André Ramalho Silva (V)

Wat mij ook opvalt is dat hij heel kort erop zit als de spits terugzakt en de bal over de grond krijgt met zn rug naar de goal. Ramalho maakt die meters, maar zit er dan al vaak tussen. Leest het spel daarmee echt goed.
 
Wat mij ook opvalt is dat hij heel kort erop zit als de spits terugzakt en de bal over de grond krijgt met zn rug naar de goal. Ramalho maakt die meters, maar zit er dan al vaak tussen. Leest het spel daarmee echt goed.
Dat deed Teze ook altijd en die had als ik Transfermarkt mag geloven inmiddels een aardige transfer waarde opgebouwd als jonge speler. Vandaag had hij dit ook gewoon gedaan tegen deze club die toch wel een beetje in brand staat.
Boscagli pakt nu rood dus hopelijk verdiend de man van het seizoen 20-21 een basisplek boven Viergever
 
Dat deed Teze ook altijd en die had als ik Transfermarkt mag geloven inmiddels een aardige transfer waarde opgebouwd als jonge speler. Vandaag had hij dit ook gewoon gedaan tegen deze club die toch wel een beetje in brand staat.
Boscagli pakt nu rood dus hopelijk verdiend de man van het seizoen 20-21 een basisplek boven Viergever
Ik zie dan liever Obispo op de plek van Boscagli en Teze op de plek van Mwene.
 
FvvIWiqa

:PSV:
 
Dat was op basis van een invalbeurt bij Mitro. Ramalho doet t vooralsnog als basisspeler wel verdienstelijk.
Klopt, maar als je weer het voorbeeld van Pablo erbij haalt dan liet hij ook een hoog niveau zien over meerdere wedstrijden die hem een uitverkiezing voor Oranje heeft opgeleverd. Een kleine slag om de arm is niet verkeerd, maar vooralsnog is het veelbelovend wat onze krullenbol laten zien.
 
André doet ergens wel denken aan Andres in de wijze waarop hij heerst als kapitein. Ik hoop inderdaad zoals Der Muzikant zegt dat het geen bevliegingen zijn geweest. Kan me herinneren dat we ook aardig enthousiast waren over Mitroglou in zijn debuut (ik was er bij in het stadion). Maar kan het mij bijna niet voorstellen. Een pirouette eruit gooien kan iedereen op een goede dag. Maar wat Ramalho liet zien getuigt van een hoge voetbalintelligentie.
Ook een van de belangrijkste redenen dat die gehaald is. Een ervaren speler die het spel van Schmidt begrijpt, uitvoert en andere spelers coacht hoe zij dat ook moeten doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan