André Ramalho Silva (V)

Blij dat dit een product is van het uitstekende scoutingsapparaat en niet dankzij Schmidt... :cautious:

Dat gezegd hebbende kan dit natuurlijk een prima speler zijn.
 
Nou, positief, transfermarkt net open en we lijken al goed aan de slag voor de ervaring achterin, 1 van de speerpunten om komend seizoen beter beslagen ten ijs te komen! Sowiese een goede ervaren CV, dat is ook wel ff geleden, Moreno en daarvoor natuurlijk Dereijck ;)
 
In het ED stukje staat dat hij ook deels gehaald wordt zodat Teze op rechtsback kan, omdat Teze die positie verkiest boven CV. Ik weet niet of dat een goed iets is of niet. Ik vond Teze als CV toch best aardig en heb mijn twijfels of hij qua dynamiek en voetbal goed genoeg is als rechtsback. Dumfries is voetballend ook beperkt, maar heeft wel zijn dynamiek en een krachtig schot mee. Bij Teze krijg ik toch altijd meer een CV vibe.
 
Ik lees op transfermarkt dat hij tweebenig is, dat is dan al een dikke plus. Kan hij op de plaats van zowel Teze of Boscagli.
 
In het ED stukje staat dat hij ook deels gehaald wordt zodat Teze op rechtsback kan, omdat Teze die positie verkiest boven CV. Ik weet niet of dat een goed iets is of niet. Ik vond Teze als CV toch best aardig en heb mijn twijfels of hij qua dynamiek en voetbal goed genoeg is als rechtsback. Dumfries is voetballend ook beperkt, maar heeft wel zijn dynamiek en een krachtig schot mee. Bij Teze krijg ik toch altijd meer een CV vibe.

Maar dan krijg je met hem als RV niet van die onwijze gaten die dit jaar ontstaan zijn. Dumfries is toch altijd druistiger geweest.
Teze RV of RCV, de problemen liggen eerder aan de kant van Max komend seizoen.
 
Ervaring erbij lijkt me inderdaad noodzakelijk, en een sterke cv ook! Teze vind ik beter centraal dan rechts maar is verdedigend op rechts wel een heel stuk stabieler dan Dumfries! We werden met Max en Dumfries allebei naar voren regelmatig overlopen.

Sambo doorschuiven en onderaan de streep geld overhouden van Dumfries transfer
 
Terug
Bovenaan Onderaan