Amerika

De reden dat de media op een bepaalde manier berichten, is omdat er veel te melden is. Die man is een wandelend schandaal.
We moeten oorzaak en gevolg niet omdraaien.
 
Die man is gewoon een dictator in de dop. Benieuwd hoe ver ze hem laten gaan...

Voorlopig heeft hij alle macht. En hij trekt zich geen ene ruk aan van schandalen, want dat heeft hij tijdens de verkiezingen ook niet gedaan.
Mocht het zover komen dat hij wordt afgezet, dan komt Pence aan de macht en krijgen we een soort CS. Geen centraal station, maar een Christelijke Staat. Ook fijn!
 
Trump en zijn administratie doet mij denken aan Ahmadinejad destijds in Iran. Die mafkees zei bijv na de demonstraties van honderdduizenden mensen tegen hem, dat het geluid wat overal te horen was een opgezet plan was: het waren geen mensen maar allerlei opgenomen geluiden die via de speakers in de straten werden gespeeld. Ja het kan nog erger dan Trump maar het komt toch vrij dicht in de buurt.
 
Die man wil "zijn" Amerika helemaal afsluiten van de rest van de wereld, en alleen amerikaanse producten goedkoop verkopen in "zijn" land.
Als de rest van de wereld dan hetzelfde doet, en zegt op alle Amerikaanse troep, zetten we een tig procent extra invoerbelasting, eens kijken hoe snel
ze terugdraaien. Ik heb altijd een hekel aan Amerika gehad, en die hekel wordt alleen maar groter, met zo'n idioot aan de macht.
 
Die man wil "zijn" Amerika helemaal afsluiten van de rest van de wereld, en alleen amerikaanse producten goedkoop verkopen in "zijn" land.
Als de rest van de wereld dan hetzelfde doet, en zegt op alle Amerikaanse troep, zetten we een tig procent extra invoerbelasting, eens kijken hoe snel
ze terugdraaien. Ik heb altijd een hekel aan Amerika gehad, en die hekel wordt alleen maar groter, met zo'n idioot aan de macht.

Niks aan te te voegen.

IPF Dat herinner ik me ook nog ja... Dwaas.
 
Als een olifant in een porseleinen kast....streep door Obamacare, streep door handelsverdragen, what's next Donald ?? :bomb:
 
IPF, laten we de eerste 100 dagen Trump afwachten. Misschien valt het inderdaad mee, ...maar als hij eerst de CIA de huid vol scheldt en binnen een week dezelfde CIA de hemel inprijst, dan weet je met Trump niet wat zijn ware aard is. Nu doet hij dat met de media: flink de huid volschelden. Maar misschien is hij over 100 dagen wel dikke vrienden met de media en vooral de journalisten......dus ik geef hem even de tijd. Maar ik heb weinig hoop....

Of alvast gaan liegen over bezoekersaantallen. Zal mij benieuwen welke leugens over andere zaken verspreid gaan worden door deze jaren '30 Hitler.
 
Of alvast gaan liegen over bezoekersaantallen. Zal mij benieuwen welke leugens over andere zaken verspreid gaan worden door deze jaren '30 Hitler.

16216241_1262750980469784_559846771_n.png
 
De dollar zakt steeds verder naar beneden. Man van zijn woord las ik bij vele reacties van de oppervlakkige AD lezers, nadat hij TTP had opgezegd. Tja iets wat al vanaf 2008 in een proces zit en er maar steeds niet van kwam.... Kennelijk waren de partijen vóór Trump ook al niet zo happig op dit verdrag?
De Obamacare heeft hij alleen op een symbolische wijze "ongedaan" gemaakt: veel blijft namelijk bij het oude.
Overigens las ik een grappig verhaal van Annie M.G. Schmit waarin zij een gekke president genaamd meneer Tump..... omschrijft in het boek Abeltje:D
 
Kijk, ik heb niks tegen een president die de werkgelegenheid in z'n land will beschermen dan wel bevorderen. Hoe kun je daar als burger tegen zijn. Het is de manier waarop. De totale onbeschoftheid. De totalitaire manier van praten, liegen, discrimineren, kleineren, en ga zo maar door. Dat is de man die je als voorbeeld zou moeten zien? Dat een hersenbloeding hem onschuldig, maar definitief mag uitschakelen.

Kijk hier hoeveel z'n vrouw van 'm houdt. Goud!
 
Kijk, ik heb niks tegen een president die de werkgelegenheid in z'n land will beschermen dan wel bevorderen. Hoe kun je daar als burger tegen zijn. Het is de manier waarop. De totale onbeschoftheid. De totalitaire manier van praten, liegen, discrimineren, kleineren, en ga zo maar door. Dat is de man die je als voorbeeld zou moeten zien? Dat een hersenbloeding hem onschuldig, maar definitief mag uitschakelen.

Kijk hier hoeveel z'n vrouw van 'm houdt. Goud!

Volledig mee eens, een leider moet het volk bijeen houden/brengen niet tegen elkaar ophitsen..
 
Kijk, ik heb niks tegen een president die de werkgelegenheid in z'n land will beschermen dan wel bevorderen. Hoe kun je daar als burger tegen zijn. Het is de manier waarop. De totale onbeschoftheid. De totalitaire manier van praten, liegen, discrimineren, kleineren, en ga zo maar door. Dat is de man die je als voorbeeld zou moeten zien? Dat een hersenbloeding hem onschuldig, maar definitief mag uitschakelen.

Kijk hier hoeveel z'n vrouw van 'm houdt. Goud!

Volgens mij heeft hij ooit een ontzettend blauwtje gelopen bij een ontzettend lekker mexicaans mokkeltje, en zit hem dat nog steeds dwars.
De haat die die man uitspreekt over Mexico is gewoon te zot voor woorden.... Nu worden zelfs de mexicaanse aguacates tegengehouden als
die naar Mexico gaan. En alles en iedereen wat uit Mexico komt is crimineel volgens deze goudeerlijke vriendelijke man.
Inderdaad een of ander klein ongelukje zodat meneer zijn presidentschap op moet zeggen zou niet verkeerd zijn, liefst voordat de 3e wereld
oorlog uitbreekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan