Amerika

De verwarde aartsleugenaar, oplichter en nep-Christen Donald Trump probeert nog wat zieltjes te winnen onder evangelicals met een toespraak waar Jezus zich van zou omdraaien in zijn driedaagse graf.

 
Het is natuurlijk te gek voor woorden dat er 2 seniele bejaarden voor het Presidentschap gaan voor het vooralsnog machtigste land ter wereld. Erg triest.
Inderdaad. :maniac:
Zoals in december al geschreven:
Dat zowel de Republikeinen als de Democraten niet op het idee komen dat beide kandidaten Trump en Biden van het toneel moeten verdwijnen.
Het zou op zich al een zegen zijn voor de USA en de rest van de wereld, dat deze hoogbejaarden met pensioen gaan.
Of definitief:
Als ze beiden voor 5 november sterven kunnen ze in de USA wellicht aan een nieuwe toekomst bouwen.
 
Inderdaad. :maniac:
Zoals in december al geschreven:

Of definitief:
Als ze beiden voor 5 november sterven kunnen ze in de USA wellicht aan een nieuwe toekomst bouwen.

Dat zou mooi zijn, al heb ik een grote voorkeur dat Trump eerst zeer ernstig ziek wordt, met veel pijn en een lekkend oog.
 
Laatst bewerkt:
Het is natuurlijk te gek voor woorden dat er 2 seniele bejaarden voor het Presidentschap gaan voor het vooralsnog machtigste land ter wereld. Erg triest.
Er doet ook nog een Kennedy mee (onafhankelijk), die is pas 70. En laten we eerlijk zijn, Clinton is weliswaar jonger dan Trump en Biden maar zoveel scheelt het ook weer niet niet. Oke, een zeikerd zal zeggen dat het ook al ruim 20 jaar geleden was dat die president was maar sommige mensen hebben altijd wel een argument of feit om hun standpunten te ondersteunen.
 
Er doet ook nog een Kennedy mee (onafhankelijk), die is pas 70. En laten we eerlijk zijn, Clinton is weliswaar jonger dan Trump en Biden maar zoveel scheelt het ook weer niet niet. Oke, een zeikerd zal zeggen dat het ook al ruim 20 jaar geleden was dat die president was maar sommige mensen hebben altijd wel een argument of feit om hun standpunten te ondersteunen.
Jimmy Carter heeft net zoals Donald Trump 1 termijn gehad als president en kan ook voor een 2e termijn gaan. Hij is nu 99 jaar oud en wordt op 1 oktober 100 jaar. Een mooie leeftijd voor een president van de USA. :maniac: :lmao: Veel ouder zal je ze niet kunnen vinden. :cautious: ;)
 
Tja, nu beide kandidaten ongeveer dezelfde leeftijd hebben is dat dus qua keuze geen issue meer (hoogstens om niet te gaan stemmen).

Voor mij zou iemand altijd afvallen die:

- een staatsgreep probeert te plegen,
- zich staatsgeheimen toeëigend,
- het legaliseren van abortus afschaft (en daarmee de weg opent voor religieuze conservatieve invloed)
- voor mij duidelijk laat zien dat hij geen president wilt worden om het land te dienen.
- Poetin eerder gelooft dan de eigen geheime dienst
- enz, enz…
 
Tja, nu beide kandidaten ongeveer dezelfde leeftijd hebben is dat dus qua keuze geen issue meer (hoogstens om niet te gaan stemmen).

Voor mij zou iemand altijd afvallen die:

- een staatsgreep probeert te plegen,
- zich staatsgeheimen toeëigend,
- het legaliseren van abortus afschaft (en daarmee de weg opent voor religieuze conservatieve invloed)
- voor mij duidelijk laat zien dat hij geen president wilt worden om het land te dienen.
- Poetin eerder gelooft dan de eigen geheime dienst
- enz, enz…
Ga jij nu proberen aan Amerikanen uit te leggen een logische keuze te maken?
 
Of gewoon uit een raam valt. De Russische manier zeg maar..
Ik zou het heel vervelend vinden als Trump zou overlijden voordat hij berecht wordt. Het Amerikaanse rechtssysteem piept en kraakt door iemand als Trump. Als Trump niet berecht gaat worden gaat de volgende Trump zeker komen. Als de rechtbank eenmaal een uitspraak gedaan heeft, zal het me een bal jeuken wat er met hem gebeurt, zolang we maar niets meer van hem horen (dat gebeurt natuurlijk nooit).
 
Ik zou het heel vervelend vinden als Trump zou overlijden voordat hij berecht wordt. Het Amerikaanse rechtssysteem piept en kraakt door iemand als Trump. Als Trump niet berecht gaat worden gaat de volgende Trump zeker komen. Als de rechtbank eenmaal een uitspraak gedaan heeft, zal het me een bal jeuken wat er met hem gebeurt, zolang we maar niets meer van hem horen (dat gebeurt natuurlijk nooit).
Met het huidige hooggerechtshof als hoogste orgaan weet ik niet of een eventuele veroordeling blijft staan, wat dat betreft zal wel/niet berechten weinig uitmaken vermoed ik zo. En wordt hij wel berecht dan ligt het natuurlijk aan de Amerikaanse equivalent van D666-WEF-puppet-rechters en blijft de onvrede onder een deel van de bevolking gewoon aanwezig.
 
Met het huidige hooggerechtshof als hoogste orgaan weet ik niet of een eventuele veroordeling blijft staan, wat dat betreft zal wel/niet berechten weinig uitmaken vermoed ik zo. En wordt hij wel berecht dan ligt het natuurlijk aan de Amerikaanse equivalent van D666-WEF-puppet-rechters en blijft de onvrede onder een deel van de bevolking gewoon aanwezig.
Tuurlijk, een deel van de bevolking zal je nooit overtuigen. Wat er in ieder geval dient te gebeuren imho is dat bepaalt moet worden of een Amerikaanse president 100% immuun is tijdens zijn ambtsperiode en/of erna. Deze zaak is zo uniek dat er jurisprudentie over moet komen om te voorkomen dat er in de toekomst nog zoiets gebeurt.
 
Tja, nu beide kandidaten ongeveer dezelfde leeftijd hebben is dat dus qua keuze geen issue meer (hoogstens om niet te gaan stemmen).

Voor mij zou iemand altijd afvallen die:

- een staatsgreep probeert te plegen,
- zich staatsgeheimen toeëigend,
- het legaliseren van abortus afschaft (en daarmee de weg opent voor religieuze conservatieve invloed)
- voor mij duidelijk laat zien dat hij geen president wilt worden om het land te dienen.
- Poetin eerder gelooft dan de eigen geheime dienst
- enz, enz…

Oftewel:
 
Dat weet ik, maar ik kijk het wel, mij maakt het wel uit en ik zie het niet als fake news.
Het is fijn dat niet iedereen er blindelings achteraan loopt. Maar t blijft een land waar een flink deel vd bevolking in een sterk wij-zij denken zijn vervallen. En hetzelfde treed ondertussen hier op...
 
Terug
Bovenaan Onderaan