André Ramalho Silva (V)

Alex is wel net voor mijn tijd. Was dat niet meer een spijkerharde verdediger? Niet voor niets De Tank. Ramalho is meer een regisseur.
Moreno was voor mij ook een harde verdediger. Maar maakt niet uit. We lijken weer een topper binnenboord te hebben.
 
Alex dekt de lading beter. Moreno staat nog niet eens in zijn schaduw tot nu toe.
De Guardado van de verdediging dekt voor mij nog beter de lading. Naast zijn effectieve ingrepen en gevoel voor de juiste positie vind ik dat hij ook wel iets artistieks over zich heen heeft met zijn manier van lopen en dat mooie afro kapseltje van hem. Doet mij denken aan het samba voetbal uit de jaren '70 en '80 met spelers als Socrates (ken ik overigens alleen uit VHS tapes).
 
De Guardado van de verdediging dekt voor mij nog beter de lading. Naast zijn effectieve ingrepen en gevoel voor de juiste positie vind ik dat hij ook wel iets artistieks over zich heen heeft met zijn manier van lopen en dat mooie afro kapseltje van hem. Doet mij denken aan het samba voetbal uit de jaren '70 en '80 met spelers als Socrates (ken ik overigens alleen uit VHS tapes).
Niet voor niets noemen ze Guardado de prins ;)
 
FvvIWiqa

:PSV:

Ik merk dat ik een lichte erectie krijg. Zouden we dan eindelijk een defensieve leider hebben die niet bang is om z'n mouwen op te stroppen en die vergeet af en toe bij een sliding z'n knieën te buigen?
 
Ik merk dat ik een lichte erectie krijg. Zouden we dan eindelijk een defensieve leider hebben die niet bang is om z'n mouwen op te stroppen en die vergeet af en toe bij een sliding z'n knieën te buigen?
Laten we het hopen. Het werd tijd.
En dan bedoel ik niet de erectie. :rolleyes: Die moet niet licht zijn maar in vol ornaat. ;)
 
Schot in de roos deze kerel. Communicatief vaardig, grote en sterke verdediger, kan ingrijpen maar ook temporiseren en kan nu ook al gevaarlijk zijn voor het doel met zijn kopkracht. Ligt volgens mij heel goed in de groep wegens zijn vriendelijke en open uitstraling. Op het veld een meedogenloze laatste man. Genot om naar te kijken. Houdt hij dit vast tot de winterstop, dan mogen we echt concluderen dat deze Ramalho een top aankoop is geweest.

Heel erg blij in ieder geval tot zover met Ramalho. Wat 1 persoon al teweeg kan brengen in de laatste linie.
 
En zo zie je maar, je hoeft geen miljoenen uit te geven voor kwaliteit. Bewezen met Guardado en Moreno. En ook met deze gast. Dit soort ervaren spelers moet je slim op kunnen pikken bij hun club. Dan maakt het ook niet veel uit dat er weinig restwaarde is.
Is ook een stukje geluk.
Niet gedacht dat Ramalho zich zo zou profileren. Maar hij speelt toch echt heel goed, is een bron van rust. Geeft leiding en corrigeert. Ideale partner voor iemand als Obispo of Boscalgli, die zich zo kunnen ontwikkelen.
 
Is ook een stukje geluk.
Niet gedacht dat Ramalho zich zo zou profileren. Maar hij speelt toch echt heel goed, is een bron van rust. Geeft leiding en corrigeert. Ideale partner voor iemand als Obispo of Boscalgli, die zich zo kunnen ontwikkelen.
Zeker. Hoewel niet geheel geluk gezien Schmidt al met hem werkte. Daardoor was het denk ik wel een overwogen slimme transfer. Hopelijk blijft dan!
 
Zeker. Hoewel niet geheel geluk gezien Schmidt al met hem werkte. Daardoor was het denk ik wel een overwogen slimme transfer. Hopelijk blijft dan!
Heb je zeker een punt, maar het moet wel klikken. Is nooit opgemerkt/opgepikt door grotere clubs, maar hield zich ook tegen Benfica prima staande als leider achterin. Da's toch een stukje mazzel, dat een nieuwe speler die, met alle respect, geen grote naam heeft, zich zo profileert.
 
Hebben hem ook te snel opgehemeld…ik zie hem na een veelbelovend begin toch vooral week in week uit heel kwetsbaar zijn…en een cv die eruit gelopen wordt door die fucking Tadic kan sowieso niet als je “pressung” wilt spelen…

Was ook te mooi om waar te zijn…kan prima mee tegen de subtoppers en uitblinken tegen de kleintjes maar niet veel meer dan dat 😒
 
Hebben hem ook te snel opgehemeld…ik zie hem na een veelbelovend begin toch vooral week in week uit heel kwetsbaar zijn…en een cv die eruit gelopen wordt door die fucking Tadic kan sowieso niet als je “pressung” wilt spelen…

Was ook te mooi om waar te zijn…kan prima mee tegen de subtoppers en uitblinken tegen de kleintjes maar niet veel meer dan dat 😒
Dit is een chart van de performance van Ramalho (geldt overigens voor heel PSV):


down.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan