Amerika

Behalve dat de Democraten dan laten zien dat ze principieel genoeg zijn om aan hun politieke plicht te voldoen, zonder eerst de kansen op succes te berekenen. Als je hiervoor geen impeachmentprocedure in gang zet, waarvoor dan nog wel? Dat Republikeinen te laf/machtsgeil zijn om erin mee te gaan, is hun probleem.
Dat hebben de Republikeinen nu al laten zien, door geen 25th Amendment procedure te beginnen.
 
Pelosi zet n deadline voor Pence om #25 in te zetten. Doet hij die niet in werking zetten dan gaan zij impeachment in gang zetten.

En met alles wat voorgevallen is verwacht ik dat ook een (flink) deel van de republikeinen wel mee gaat hierin.

Hmmm, ik ben te positief, vooralsnog gaan Republikeinen niet akkoord met een resolutie om #25 in te zetten.
 
Laatst bewerkt:
EreJPimXcA0xzAj
 
Pfoe, men wil dus het leger inzetten rondom de inauguratie, maar daarvoor wil men wel nagaan of er geen Trumpisten bij de te zenden troepen zitten. Mijn hemel, als je dit in een film over Amerika zou zien vond je t niet geloofwaardig
 
Ze gaan er gewoon voor proberen te zorgen dat die maniak zich niet nog een keer verkiesbaar kan stellen.

.....En dat is een héél goede zaak. Wat zeg ik? Noodzaak!
Ehm, ja dat dacht ik ook, maar als ie impeached wordt betekend dit niet automatisch dat ie niet voor 2024 kan gaan, daar zou separaat over moeten worden gestemd klaarblijkelijk

 
Staatsgreep door extreem rechts.. genoeg redenen om me zorgen te maken..
Yups, je hebt maar een paar gekken nodig om de meelopers aan te zetten tot rare zaken. Het gevaar van de menigte zoals veelvuldig beschreven in de boeken van Marten Toonder.
 
Yups, je hebt maar een paar gekken nodig om de meelopers aan te zetten tot rare zaken. Het gevaar van de menigte zoals veelvuldig beschreven in de boeken van Marten Toonder.
Dus moet je zorgen dat de ophitser zn mond houdt. En Biden moet deze tak neerzetten als terroristosche organisatie. Dat heeft ie al gezegd trouwens. En dan moet je toch in staat zijn die groepen waar het om gaat aan te pakken..
 
Dus moet je zorgen dat de ophitser zn mond houdt. En Biden moet deze tak neerzetten als terroristosche organisatie. Dat heeft ie al gezegd trouwens. En dan moet je toch in staat zijn die groepen waar het om gaat aan te pakken..
De lokale ophitsers zullen lang niet altijd in beeld zijn. Of preventief de kop indrukken mogelijk is vraag ik mij af.
 
Het schijnt zo te zijn dat Trump morgen de bouw van de muur aan de Mexicaanse grens gaat bezoeken.
Hopelijk gooit iemand hem daar over de muur. Ze lusten hem rauw in Mexico.
 
Terug
Bovenaan Onderaan