Amerika

Weet je wat smullen wordt : als de Russen echt overtuigend materiaal bezitten waarmee ze Trump kunnen chanteren. Bijvoorbeeld een sextape van Melania uit haar jonge jaren in de Oostblok of Donald tijdens een orgie met een handvol hoeren......een heuse Trumpgate , het ene schandaal na het andere en dan uitmondend in zijn.aftreden als president van de VS.....:dt:

Of met een handvol heren. Dat zou het helemaal geweldig maken. :D
Zijn hele homofobe achterban in de war. :lol:
 
Ja maar aangezien minder dan 50 procent van de Amerikanen op hem heeft gestemd, valt het relatief gezien nog mee met domme Amerikanen.
Helaas zijn er ook heeeel veel domme Nederlanders, die ook met veel plezier op de Nederlandse Trump gaan stemmen.

Klopt!
Is de muur al af?
 
Klopt!
Is de muur al af?

shQt5Lu.jpg
 
Ik ben aannemer geworden, en druk op zoek naar een aantal bouwvakkers die voor mij de muur gaan bouwen.
Gat in de muur euh markt.....

Zijn in de VS juist niet veel bouwvakkers Mexicanen......? Mensen die iets moeten bouwen gericht op hun eigen uitsluiting of erger... dat roept toch associaties op met heel akelige regimes...
 
In de media wordt bericht dat de toespraak van vandaag van Donald Trump "filosofisch " van aard zal zijn....wahahaha...:lol:
 
In de media wordt bericht dat de toespraak van vandaag van Donald Trump "filosofisch " van aard zal zijn....wahahaha...:lol:

Dat am-sich is niet zo raar toch? Dat een nieuwe president zich uitlaat over hoe hij denkt over complexe vragen over autoriteit, eigendom, macht, politiek, rechtvaardigheid en vrijheid?

Al ben ik inderdaad bang dat ze in dit geval met de term in dit specifieke geval slechts bedoelen dat hij zich ver van objectieve feiten en concrete plannen wil houden. En ik heb nog weinig vertrouwen in zijn niveau van denken. Ik voorspel een toespraak met weinig meer diepgang in zijn opvattingen dan t niveau "truly great" en "very bad" met vrijwel geen onderbouwing.


 
Dat am-sich is niet zo raar toch? Dat een nieuwe president zich uitlaat over hoe hij denkt over complexe vragen over autoriteit, eigendom, macht, politiek, rechtvaardigheid en vrijheid?

Al ben ik inderdaad bang dat ze in dit geval met de term in dit specifieke geval slechts bedoelen dat hij zich ver van objectieve feiten en concrete plannen wil houden. En ik heb nog weinig vertrouwen in zijn niveau van denken. Ik voorspel een toespraak met weinig meer diepgang in zijn opvattingen dan t niveau "truly great" en "very bad" met vrijwel geen onderbouwing.

Ik denk dat het er meer om gaat dat Trump en filosofisch niet echt goed samen gaan...
 
Ik heb niet zo veel meegekregen, maar voor alle Amerikanen wordt het fantastisch. Moslims en mensen, die gebruik maken van Obamacare, tellen waarschijnlijk niet mee.

Daarnaast had ie ook nog iets over mensen in Detroit of Nebraska, die naar dezelfde hemel keken. De moslims uit Afghanistan zien dezelfde hemel, maakt ook niet uit waarschijnlijk.
 
Ik heb niet zo veel meegekregen, maar voor alle Amerikanen wordt het fantastisch. Moslims en mensen, die gebruik maken van Obamacare, tellen waarschijnlijk niet mee.

Daarnaast had ie ook nog iets over mensen in Detroit of Nebraska, die naar dezelfde hemel keken. De moslims uit Afghanistan zien dezelfde hemel, maakt ook niet uit waarschijnlijk.

Ik kan je uit ervaring meedelen dat Obamacare een grote kutzooi is. Het afgelopen jaar heb ik veel doctors en andere medische professionals mogen ontmoeten en ongeacht hoe ze verder over dingen denken zijn ze unaniem met hun oordeel, Obamacare heeft er een zooitje van gemaakt en ze haten het allen. Voorheen had ik een verzekering met eigen risico van $1,500 voor mijn vrouw en mijzelf. Vorig jaar was het $6,800 voor mij alleen (hetzelfde voor mijn vrouw) en dit jaar $7,150. De premie die wij voorheen betaalde was iets minder dan $150 per maand. Nu is het $460 per maand!

Obamacare, it only works if you're not.
 
Ik heb niet zo veel meegekregen, maar voor alle Amerikanen wordt het fantastisch. Moslims en mensen, die gebruik maken van Obamacare, tellen waarschijnlijk niet mee.

Daarnaast had ie ook nog iets over mensen in Detroit of Nebraska, die naar dezelfde hemel keken. De moslims uit Afghanistan zien dezelfde hemel, maakt ook niet uit waarschijnlijk.

Hij had het over radicale moslims. Daar is toch niet iets vreemds aan? En wat Obamacare betreft: er zal toch iets van een alternatief moeten komen. Misschien wel een betere. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb wat er goed/fout is aan Obamacare, laat staan dat ik precies uit kan leggen wat het is.

Ik blijf het afgelopen jaar vooral een demasque van de westerse europese media vinden. Waar heel wat mensen blind achteraan gehobbeld zijn.

Daarom vind ik het ook raar dat uitgerekend vandaag Rutte de PVV heeft uitgesloten na de verkiezingen. Ik mis waarschijnlijk iets.
 
De speech van Trump filosofisch....? Heb ik iets gemist ? Of verstaat Trump iets anders onder filosofie...? Wat heeft hij nu voor nieuws gezegd dan alleen zijn oneliners uit zijn verkiezingscampagne herhalen met een verbinding naar de toekomst, eenheid prediken, patriotisme en handelsretoriek...nou poeh....dat had een gemiddelde student in Nederland nog beter verwoord dan Trump vandaag...als dit een voorbode is voor de komende 4 jaar, dan krijgen we dus alleen dit soort inhoudloze retoriek met oneliners....een nog slapper aftreksel van Geert Wilders dus ...ik denk dat wij over 2 maanden ongeveer hetzelfde mogen verwachten in Nederland....
 
De speech van Trump filosofisch....? Heb ik iets gemist ? Of verstaat Trump iets anders onder filosofie...? Wat heeft hij nu voor nieuws gezegd dan alleen zijn oneliners uit zijn verkiezingscampagne herhalen met een verbinding naar de toekomst, eenheid prediken, patriotisme en handelsretoriek...nou poeh....dat had een gemiddelde student in Nederland nog beter verwoord dan Trump vandaag...als dit een voorbode is voor de komende 4 jaar, dan krijgen we dus alleen dit soort inhoudloze retoriek met oneliners....een nog slapper aftreksel van Geert Wilders dus ...ik denk dat wij over 2 maanden ongeveer hetzelfde mogen verwachten in Nederland....

Voorop gesteld. Ik ben niet pro/anti-Trump. De tijd zal het simpelweg leren.

Ik vind gewoon dat het merendeel in NL, en ook op dit forum, zich inlaat met politiek correcte retoriek en het afgelopen jaar geïndoctrineerd is door de westerse media.

Inmiddels op een wel haast krampachtige manier wordt hier in Nederland steeds maar weer gezocht naar de weerzinwekkendheid van Trump.
Een tegengeluid, zoals JpdeJager hierboven schrijft hoor je in de media nooit.
Het zal wel te maken hebben met het in stand houden van het heilige eigen gelijk.
Het begint lachwekkend en ergerlijk te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan