In elke rechtspraak, en dit is een soort van rechtszaak, heb je hoor en wederhoor met voldoende tijd voor alle partijen zich voor te bereiden. Daarna volgt er een uitspraak. Ik zie niet hoe dat hier anders moet zijn.Wat valt er nog te verdedigen? Hij bedoelde het filsofisch? Het had zo kunnen zijn? Meneer heeft willens en wetens een klimaat gecreëerd in het afgelopen jaar waardoor hij met een halve opmerkingen de lont in het kruitvat kon steken. Hou m ajb verantwoordelijk daarvoor.
Daarbij, de reps zeggen primair dat ze het niet willen omdat het land dan verder verdeeld zou worden, niet dat ze hem als onschuldig zien in deze.
Ja/nee. Impeachment kan dus zonder dat (hoe raar dat misschien ook is)In elke rechtspraak, en dit is een soort van rechtszaak, heb je hoor en wederhoor met voldoende tijd voor alle partijen zich voor te bereiden. Daarna volgt er een uitspraak. Ik zie niet hoe dat hier anders moet zijn.
Dan zou het meer dan 4 jaar bevatten.Je vat 4 jaar Trump samen?
Het is allemaal gewoon een beetje uit proportie gehaald
Trump Urges "No Violence, No Lawbreaking, No Vandalism", RNC Calls For Peaceful Transition
Ja de site is helaas afgelopen jaren rabiaat rechts-liberalistisch geworden en een aanhanger van Trump. Maar goed, ik zit in ieder geval niet in mijn eigen nieuws-bubble.Volgens de schrijvers op die website in ieder geval wel, de toon is duidelijk.![]()
Ja de site is helaas afgelopen jaren rabiaat rechts-liberalistisch geworden en een aanhanger van Trump. Maar goed, ik zit in ieder geval niet in mijn eigen nieuws-bubble.
Zeven hebben aangegeven ook voor impeachment te stemmen. Dat is inclusief deze vier.Het huis stemt op dit moment over een eventueel Impeachment, vooralsnog stemmen 4 Republikeinen voor, nog een ruime 100 stemmen te gaan.
een achtste schaap is over de dam. nog 23 stemmenZeven hebben aangegeven ook voor impeachment te stemmen. Dat is inclusief deze vier.
nu 5, dus nog zeker 2 te gaan.
nu 6, dus nog zeker 1 te gaan
nu 7, afwachten of er nog meer schapen over de dam komen. 55 stemmen te gaan.
een achtste schaap is over de dam. nog 23 stemmen
en nummer 9
Poppenkast bij CNN? Ik kijk live bij C-SpanJongens, jongens, jongens.. wat een poppenkast bij CNN met het wachten op de stemmen alsof we nog niet weten dat hij impeached wordt.
Poppenkast bij CNN? Ik kijk live bij C-Span
nummer 10 nu mee.
Ach ja, het is wat formeel. Maar dat is de schuld van de Republikeinen die na het mondeling stemmen een hoofdelijke stemmen hebben aangevraagd.Ja, kijk via de livestream op CNN. Vind het maar onzin hoe het wordt gebracht.