André Ramalho Silva (V)

Klopt, maar als je weer het voorbeeld van Pablo erbij haalt dan liet hij ook een hoog niveau zien over meerdere wedstrijden die hem een uitverkiezing voor Oranje heeft opgeleverd. Een kleine slag om de arm is niet verkeerd, maar vooralsnog is het veelbelovend wat onze krullenbol laten zien.
Eens, die slag houden we ook nog ff maar de vergelijking met Mitro was mij ff te kort door de bocht. Dat André vanavond maar weer mag shinen.
 
André doet ergens wel denken aan Andres in de wijze waarop hij heerst als kapitein. Ik hoop inderdaad zoals Der Muzikant zegt dat het geen bevliegingen zijn geweest. Kan me herinneren dat we ook aardig enthousiast waren over Mitroglou in zijn debuut (ik was er bij in het stadion). Maar kan het mij bijna niet voorstellen. Een pirouette eruit gooien kan iedereen op een goede dag. Maar wat Ramalho liet zien getuigt van een hoge voetbalintelligentie.

Als je zo terug denkt is het een gods wonder dat mitroglou destijds niet zijn enkelbanden af heeft gescheurd.
 
Dat was op basis van een invalbeurt bij Mitro. Ramalho doet t vooralsnog als basisspeler wel verdienstelijk.
In de voorbereiding zijn er wel vaker spelers geweest die goed spelen. Luckassen, Ojo, Ritzmaier of Rigo? En vast nog wat meer spelers. Zegt me nog niet zo veel
 
Marc Degryse. Speelde in de eerste paar wedstrijden (ik meen in de fruitschaal tegen ajax) meer dan geweldig. Met Guti dachten we ook een hele goede te hebben. Fein was meteen een basisspeler volgens sommigen.
Alex en Gomes waren "waardeloos" in de eerste paar wedstrijden.

Ik had niet zo'n hoge pet op van hem, maar hij heeft de eerste 2 wedstrijden meer dan goed gevoetbald. Hopelijk blijft hij zo spelen, ook tegen andere ploegen.
 
VI weet inmiddels al te melden dat "PSV zijn plafond niet hoeft te zijn".

Nou zijn we o.a. met Mo en Bergwijn al best wat gewend geraakt aan media dat onze spelers ergens naar toe wil praten, maar dit is na 2 wedstrijden wel next level hoor o.O
 
Marc Degryse. Speelde in de eerste paar wedstrijden (ik meen in de fruitschaal tegen ajax) meer dan geweldig. Met Guti dachten we ook een hele goede te hebben. Fein was meteen een basisspeler volgens sommigen.
Alex en Gomes waren "waardeloos" in de eerste paar wedstrijden.

Ik had niet zo'n hoge pet op van hem, maar hij heeft de eerste 2 wedstrijden meer dan goed gevoetbald. Hopelijk blijft hij zo spelen, ook tegen andere ploegen.
Degrijse hadden we 5 jaar eerder moeten halen. Was echt een topspeler.
 
VI weet inmiddels al te melden dat "PSV zijn plafond niet hoeft te zijn".

Nou zijn we o.a. met Mo en Bergwijn al best wat gewend geraakt aan media dat onze spelers ergens naar toe wil praten, maar dit is na 2 wedstrijden wel next level hoor o.O
Zeker next level, 29 jaar oud, kennelijk niet echt op de radar van de topclubs, maar nu hij bij ons goed uit de voeten kan...
 
Zeker next level, 29 jaar oud, kennelijk niet echt op de radar van de topclubs, maar nu hij bij ons goed uit de voeten kan...
Opzich kwam Guardado ook met 28 jaar (?) en heeft daarna ook nog een transfer gemaakt. Het is zeker niet onmogelijk. Maar idd wel erg voorbarig na 2 wedstrijden..
 
Opzich kwam Guardado ook met 28 jaar (?) en heeft daarna ook nog een transfer gemaakt. Het is zeker niet onmogelijk. Maar idd wel erg voorbarig na 2 wedstrijden..
En ik maar denken dat tegen Gala voor t echie was ;)

Tegen een gemankeerd Galatasaray.
Ik zie Ramalho best een steunpilaar worden maar in principe is dat mijn optimisme. Realistisch wordt het pas als hij een half of een heel seizoen al heel behoorlijk staat te verdedigen.
 
Zeg je net datbdie gozer een goeie pass is zn poten schijnt te hebbem maar dat we dat nog weinig zien... Toont ie het gewoon ff. Baas achterin, niet bang om de bal op te eisen en er goede dingen mee te doen.
En die slidings. Echt goed. Maar hoe hij iedereen oppepte voor de wedstrijd vond in het mooiste.
 
Terug
Bovenaan Onderaan