Amerika

187972459_320751359539012_7146151628143533236_n.jpg
 

Dan weet u dat. Augustus dus. We gaan weer aftellen!
En zo houdt die megalomaan zichzelf 'relevant' en de media blijft hem dankbaar in de spotlights zetten.
Want, walgelijk nieuws genereert meer kliks dan gewoon nieuws.
 
En zo houdt die megalomaan zichzelf 'relevant' en de media blijft hem dankbaar in de spotlights zetten.
Want, walgelijk nieuws genereert meer kliks dan gewoon nieuws.
+ de kans dat volgelingen weer iets doms gaan doen zoals op 6 januari jongstleden.
 

Nog minimaal 3 jaar die dreinende kleuter in het nieuws, en met een beetje pech 7...
 

Trump wilde verkiezingen onwettig laten verklaren​

link

Donald Trump heeft in december vorig jaar geprobeerd de verkiezingen die hij verloor onwettig en corrupt te laten verklaren. Aantekeningen van een gesprek met interim-minister Rosen van Justitie tonen dat aan.
"Zeg maar gewoon dat de verkiezingen corrupt waren + laat de rest over aan mij en de Republikeinse Congresleden"

Trump hield de beide mannen voor dat het volk "woest" was over wat hij verkiezingsfraude noemde. Toen hij kreeg te horen dat daar geen bewijs voor was, wierp Trump tegen dat "jullie misschien niet het internet zo nauwlettend volgen als ik".

:maniac: Lock him up.

71UG-wmOuZL._AC_SL1500_.jpg
 

Trump wilde verkiezingen onwettig laten verklaren​

link

Donald Trump heeft in december vorig jaar geprobeerd de verkiezingen die hij verloor onwettig en corrupt te laten verklaren. Aantekeningen van een gesprek met interim-minister Rosen van Justitie tonen dat aan.
"Zeg maar gewoon dat de verkiezingen corrupt waren + laat de rest over aan mij en de Republikeinse Congresleden"

Trump hield de beide mannen voor dat het volk "woest" was over wat hij verkiezingsfraude noemde. Toen hij kreeg te horen dat daar geen bewijs voor was, wierp Trump tegen dat "jullie misschien niet het internet zo nauwlettend volgen als ik".

:maniac: Lock him up.

71UG-wmOuZL._AC_SL1500_.jpg
Iedere keer als je denkt dat t niet rotter is... En ondertussen wuiven de republikeinen alles weg, 6 januari was niet erg, dat waren toeristen. Bananenstaat.
 
Ah kak, weer 2 weken gekte


btw, 13 augustus 2021 is ook nationale Kool-Aid dag


En waarom dat dan weer typisch is lees je hier
 
Laatst bewerkt:
Ah kak, weer 2 weken gekte


btw, 13 augustus 2021 is ook nationale Kool-Aid dag


En waarom dat dan weer typisch is lees je hier


Gekke Amerikezen.
Maar, hebben ze ook zweefboten zoals in Quagland?
 
E8jaBVUWUAY6_f9


Trump stookt weer lekker, komt nu op voor de vrouw die werd doodgeschoten terwijl zij het capitool bestormde. Zij was de goede, en de andere kant zijn de linkse, slechte mensen...
 
E8jaBVUWUAY6_f9


Trump stookt weer lekker, komt nu op voor de vrouw die werd doodgeschoten terwijl zij het capitool bestormde. Zij was de goede, en de andere kant zijn de linkse, slechte mensen...
Prima. In mijn ogen vergroot het zijn kansen niet bij een eventuele volgende primary-ronde. Ik hoop alleen dat er voldoende "aansprekende" Republicans opstaan die zich als haalbaar alternatief dat minder polariseerd opwerpen.
 
Prima. In mijn ogen vergroot het zijn kansen niet bij een eventuele volgende primary-ronde. Ik hoop alleen dat er voldoende "aansprekende" Republicans opstaan die zich als haalbaar alternatief dat minder polariseerd opwerpen.
Nah, dat soort uitspraken durf ik toch niet te doen, die vent lijkt toch nog wel een flinke vinger in de pap te hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan