Amerika

Ik ben bang dat dit pas het begin is. Nu is het federaal recht op abortus afgeschaft. De volgende stap is het federaal verbieden van abortus. Wie weet wat daarna nog gaat komen. Verbod op homohuwelijken, verplicht Christelijke scholen, verbod op gemengde huwelijken, enz. Dit gebeurt zo maar terwijl de democraten de meerderheid on het lagerhuis, de senaat en de president hebben. Dan doe je toch iets niet helemaal goed…
Dit ja. En ergens blijft t wrang dat men meer waarde hecht aan t leven in de baarmoeder dan daarbuiten.
 
Ik ben bang dat dit pas het begin is. Nu is het federaal recht op abortus afgeschaft. De volgende stap is het federaal verbieden van abortus. Wie weet wat daarna nog gaat komen. Verbod op homohuwelijken, verplicht Christelijke scholen, verbod op gemengde huwelijken, enz. Dit gebeurt zo maar terwijl de democraten de meerderheid on het lagerhuis, de senaat en de president hebben. Dan doe je toch iets niet helemaal goed…
Klopt. Trump was niet goed. Dit is zijn erfenis. Het helpt ook niet dat Biden het nu moet lijmen overigens. Als et straks weer een conservatieve president komt. Pfff
 
Klopt. Trump was niet goed. Dit is zijn erfenis. Het helpt ook niet dat Biden het nu moet lijmen overigens. Als et straks weer een conservatieve president komt. Pfff
Ja, ik denk persoonlijk dat Biden gewoon te zwak is om de scherven van Trump te lijmen.
 
Sanders is wat mij betreft een geweldige vent.
Een van de weinigen die ik echt zou vertrouwen.
Maar zijn moment had in 2020 moeten zijn, nu is hij toch echt te oud.
In 2024 zou hij 84 zijn, dan president tot hij 88 is.
Hij lijkt mentaal nog heel scherp (anders dan Biden) maar dit is geen baan voor een 88-jarige.
Helaas, en er staat ook geen 'nieuwe Sanders' klaar volgens mij.

Trump was 70-74, dat vond ik al oud.
Biden president van 77 tot 81.

De Democraten zijn trouwens een stel slappe pannenkoeken die dit allemaal maar toelaten.
Ze kunnen wel dingen doen om de Republikeinen tegen te werken, maar ze willen niet echt, want er staat teveel op het spel voor ze (money::money:
)

Het deed me een beetje aan deze geweldige Dicks-Pussies-Assholes speech denken:

Ik zou de Republikeinen als de Assholes zien. Maar ik weet niet wie de Dicks dan zouden zijn die ze gaan stoppen. Die zijn er denk ik niet, althans niet genoeg.
Maar 1 ding is zeker, de Democraten zijn de Pussies.

JP de Jager zal waarschijnlijk de Republikeinen als de Dicks zien.
Ik denk dat hij het qua Democraten wel met me eens is :xp:
Maar wie zijn in dat scenario dan de Assholes?
 
FWFEtAoWQAA4H0p


Iets met spijker en kop.
 
Kijk. Duidelijke taal. Helemaal gelijk deze dame!
Anna Kasperian van het progessieve YouTube kanaal The Young Turks (een beetje misleidende naam, maar ja). Staan in de VS bekend als “extreme left wing radicals”, maar dat ben je nogal snel daar volgens de Republieken.
 
Vriend van mij is vorig jaar naar Texas geëmigreerd. Die hard VVD stemmer.... maar ze vinden hem daar maar die rare Hollander met zijn linkse ideologie. Ik ben hem nu ook maar rooie rakker gaan noemen.
Texas. Daar zitten ook de extreem rechtse stront vliegen. Dan is alles links natuurlijk
 
En dit 'principe' is dus waar ik zoveel moeite mee heb. "Ik heb het recht om mezelf en m'n familie te beschermen." Sure, maar tegen wie hoef je je nou te beschermen? Die one in a billion chance dat er precies bij jou ingebroken wordt? Je zegt zelf dat je op 't platteland woont en de sheriff ver weg is, dus als er een inbreker komt dan.. Okay, maar waarom zou er in godusnaam een inbreker in je huis komen als je zo achteraf woont? Wat is nou de kans dat er precies bij jou ingebroken gaat worden? And if that happens: waarom moet je er dan meteen op schieten? Als ze zelf gewapend zijn, who cares.. Just give them what they want op dat moment. Ze komen je spullen halen, niet je leven.
Dat maakt het juist een geschikt doelwit voor inbrekers. Lekker afgelegen; politie ver weg. Heel begrijpelijk dat je je daar tegen wilt kunnen weren als huizenbezitter. Zij horen jouw huis niet in te komen plus horen met hun klauwen van je zuurverdiende spullen af te blijven dus als ze dan neergeschoten worden; eigen schuld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan