zijn perspectief.
 
[h=1]PSV wil Guardado nog passend afscheid in Eindhoven geven[/h] http://www.ed.nl/psv/psv-wil-guardado-nog-passend-afscheid-in-eindhoven-geven~aac0ae59/

PSV denkt op dit moment nog na over een passend afscheid voor Andrés Guardado in Eindhoven. Een afscheidswedstrijd komt er waarschijnlijk niet en in ieder geval niet op korte termijn. Dat laten de programma's van zijn huidige en vorige club ook niet toe.

Topic kan trouwens naar Historie of wachten we nog op de betaling van Betis Sevilla? ;)
 
Guardado bedankt...je hebt in je eerste 2 jaar het team bij de hand genomen en alles eruit gehaald wat er in zat. Je huidige keuze begrijp ik niet, maar toch veel succes gewenst...

Spelen voor een verdediging met Schwaab, Isimat, De Wijs betekent in Spanje dat je in een 2e divisie speelt. Ik snap Andres heel goed. Daarbij is het gewoon na 3 jaar tijd voor nieuw bloed bij PSV en een frisse uitdaging voor hem, Prima keuze. Zolang PSV de verdediging niet structureel kwalitatief (met Moreno leek er wat vooruitgang te komen) verbetert, stellen we Europees gewoon geen hol voor.
 
Spelen voor een verdediging met Schwaab, Isimat, De Wijs betekent in Spanje dat je in een 2e divisie speelt. Ik snap Andres heel goed. Daarbij is het gewoon na 3 jaar tijd voor nieuw bloed bij PSV en een frisse uitdaging voor hem, Prima keuze. Zolang PSV de verdediging niet structureel kwalitatief (met Moreno leek er wat vooruitgang te komen) verbetert, stellen we Europees gewoon geen hol voor.

Betis stelt ook geen reet voor.
 
Spelen voor een verdediging met Schwaab, Isimat, De Wijs betekent in Spanje dat je in een 2e divisie speelt. Ik snap Andres heel goed. Daarbij is het gewoon na 3 jaar tijd voor nieuw bloed bij PSV en een frisse uitdaging voor hem, Prima keuze. Zolang PSV de verdediging niet structureel kwalitatief (met Moreno leek er wat vooruitgang te komen) verbetert, stellen we Europees gewoon geen hol voor.

We spelen nog tenminste Europees, Betis Sevilla niet.
 
Ik hoop dat Betis degradeert. Sorry Andres, een andere manier om jou te laten zien dat je een domme keuze hebt gemaakt is er niet. Onderschat de PSV-vloek nooit: ooit ging je ook stiekem naar Depor, die degradeerden ook, weliswaar een aantal jaren later maar toch. Onze vloek heeft geen houdbaarheidsdatum.
 
Ik hoop dat Betis degradeert. Sorry Andres, een andere manier om jou te laten zien dat je een domme keuze hebt gemaakt is er niet. Onderschat de PSV-vloek nooit: ooit ging je ook stiekem naar Depor, die degradeerden ook, weliswaar een aantal jaren later maar toch. Onze vloek heeft geen houdbaarheidsdatum.

Jouw rancune ook niet.
 
Ik hoop dat Betis degradeert. Sorry Andres, een andere manier om jou te laten zien dat je een domme keuze hebt gemaakt is er niet. Onderschat de PSV-vloek nooit: ooit ging je ook stiekem naar Depor, die degradeerden ook, weliswaar een aantal jaren later maar toch. Onze vloek heeft geen houdbaarheidsdatum.

Ach ja, uiteindelijk kwam hij ook alleen maar naar PSV nadat er allerlei clausules in zijn contract werden opgenomen, dus eigenlijk geen reden om je verraden te voelen door hem. Gewoon een broodvoetballer die op weg is naar zijn volgende klus.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan