Amerika

Er waren 4 agenten bij betrokken. Twee van die mannen waren blank. Twee mannen hadden een andere achtergrond. De andere blanke man was diegene die probeerde in te grijpen (of in elk geval dat dit zo leek) maar werd tegen gehouden door zijn collega (met een andere culturele achtergrond).

Ik vind persoonlijk dat de invalshoek racisme niet voldoende is onderzocht en misschien te makkelijk aangenomen.

Geen idee. Maar blank en zwart is een onnodige omschrijving.
 
Er waren 4 agenten bij betrokken. Twee van die mannen waren blank. Twee mannen hadden een andere achtergrond. De andere blanke man was diegene die probeerde in te grijpen (of in elk geval dat dit zo leek) maar werd tegen gehouden door zijn collega (met een andere culturele achtergrond).

Ik vind persoonlijk dat de invalshoek racisme niet voldoende is onderzocht en misschien te makkelijk aangenomen.
De veroordeling heeft alleen te maken met t gegeven dat een verdachte gestorven is, niet of daar een racistisch motief aan ten grondslag lag.

Voor de hervorming die Biden nu wil gaan doorvoeren zal wel goed gekeken moeten worden wat het probleem is, racisme en/of een geweldscultuur. Zal per departement nog kunnen verschillen.
 
Geen idee. Maar blank en zwart is een onnodige omschrijving.
Eens. Sterker nog, ik vind de invalshoek niet dusdanig onderzocht dat je dit zo maar moet schrijven. Door de suggestie werkt het polariserend.

(Ik snap de link overigens absoluut.)
De veroordeling heeft alleen te maken met t gegeven dat een verdachte gestorven is, niet of daar een racistisch motief aan ten grondslag lag.

Voor de hervorming die Biden nu wil gaan doorvoeren zal wel goed gekeken moeten worden wat het probleem is, racisme en/of een geweldscultuur. Zal per departement nog kunnen verschillen.

Ik heb het ook niet over het juridische deel. Ik heb het over de media/ journalistiek. Deze hebben vanaf het begin de invalshoek racisme gepakt zonder hier (wat ik mee kreeg) kritisch naar te kijken. Ik vind dat gevaarlijk.
 
Gelukkig is telegraaf wel duidelijk, ik dacht altijd dat de zwarte de witte had vermoord jo


54aaf5129688a278290ad0127f925841.png

Ik had als DTP medeweker bij deze tekst wel de foto's anders geplaatst. (eerst Derek, dan George).
 
T is ondertussen relatief rustig in het 3e wereldland aan de andere kant van de grote plas, maar ondertussen wordt de weg geplaveid om Trump in 2024 weer mee te laten doen

 
T is ondertussen relatief rustig in het 3e wereldland aan de andere kant van de grote plas, maar ondertussen wordt de weg geplaveid om Trump in 2024 weer mee te laten doen

Kan me niet voorstellen dat dat enige kans van slagen heeft, nu Biden zo prima bezig is.
 
Kan me niet voorstellen dat dat enige kans van slagen heeft, nu Biden zo prima bezig is.
Ik verwacht eerder dat Trump weet dat dit zijn succesvolste handeltje ooit was. De zakken zitten al vol van de steun voor zijn verkiezingsfraudeproject (horen we nog maar weinig van) en zolang hij kandidaat is zullen de donaties blijven komen. En behalve zo af en toe op een podium te gaan staan en wat te zwetsen hoeft hij er niets voor te doen.
“The art of the deal, part II“
 
Kan me niet voorstellen dat dat enige kans van slagen heeft, nu Biden zo prima bezig is.
Het is zo rustig met Biden in de media. Iedere scheet van Trump kregen we te horen. Ik vind het eerlijk moeilijk in te schatten of Biden het goed of slecht doet.

Ik weet dat Biden een aantal dingen van Trump heeft teruggedraaid. Wat prima is als je op Biden stemt maar ik denk dat Trump stemmers daar niet meer overtuigd worden. Verder gaat het vaccineren erg goed. Maar of dat geheel op het conto te schrijven is van Biden is ook lastig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan