Amerika

In

In de NRC vandaag, in de trump blog, wordt gesteld dat Pelosi zorgen heeft om het kernwapen en mat Chief of Staff Miley heeft gesproken, maar dat het toch echt de beslissing ven de Lresident alleen is om het kernwapen in te zetten. Dat is wat ik ook dacht.
Laten we hopen op gezond verstand van de uitvoerenden als dit mocht gebeuren

Moest uiteraard aan onze gesprekken denken. Een deel zal roepen verraad, maar het stelt mij toch gerust.


"The president alone can order the use of nuclear weapons. But he doesn't make the decision alone. One person can order it, several people have to launch it," he said later in the conversation."
 
This is becoming more and more of a bad place to live. Its great to have all the freedom and that kind of stuff, but our government is really letting us down.
 
Voor de geïnteresseerden:


Ik zal straks eens verder Googlen, want ben op zich wel benieuwd. Het eerste wat me opvalt is dat het eerste deel van het door jou gedeelde artikel vrij serieus leest en er vervolgens zelf meer gossip-achtige teksten uit gooit. Ik merk dat ik daardoor meteen moeite heb met het artikel als objectief verslag te geloven. "Political party shouldn't matter", maar, "the dirty Clintonites" (paraphrased). En alle links waar ik tot nu toe op klik zijn alleen meer artikelen van dezelfde site.

Overigens dacht ik "fresh proof" te krijgen, maar zie dat het artikel uit september komt.
 
Ik zal straks eens verder Googlen, want ben op zich wel benieuwd. Het eerste wat me opvalt is dat het eerste deel van het door jou gedeelde artikel vrij serieus leest en er vervolgens zelf meer gossip-achtige teksten uit gooit. Ik merk dat ik daardoor meteen moeite heb met het artikel als objectief verslag te geloven. "Political party shouldn't matter", maar, "the dirty Clintonites" (paraphrased). En alle links waar ik tot nu toe op klik zijn alleen meer artikelen van dezelfde site.

Overigens dacht ik "fresh proof" te krijgen, maar zie dat het artikel uit september komt.
Artikel van bijna 2 maanden terug. Verder weinig opgepikt (met name dat het de Clintons zijn die de drijvende kracht zijn), twee mogelijkheden, het is allemaal een complot en de Clintons beheersen de wereld, of B. het is een typisch artikel. Wat het sowieso s op het moment dat je beweert dat het Mullerrapport 0,0 heeft opgeleverd.
 
Laatst bewerkt:
Artikel van bijna 2 maanden terug. Verder weinig opgepikt, twee mogelijkheden, het is allemaal een complot en de Clintons beheersen de wereld, of B. het is een typisch artikel. Wat het sowieso s op het moment dat je beweert dat het Mullerrapport 0,0 heeft opgeleverd.

Deze is nieuwer en leest een stuk neutraler weg.

 
Yups, niet dat die seniele meneer van nu het veel beter doet, vooralsnog lijkt de tweedeling daar alleen maar toe te nemen, zal uiteindelijk wel een keer fout gaan.
Tweedeling ingezet door...Precies, de oranje piemel met z'n leugens en opruiende teksten.
 
Tweedeling ingezet door...Precies, de oranje piemel met z'n leugens en opruiende teksten.
Nou, volgens mij was die ook al aanwezig voor die oranje piemel en werd er al tijden steeds minder samengewerkt tussen de rode en de blauwen. Die lul heeft wel de boel verder op scherp gezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan